Arra gondoltam, hogy lecserélném a gépen a kormány egy kicsit kényelmesebbre. Szerintetek milyet érdemes és honnan beszerezni, hogy ne nagyon változzon az összkép, de kényelmesebben lehessen rajta motorozni.
Szevasztok!
Gondolom már mindenki jókat motorozik nem úgy mint én...per pl friss asszonypajtival vagyok elfoglalva aki fél a motortól Így a szomszéd városba oda meg visszamenet élem ki magam .
Gépem olaj és szűrők cseréje előtt áll meg szelephézag +karbiszinkron előtt csak h minden oké legyen....
Viszont utolért a baj..először "romlott el " a gép..nem nagy gond csak kicsapja a Service vagy milyen biztosítékot felületesen átnézve magától megjavult...valszeg vmi kábel megmozdult és addig jó aztán 1-2 km mocizás és megint kilövi. Ez annyiban zavaró hogy csak a fényszóró megy azon kívül semmi...se index se féklámpa se műszerfal...Majd hétvégén viszem egyik elektromosan okos komámhoz h csinálja meg...csak soká van még a hétvége
Vannak általános csapok, lehet, hogy Neked is ilyet tettek fel mert azok szoktak hamar megdögleni....a gyári nagyon drága míg az utángyártott 10 alatt van....a tűszelepet vedd ki és ellenőrizd, hogy nem kopott-e.....ha csak kosz került alá akkor kár lenne cserélni..
Na végre volt időm rendesen megnézni a gépet.... Került benya az olajba is, rossz a csapom mert ha tele a tank akkor már átenged, ha csak félig van akkor még nem. Beszéltem a motor volt szerelőjével, azt mondja tavaly tett rá új csapot....eddig bírta. De azt nem tudom még hogy tűszelepet is cseréljek e bár az lenne a tiszta, mert azért annak is meg kellene fognia a benzint... nem tudjátok hogy honnan tudnám leggyorsabban beszerezni ezeket a cuccokat? A benzincsap is SV -é ?
Ezt továbbra sem vágom ! Azért mert a tű szelep nem zár a ,bezin csapnak zárnia kéne!Tehát szerintem mindkettő átenged! Ha csak a tűszelep lenne rossz max pár ml benya(ami a csőben van)szabadna túl folynia.Azt meg hideg indításkor el kéne égesse!Nem kerülhetett kosz a tankba, és állandóan a csap és a tűszelep alá kerül amitől felakad?(Esetleg a csap membránja lukas?)
Ma megpróbáltam beindítani, megint nem fordult át, fújja a benzint. Nézem, az olajszint magasabb...... felhívtam a srácot aki az előző gazdájánál szerelte. Azt mondta amikor a volt gazdinál ezt csinálta akkor ő kicserélte a benzincsapot úgyhogy ez valószínű tűszelep lesz.
Most éppen azt hajkurászok... nem tudtok egy helyet ahol esetleg szokott lenni raktáron?
Szia
Erre még nem gondoltam, nem tudom mi történt, de megnéztem az olajam nem lett több, nem benzinszagú....
Azért gondoltam hogy befolyt a benya az égéstérbe mert az önindítóm nem bírta átfordítani a motort, utána meg a kipu dob alsó illesztésénél folyt valami benzinszagú...... már sajnálom hogy nem próbáltam meggyújtani hogy tényleg tiszta benzin e...
Azóta viszont gondolkodtam. Ha tele lett volna az égéstér nem hiszem hogy beindul a motor annyi benzintől.
A dob alsó széle eléggé magasan van, úgyhogy ha nem a dobba gyűlt volna össze a folyadék, akkor szerintem a kipuffogó végén fújta volna ki és nem fújja át a dob hangtompító tömésén.
Remélem, mindenki gurult már az elmúlt napokban...!
Én párszor szólóban, s leányzóval egyaránt.
Imádom Őket.
Még rohadt csípős a levegő, s kuuuva hideg az aszfalt, de asszem ezt nem kell magyarázzam...
Mindenki vigyázzon magára!
be szokott szarni a csap is.....és ha csak egy idő után kezd el ereszteni mikor a karbiban már nincs anyag és a tűszelep lentragad épp megtelik benzinnel a motor...
Én nem biztos ,hogy a tűszelepnél keresném a hibát.A benzincsap ezeknél automata ,a torokban keletkező vákum nyitja ki . A motor leállása után elzárja(általában )Nálam is elő fordult már egyszer , hogy a garázsban a motor alatt benzintócsa lett.Ijedtemben leszedtem a tankot(azt hittem kilyukadt vagy mi)Széthúztam a csöveket és akkor kevés anyag kifolyt és el állt magátol(biztos kosz volt alatta)Azóta nem történt ilyen esemény.Egyébként nem értem ,hogy miért a torokba folyt nálad túl , mert én úgy néztem hogy valami cső levezeti a fölös anyagot. A csapot itt találod a 35.számmal jelzett tételnél:http://www.oemmotorparts.com/o...
Ebben teljesen igazad van. Mondjuk ha már bontom én szívesen ki is cserélném. De meg fogom így is bontani mert nincs tűszelepem és szeretném használni a motort.
Ha benzinszagú az olaj akkor került bele bár általában le szokott szivárogni több is az olajba, a szint is megnövekszik többnyire....a tűszelep nem tudom pontosan mennyibe kerülhet, kb 10 rugó körül lehet, de nem biztos, hogy cserés....
nem írtam mert ezt utána vettem csak észre. Szerinted elég megszagolnom az olajat? mert a szintjét nem vettem észre hogy változott volna... egyébként mi pénz a tűszelep?
Sziasztok
Szerintetek?
Ha többet áll a motor (kb 1 hétnél tovább) akkor csinált már többször olyat hogy az önindítóm nem bírta megfordítani a blokkot. Sebességben meghúzom hátra, aztán már megfordítja. Tegnap ugyan ez történt. Utána kb fél szívatóval elkapta, lenéztem a kipuffra, (a dob összetételénél kifúj egy kicsit, még nem volt időm megcsinálni) és csöpög belőle a benzin! Mindkét kipufogóból kicsöpögött nemtudom mennyi, aztán abbahagyta. Szerintetek lehet olyan hogy a tűszelepem nem zár jól és megtelik az égéstér benzinnel? És emiatt nem bírja megfordítani az önindító? És ennek ellenére beindulna a motor? A volt gazdája mondta hogy neki egyszer felakadt vagy elkoszolódott a tűszelep és belefolyt a benya az olajba. Ekkor kipucolták a karbit. Az olajat még nem néztem, de ma sort kerítek rá hogy megnézzem.
Valakinek tapasztalat?
Helló!
Az svmediások hosszasan tárgyalják a dolgot.Hát mit mondjak? Nem egyszerű....A blokkban egy ellenállásos osztó van. A kapcsoló egyre több-vagy kevesebb ellenállást pakol be. Így a feszültségértékek az alábbiak szerint változnak:
Váltó állás|Feszültség
Üres: 5.000V
1. fokozat: 1.782V (560 Ω)
2. fokozat: 2.242V (820 Ω)
3. fokozat: 2.960V (1.5 KΩ)
4. fokozat: 3.630V (2.7 KΩ)
5. fokozat: 4.310V (6.8 KΩ)
6. fokozat: 4.660V (15.0 KΩ) és ez figyeli egy oszcillátor meg proci meg mittudomén...... Van hozzá még kedved?
Arra gondoltam, hogy lecserélném a gépen a kormány egy kicsit kényelmesebbre. Szerintetek milyet érdemes és honnan beszerezni, hogy ne nagyon változzon az összkép, de kényelmesebben lehessen rajta motorozni.
Előre is kösz!
Gondolom már mindenki jókat motorozik nem úgy mint én...per pl friss asszonypajtival vagyok elfoglalva aki fél a motortól Így a szomszéd városba oda meg visszamenet élem ki magam .
Gépem olaj és szűrők cseréje előtt áll meg szelephézag +karbiszinkron előtt csak h minden oké legyen....
Viszont utolért a baj..először "romlott el " a gép..nem nagy gond csak kicsapja a Service vagy milyen biztosítékot felületesen átnézve magától megjavult...valszeg vmi kábel megmozdult és addig jó aztán 1-2 km mocizás és megint kilövi. Ez annyiban zavaró hogy csak a fényszóró megy azon kívül semmi...se index se féklámpa se műszerfal...Majd hétvégén viszem egyik elektromosan okos komámhoz h csinálja meg...csak soká van még a hétvége
Na végre volt időm rendesen megnézni a gépet.... Került benya az olajba is, rossz a csapom mert ha tele a tank akkor már átenged, ha csak félig van akkor még nem. Beszéltem a motor volt szerelőjével, azt mondja tavaly tett rá új csapot....eddig bírta. De azt nem tudom még hogy tűszelepet is cseréljek e bár az lenne a tiszta, mert azért annak is meg kellene fognia a benzint... nem tudjátok hogy honnan tudnám leggyorsabban beszerezni ezeket a cuccokat? A benzincsap is SV -é ?
Ezt továbbra sem vágom ! Azért mert a tű szelep nem zár a ,bezin csapnak zárnia kéne!Tehát szerintem mindkettő átenged! Ha csak a tűszelep lenne rossz max pár ml benya(ami a csőben van)szabadna túl folynia.Azt meg hideg indításkor el kéne égesse!Nem kerülhetett kosz a tankba, és állandóan a csap és a tűszelep alá kerül amitől felakad?(Esetleg a csap membránja lukas?)
Most éppen azt hajkurászok... nem tudtok egy helyet ahol esetleg szokott lenni raktáron?
Erre még nem gondoltam, nem tudom mi történt, de megnéztem az olajam nem lett több, nem benzinszagú....
Azért gondoltam hogy befolyt a benya az égéstérbe mert az önindítóm nem bírta átfordítani a motort, utána meg a kipu dob alsó illesztésénél folyt valami benzinszagú...... már sajnálom hogy nem próbáltam meggyújtani hogy tényleg tiszta benzin e...
Azóta viszont gondolkodtam. Ha tele lett volna az égéstér nem hiszem hogy beindul a motor annyi benzintől.
A dob alsó széle eléggé magasan van, úgyhogy ha nem a dobba gyűlt volna össze a folyadék, akkor szerintem a kipuffogó végén fújta volna ki és nem fújja át a dob hangtompító tömésén.
Remélem, mindenki gurult már az elmúlt napokban...!
Én párszor szólóban, s leányzóval egyaránt.
Imádom Őket.
Még rohadt csípős a levegő, s kuuuva hideg az aszfalt, de asszem ezt nem kell magyarázzam...
Mindenki vigyázzon magára!
Mikor lesz fórumos szezonkezdés?
Én nem biztos ,hogy a tűszelepnél keresném a hibát.A benzincsap ezeknél automata ,a torokban keletkező vákum nyitja ki . A motor leállása után elzárja(általában )Nálam is elő fordult már egyszer , hogy a garázsban a motor alatt benzintócsa lett.Ijedtemben leszedtem a tankot(azt hittem kilyukadt vagy mi)Széthúztam a csöveket és akkor kevés anyag kifolyt és el állt magátol(biztos kosz volt alatta)Azóta nem történt ilyen esemény.Egyébként nem értem ,hogy miért a torokba folyt nálad túl , mert én úgy néztem hogy valami cső levezeti a fölös anyagot. A csapot itt találod a 35.számmal jelzett tételnél:http://www.oemmotorparts.com/o...
Szerintetek?
Ha többet áll a motor (kb 1 hétnél tovább) akkor csinált már többször olyat hogy az önindítóm nem bírta megfordítani a blokkot. Sebességben meghúzom hátra, aztán már megfordítja. Tegnap ugyan ez történt. Utána kb fél szívatóval elkapta, lenéztem a kipuffra, (a dob összetételénél kifúj egy kicsit, még nem volt időm megcsinálni) és csöpög belőle a benzin! Mindkét kipufogóból kicsöpögött nemtudom mennyi, aztán abbahagyta. Szerintetek lehet olyan hogy a tűszelepem nem zár jól és megtelik az égéstér benzinnel? És emiatt nem bírja megfordítani az önindító? És ennek ellenére beindulna a motor? A volt gazdája mondta hogy neki egyszer felakadt vagy elkoszolódott a tűszelep és belefolyt a benya az olajba. Ekkor kipucolták a karbit. Az olajat még nem néztem, de ma sort kerítek rá hogy megnézzem.
Valakinek tapasztalat?
Az svmediások hosszasan tárgyalják a dolgot.Hát mit mondjak? Nem egyszerű....A blokkban egy ellenállásos osztó van. A kapcsoló egyre több-vagy kevesebb ellenállást pakol be. Így a feszültségértékek az alábbiak szerint változnak:
Váltó állás|Feszültség
Üres: 5.000V
1. fokozat: 1.782V (560 Ω)
2. fokozat: 2.242V (820 Ω)
3. fokozat: 2.960V (1.5 KΩ)
4. fokozat: 3.630V (2.7 KΩ)
5. fokozat: 4.310V (6.8 KΩ)
6. fokozat: 4.660V (15.0 KΩ) és ez figyeli egy oszcillátor meg proci meg mittudomén...... Van hozzá még kedved?