Nekem is volt sajna, típushiba, ez van. De! Egy jó csúszós bowdennel és wd40-el megoldható.
Nekem mindíg van egy pót az ilyen esetre az ülés alatt.
Mivel egy pöttyett magasabb (kb. 5-7 cm-el) magasabb Rizoma kormányom van, csináltatnom kellett hosszabb bowdeneket.
A magyar Triuphnál rendeltem meg, 1-2 nap alatt megvolt, és úgy tudom van még nekik pár darab (http://www.triumphbudapest.hu/).
Az első pár ezer km-ben történ nálam is, de azóta lehet, finomabban használom a kuplungot, nem tudom....
ennyi nagy hirtelen, páá
Hali
Most akkor mekkora is a benzin kapacitása a Raptornak?
Ma kifogytam (picit tolni kellett), de csak 17 fért bele, de mindenhol 19,3 -at olvastam, mostmár abban sem vagyok biztos mennyi a tartalék. Multkor 89km-t mentem miután síkterepen egyenletes tempónál kigyulladt a lámpa, még volt benne de a biztonság kedvéért beletoltam 3,7l-t, a lámpa elaludt ettől a mennyiségtől. Ezekszerint még volt benne 3 dl, ha tényleg 4lnél világít, ami a fura, hogy 1x elment 3,7l -vel 89, majd 4l-el 67-t.
A régebbiek tényleg nagyobb tankal vannak? És mikor volt váltás? Az 1000-eknél már láttam 17 körüli számot írva, lehet, hogy, már nem az eredeti van rajta?
Sziasztok!
Sajnos meg kell válnom életem legjobb gépétől. Érdekel valakit?
Itt láthattok többet róla:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_raptor_1000_v-51
38032
megcsinálták 2900ft-ért a régit
meg vettem hozzá ideglenes javító készletet
mert belegondoltam mi van ha nincs szerencsém és nem a házunktól 1 km-re hanem mondjuk ahová készültünk 70-80km-re szakad el
1500ft volt és van hozzá gázbovden is, az ülés alatt elfér és megnyugtató hogy bárhol megtudom csinálni 20-30 perc alatt
de remélem sosem lesz rá szükség, vagy tudok esetleg valakinek segíteni ha lerohad emiatt az út mellett emiatt
Hali!
Nekem sincs ilyen tapasztalatom...sőt a géppel másban se!Így hírtelen hiába töröm a buksit nem jut eszembe hogy bármi különösebb gondom lett volna a gépemmel.Jóformán amit kötelező + tankolni pedig lassan 40 ezernél jár az óra és Bár a miénk Dexraptor komával a korábbi széria (karbis). De nem hiszem hogy ez befolyásolna valamit!Bár most hogy ilyen bowden problémák vannak lehet bekenem valamivel mert az sose vót.
Cső! Hát elég sokan panaszkodnak erre, nekem 4 év alatt nem volt ilyen... Mondjuk volt h nekem is kattogott... Alul fölül Wd 40-en és simán jó azóta is. Ja meg érdemes az első lánckeréknél lévő görgős részt zsírozni, úgy könnyebben működik, emel ki a kuplung! :) Havernak az sv-ben az ott lévő asszem 12 görgőből csak 3 volt meg, alig lehetett a kuplungot behúzni, neki akkor szakadt a bovden! :)
hát én bele estem 1 kuplung bowden szakadásba
persze hétvégén hogy ne lehessen semmit tenni hétfőig
mennyire gyakori ez a hiba mire készüljek ? most 8000km van a gépbe
A Varta, Yuasa mindkettő jó! Én ezt a láncvezetőt a láncszettel együtt cseréltem, a furiosotól vettem, kb 1 hónap alatt megjött, és az ára 3000 körül volt ha jól emlékszem, de azért kérdezd meg....
Hali
Ma meghalt az aksim, találtam hozzá yuasa-t ha jól emlékszem 30 körül hirdetik, én 13-ért találtam, de végöl varta-t vettem (hó vége van). Érdekes, hogy 4 éves, de már a 2.-at nyírja ki, gondolom nem vartat raknak bele eredetileg.
Szöszmötölés közben észre vettem, hogy a láncvezető gumi vagy mi, elhasználódott. Mivel lehetne pótólni? Vagy a gyári kb mennyi?
Sanyi jó lenne! Most voltam vele Kecskeméten pályán 9-én! Másodjára volt pályán a gép és most csak 2x 20 percre fizettem be, azaz 40 kört mentem kb! Hazafele az egyik kúton már megint ugrált a lánc ahogy toltam a gépet.... 3700 km van a láncszettben. Lehetre nem fizetek a szerelőnek, ha tudsz segíteni leszedetem az egészet, ha nem akkor majd télen lesz valami.... Találtam az Italmondonál hátsó lánckereket! PBR! Olyan a kormányom is! Az nem rossz! Valaki ilyet használt? Előre is köszi!
Üdv! Na kicsit el voltam a melóval havazva... Szal remélem utólag meg tudok némi infóval segíteni.
Szal a hátsó fék légtelenítése nem egyszerű, szar helyen van a légtelenítő, ezért a helyén szinte lehetetlen lelégteleníteni. A nyerget kel levenni és felrakni és ilyen fecskendőszerű izével a legegyszerűbb áttolni az olajat rajta mert a munkahengernél a fém fékcső hajlítva van....
Gyertya: Tank felnyit! 6 csavar! Hátsó gyertya cserélhető! Hűtő csavarok lelazít, alsó csavar kivesz, kb 3 csavar és az első gyertyához is tökéletesen hozzáférni.
Üdv: Dex
Na erre varjatok gombot! A törött pipát megragasztottam pillanatragasztóval és hazajöttem. Jóó mi! Bár igaz csak 5 kilométert de akkor is kibírta a gép. Most meg várom az eredeti pipákat hogy megérkezzenek. Jeeeee
Na basszus, most vettem észre hogy cseréltem a gyertyát a mocin hogy a hátsó hengernél a szentlélek tartotta a gyertyapipát (el volt törve).
És vazee ne hogy már lehessen kapni ilyen hosszú gyertyapipát. Hiába NGK CR8-as gyertya megy bele az NGK nem gyárt ilyen hosszú pipát. Most egy sima hosszú pipát nézek (az NGK cr8-as gyertyához) amihez kábel jár és azt fogom megtörni 90fokban hogy elférjen a tank alatt és belepréselni a trafóba.
De.... keveset megyek idő hiányában De van akinek a garazsa nem fűtött és inkább legyen túlbiztosítva Láttam én már karón varjút(hengerfejet elrepedve a fagytól)
Huhh az kicseszett sűrű és erős..............szerintem nem tesz jót neki..............1:1-ben soktam keverni.-72 fok sosem lesz a motoron............vagy ha igen akkor mindegy neki.
És nem mész kicsit keveset?
Sziasztok.
Valaki régebben említette hogy csinált a motorjához emelőt. Nem tudom hogy ki volt, de azt kérném tőle vagy bárkitől akinek van hogy fotózza már le vagy küldjön róla egy méretezett rajzot mert a télen szeretnék csinálni magamnak én is egyet. Előre is köszönöm.
Helló!
Ugyanúgy mint az sv-n!Hűtő le ,tank felnyit. A gyertyapipa körül azt a gumit kend be valami szilikonos olajjal mert különben mocskosul belegyógyul! Mondjuk ilyenkor szoktam meg ejteni a hűtővíz cseréjét is.12e km 2-3 év nekem k.b.És ennyi idő után már ildomos is,mert savas kémhatásúvá válik a fagyáló!1L. tömény fagyálló elég volt(zimkor piros -72c) 25-30c-ra belőni k.b. 2l megy bele összesen.
Raptort meg kell sasolni sv.n csak leengedtem a hűtőt hogy odaférjek nem vette le.A csöveken lógott.A hátsót meg tank felhajtása után tökéletesen hozzáférhető.
Hogy a digók mit hogy oldottak meg azt passz.
A gyertya cseréről tud valaki mesélni! Mert ahogy néztem még a front oldalit csak csak le lehet cseréni (bár félek hogy a hűtőt is le kell szedni hozzá) de a hátsóhoz már gondolom a tankot kell teljesen levenni. Ugye?
Azt a gumis hülyeséget ki kéne óvatosan halászni............normál alakra visszalökdösni visszatenni és úgy próbálni...................akkor esik be általában ha a dugattyúk még túl bennt vannak pumpálva a pedált vissza kéne akcióhelyzetbe hozni.Ha már ráfognak a betétre mindketten és még beesik akkor levegős.Hátra arc és újra légtelenítés.
Nekem is volt sajna, típushiba, ez van. De! Egy jó csúszós bowdennel és wd40-el megoldható.
Nekem mindíg van egy pót az ilyen esetre az ülés alatt.
Mivel egy pöttyett magasabb (kb. 5-7 cm-el) magasabb Rizoma kormányom van, csináltatnom kellett hosszabb bowdeneket.
A magyar Triuphnál rendeltem meg, 1-2 nap alatt megvolt, és úgy tudom van még nekik pár darab (http://www.triumphbudapest.hu/).
Az első pár ezer km-ben történ nálam is, de azóta lehet, finomabban használom a kuplungot, nem tudom....
ennyi nagy hirtelen, páá