Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy jobban tűrje az egykerekezést. de dex esete nagyon lelombozott. mostanában kezdtem el tanulgatni, és minden egyes alkalommal baromira élveztem, teljesen feldobta a motorozást hogy lehet egy kicsit bohóckodni, erre kiderül hogy ezzel kinyírom a mocit. tudom hogy úgysem tudnám visszafogni magam, ezért inkább el se megyek motorozni. persze nem csak erről szól, de mégiscsak izgalmas mert újdonság, viszont nem akarom hazavágni a gépet... nem lehet átalakíttatni az olajozást valahogy?
Csáóó!
Miért akarod túlönteni az olajszintet?
Amúgy üdv az új tulajoknak!
És a régieknek is pacsi!
A fórumot mindig olvasom uraim, csak időm nincs írogatni. Látom már mindenki gurulgat... Én csk 2X 2 órát voltam eddig, a télen elmaradt dolgokat most csinálom a mocin. Pl olajcsere, festés (hasidom és lábtartók), rendeltem kormánycsapágyat, amikor megjön megy a moci teleszkóp olaj cserére is, +90 fokban hajlított szelepet a felnire, hátsó hullámos tárcsát.... Szal szépül! A terv köv hónapra riasztó és sport légszűrő. Utána meg még rengeteg minden.....
Steve! Május elején összeszervezhetnénk egy felkészülő kakucsi futamot!
Ja és én támogatom az akármikori közös motorozást!
Tapasztalat az van! Én a Raptorommal megtanultam elég szépen kettesben kerózni, de a váltás még nem ment. A végeredmény egy 280 ezres blokkfelújítás lett új főtengellyel, csapágyakkal, dugattyúcsapszegekkel, tömítésekkel, o- gyűrűkkel! Saját hibámból se tanultam, azóta is egykerekezek, csak már nem a Raptorral. Na jó annak is nagyon ritkán egy picit megemelem az elejét csak h ne lustuljon. Ja és a kormánycsapágyam is kikopott egy picit tőle.... Hogy megéri-e megtanulni vele? De óriási élmény volt a Raptorral szépen kerekezni! Egy tipp: Jól töltsd túl olajjal a motort! A max fölé kb 2 deci bemegy!
Hali!

Az előző gazdája csinálta.Szét volt vágva a dob(a hegesztéseknél)és a sípot megcsinálták kiszedhetőre.Alulról fogja egy m6-os imbuszcsavar és hátrafelé ki lehet húzni(gondolom le is van vágva belőle)1*2*kiszedtem de úgy már nagyon hangos nekem.(meg nagyon durrogott)Így dögös a hangja ahogy van.Plusz még ki van polírozva a dob.

Műszakin voltam már vele de nem szóltak egy szót sem(mondjuk a szöveg meg az E betű jól látszik ,az nem lett kicsiszolva)
Tudtam ,csak nem sejtettem! ........................akkor ez olyan mintha babetta lenne?
üdv gericske! jól látom hogy a paripádon a gyári kipufogó át van alakítva egy kicsit sportosabbra? ha igen meg tudnád mondani hogy hol készült az átalakítás és mennyibe fájt? műszakin nem kötekednek miatta? köszi
Dekompri nélkül, egy kicsit komolyabb aksi kellene bele (mondjuk úgy 55 Ah-ás )
Monduk ez automata, nem kell kis karocskát húzogatni mint a régi 620-as KTM-en.
tl blokkoson...
Üdv!

Dekompresszor?Raptoron?
Sziasztok!

Már egy ideje én is Raptor tulajdonos vagyok. Nagyon meg vagyok elégedve vele csak a dekompresszor kattogása zavar. Szerintetek érdemes vele foglalkozni vagy húzzam a gázt és ne törődjek vele?
Üdv.: Roland
Szerintem Dex tudna mesélni
Sziasztok! Azt hallottam, hogy egykerekezésnél nem kap olajat az egyik henger (650-es raptor). Mostanában elkeztem gyakorolgatni, és nagyon rákaptam, de aggódom az esetleges következmények miatt. Igaz a rémhír? Van esetleg valakinek tapasztalata a témával kapcsolatban?
A biztosíték kiverős dolog...
Levittem haverhoz 5 órán keresztül csak nézte mérte nézte mérte..sehol nem látott hibát..aztán egyszer magától megjavult.
Azóta mentem vele már vagy jó 100 km és jó....Csak hát így meg nem vagyok nyugis mert valszeg akármikor előjöhet újra.Végülis mondta ha akkor még jobban bontani kell még azt is aminek nem sok köze van ahoz a biztihez de áram megy benne..
De hogy milyen hülyeségek vannak...hát pl mire a kormánykapcsolótól a biztiig elmegy a kábel kb 3 csatlakozón megy keresztül és minden csati után más színű vezetékkel megy tovább amit követni kéne...de azért ez a vastag kábelköteg még be van vonva egy + zsugorfólia szerű vmivel" h egybefogja őket meg h védje őket....csak h nehogy egyszerű legyen végigkövetni...haver meg
Hogy az a........
Pontosan.....!
lehet, alkatrésznek kellet, nem tudom, nincs ötlet...
A RÁK A BELÜKBE
Szomorú hírek:

Ma hajnalban ellopták egy társsunk piros 650ie gépét Budapestről a Mérleg utcából.
Este kapom meg a gyári számokat, esetleg majd közzéteszem, hogy nyitott szemmel járjunk...
Annyi a sztori, hogy az X-tra váza egy kicsit különbözik a többitől, a lengővilla bekötési pontjánál és a gáztartályos gyári sachs hátsó gátló hosszabb mint az alap modelleknél, így ezek miatt meredekebb a villaszög. Ezért hogy ugyanolyan stabil maradjon tettek rá kormánylengés-csillapítót.
A kerek lámpásra egyébként nem is lehet feltenni a gyárit, mert nem fér el, nekem is másik fajtát kellett rá herkelni, mikor a fejidom helyett gyári kerek lámpát tettem fel.
Igaz!Látom figyelsz!
A szelepet és szinkron intervallumot felcserélted......az ár pedig nem kevés amit írtál......
Xtra! Fasza a lámpa, gratulálok!
Remélem, a szél ellenére, azért megjárattátok a rapikat.....

Hollókőn voltam barátnőmmel. És itt kérek elnézést attól a Raptoros társasunktól, akit későn vettem észre tegnap du. 5 órakor Ballasagyarmaton a kávézó előtt. Ő integetett, én bambultam csak...
Piros Raptor volt hasidommal. Ha magára ismer valamelyikőtök, elnézést!

Kitartást minenkinek a hétre!
Csá!Én amit láttam élőben azon volt!Igaz az összesen 2db volt

Fasza a lámpa
Üdv!
Legjobb választás.Persze a ducati jobban megdobogtatja az ember szívét,egyébként 620-ie utántól már jók állítólag(már mint megbízhatóbbak)a szerviz viszont nagyon drága a desmo vezérlés miatt(nem ajánlatos suszterolni)

A raptor nem szervízigényes szerintem.Én mindent meg tudtam oldani sk eddig.Az 1375-ik hozzászólásban olvashatsz árakról.......

Szerviz :
olajcsere:6000km
levegőszűrő,gyertya:12000km
szelephézag ellenőrzés:12000km(az enyémben 25000 van de még nem kellett,lapkás!)
karbiszinkron:24000(az viszont ráférne a vasra,itt a környékben 6000ft-ot mondanak karburátoronként)

Ha van még kérdésed ne tartsd magadban!
Nincs az ezresen sem kormánylengés csillapító, csak az Xtrán