Valójában arra gondoltam, hogy ha 90-nél elszakad akkor hogy álljak meg bukás nélkül mivel lefele nem lehet nélküle váltani.
De most, hogy lenyugodtam és tisztán látok :D már nem tűnik olyan vészesnek a probléma, elvégre 6.-ban is le lehet menni elég alacsony sebességre, ahonnan már akár blokkolt hátsóval is meg merek állni.
Álló motornál, be lehet venni, az ürest, és onnan tolni
De ha ilyen egyszerű, akkor inkább nem kísértem a sorsot, és megcsinálom magam
Nekem is 4 éves és elszakadt. Vettem méterben bowdent és egy csavaros véget. az üzletünk előtt kb. 10 perc alatt kicseréltem. Alig kellett hozzá szerszám. Csavarhúzó, 8-as kulcs az alsó fedélhez és imbuszkucs a kuplungkar elfordításához, hogy könnyebb legyen befűzni.
Elszakadt a kuplungom, már csak egy pár szál tartja, éppen még ki emel.
Mit kellene ügyködnöm, ha menetközben a maradék is elszakad? (a szerelőhöz vhogy még el kellene vinni)
Mitől szakad el egy 4 éves motoron?
Esetleg válts fentebb, most a mit miért részébe had ne menjek bele
Alacsonyabb fordulaton sokkal nyugodtabb lesz, én pl ot már 5-6. ban szoktam használni. (Hmm rég jártam már a hegyekben )
csá
Egy kis infót szeretnék kérni tőletek, mint egy szinte abszolút kezdő motoros
(igaz már kb. 600km rutinom van )
Tehát a kérdés, ha mondjuk 3.-ban kb. 70-80 között megyek és szinte csak 1 leheletnyit visszaengedem a gázt miért lassul, le a motor nagyon, mikor én csak picit akarok lassítani
Egyszerűen nem tudok olyan picit visszaengedni, hogy ne lassuljak nagyon le
valoszinüleg én vagyok a béna, de ez természetes? mert autóvezetés közben ilyen problémám sosem volt, sőt semmilyen
Semmi különös..Cimbikkel motoroztam és épp oda mentünk ahol a Dexraptor úr lakik.. jóhogy felhívtam hogy hééé itt vagyok.Aztán elvitt minket valami félreeső helyre ahol lehet nyugisan tenni ezt azt .Tök jó volt!Bár én kihagytam a mókát mert a hátsó gumim amit füstöltettem még fenn van.Aztán enyhén szólva sík a közepe a széle meg jó.Magyarul szinte kezelhetetlen a gép kanyarban mert olyan kocka.
Majdnem 1,5 évig toltam kapaszkodó nélkül, semmi különbség. A formája nekem jobban bejön nélküle, a leányzó miatt raktam vissza. Elég erős az úgy magában is, aggódnotok nem kell.
Apropó kapaszkodó: nyíregyházi raptoros barátunk Roli (Roland888) remek hátsódoboztaró konzlt készített nekünk az elképzeléseink alapján, fasza munka - well done!
(ha túrázni szeretnék hosszabb útra, köll a hely, ha simán 1-2 napos csapatás, marad a kapaszkodó - 4 csavar az egész....)
kép is lesz majd.....
Sziasztok.
Én már egy ideje kapaszkodó nélkül használom a gépet, biztos hogy van a nélkül is merevítés bár még nem néztem, de a kapaszkodó miért is merevítene? Voltam sirokon, az enyémen kívül sehol egy raptor..... még Cagivák se nagyon. Tokajba tervez jönni valaki?
csá
ma én megnéztem a kapaszkodot
ha leszedem marad szerintem is merevitö az ülés alatt
elég masszivnak tünik az a vasdarab ott
nem lehet a kapaszkodonak merevitö feladata szerintem sem
Igen, ma találtam rajzot a vázról, és az ECU, vagy mi a szösz alatt van egy darab vas, csak nem nagyon látszik élőben.
Azt a cd-t valahonnan le lehet tölteni? (Mecsek motors)
Ha nem, címem a nevem alatt, előre is Köszi
Hali
Leszedtem az utaskapaszkodót, inkább belém kapaszkodjanak
De utólag gondolkozva merevítés szempontot is betölt, nem?
Eszkábáljak rá vmi összekötőt, ami a két végét a segédváznak egyben tartaná?
Üdv az új Raptorosoknak!
Na meg a régieknek is
Részemről minden rendben a géppel is!Csak a km nem szaporodik...nincs túl sok időm motorozásra max hétvégén 1-2 kör helyben.
Egy kis sztori.Nemrég büntettek meg gumifüstölésért!Cserés volt a gumi gondoltam egye fen úgy se szokásom az ilyesmi...Kenem neki egy parkolóban okádja füstöt erre haver eltorzult arcát látván hátranézek és épp akkor farol be mögém a yard.Aztán ÁLLITSA LE!Ugye tudja hogy ezt kizárólag elzárt területen lehet stb..aztán papírokat elkéri...végül mivel helyben voltam helyi rendőrrel nem jelentett fel hanem ráírta hogy kopott gumi 3000 ft mivel a műveletet sokan látták.
Egyébként ha feljelent nem tudom mi lett volna meg mi a hivatalos megnevezése ennek...gondolom valami közterületen elkövetett veszélyeztetés féle passz
De most, hogy lenyugodtam és tisztán látok :D már nem tűnik olyan vészesnek a probléma, elvégre 6.-ban is le lehet menni elég alacsony sebességre, ahonnan már akár blokkolt hátsóval is meg merek állni.
Álló motornál, be lehet venni, az ürest, és onnan tolni
De ha ilyen egyszerű, akkor inkább nem kísértem a sorsot, és megcsinálom magam