Nincs mit, de ne kapkodd el, :)
mert a 2001 évjáraton még a kerek tükör volt, és véletlenül egy olyanom pont van.
Ha az kell, adj egy e-mail címet és jelentkezni fogok.
Hali!
Olaj Motul 5100 10W-40 teljesen jó bele, de bátran ajánlom a
Shell Advance Ultra 10W-40-t is.
Nem zörög vele, a váltó pedig finomabb lett, amit rajtam kívül még 3 SV-s fazon (köztük 2 ezres tulaj) is megjegyzett, tehát ez már nem lehet véletlen :)
Olcsóbb mint a Motul, így most nálam 1:0 a Shellnek.
Olajszűrő HF138
Légszűrő HFA 3609
Gyertya NGK CR8E v. CR8EK ill. az irídiumos CR8EIX
Próbálj meg először egy kis injektor tisztító adalékot (esetleg szeleptisztítóval kombináltan) a benzinhez, és egy kicsit megkergetni a gépet. Javaslom azt STP adalékokat, de állítólag a Spuri is csodákra képes.
Hátha csak a téli állást sínylette meg.
Mivel a 650-nek 8 lábú csatlakozója van ezért más szervizek nem tudnak rácsatlakozni az elektronikájára. Nekem TSanyi ajánlotta a Prop- Tech Tuningot esztergomban, akiknek szerinte van ilyen csatlakozójuk. az én problémám megoldódott ezért nem kellett elmennem hozzájuk.
Sziaasztok új vagyok a fórumon. Akadt egy kis galibám a raptorral, 650 i.e. 2007 es évjárat. Valaki tudna olyanban segítséget nyújtani, hogy az alapjáratom össze vissza jár. 1000-1500 között torpangat is a gép ha az alacsonyabb állásról indulok el. Gyertyák újak de rendesen bekokszolódott mondjuk 100 km alatt. Villamosságban jártas emberrel kimérettem a teljes mocit azt mondja minden megfelelően működik már mint elektromos részen. Azt gyanítja, hogy a fojtószelep szabályozó TPS-t kellene állítani, hogy a befecskendezett benzínhez jó levegőarány legyen. Tudja valaki, hogy ezt hogy lehet megoldani, vagy hova tudnám vinni aki átnézné a vasat... Itt vannak a jó idők és húznám neki egészségesen
szasza16@vipmail.hu
Szia. Esetleg nekem is megküldenéd a service manualt. A kézikönyvet már leszedtem párszor de a javítási könyvet sehol nem találtam csak az 1000 ét.
THX
Így már érthetőbb, miért a Raptor lenne inkább a málhás motor.
A dragstar" softail" futóműve is tudott ütni, de ezzel a konfigurációval, még további aggodalmaim lennének... .
Ennek ellenére nem lökném ki a garázsból, ha egyszer egy ilyen motort kellene a nevemre iratni...
Persze, meg van még a táska, de nem adom el, mert ki tudja milyen motorom lesz még az életben. Ha nem két személlyel kell túrázni akkor fel tudom rakni, csak az utas panaszkodik a pántok miatt. (Jogosan).
A HD-nal nem lenne egyszerűbb túrázni? Vagy annyira "épített"? Nekem volt egy 650-es Dragstarom azzal simán túrázgattam.
Sztem semmi fura nincs benne.
Én azért vettem a nagy vasam mellé et (épített HD) mert ez egy számomra kényelmes, műszakilag nagyon jó (monstert akartam de erről több jót olvastam. Erősebb, megbizhatóbb, stb..) és nem utolsó sorban esztétikailag is tudjam szeretni. Nekem egy V storm soha nem lesz ilyen. Soha nem úgy ülnék rá. Viszont túrázni 3 motor azért az picit luxus lenne, szal ezért próbálom vhogy megoldani. És megvan még a táska? :) Érdekelne. Tudom, kell vmi konzolt barkácsolni hozzá, de azt majd vhogy megcsináltatom.
Az a kormánykiemelő mennyire komoly... De a szellőző pelenka is nagy tudomány lehet.
Ha őszinte akarok lenni az ilyen átalakításokat, nem nagyon értem. Veszünk egy naked motort és megpróbálunk túra endurót faragni belőle. Miért? Erre ott van a V-Strom készen. Sem esztétikailag, sem műszakilag nem lesz jó a végeredmény.
Ha két személlyel szeretnél oldaltáskát felrakni az komoly kihívás lesz. A korábbi motoromról maradt egy GIVI nyeregtáskám. Próbáltam felrakni,valahogy de nem találtam elfogadható megoldást. Mindenképp kell készíteni egy keretet amire rá tudod rögzíteni, mert az ülésen átvetett hevederek hosszú távon nem lesznek kényelmesek az utasnak.
Bolti cucc meg ugye nincs, csak egy nagyon ronda krauser.
Nem tudom pontosan. Az biztos, h 3 éve vettem egy vadi új szettet, bt16 prot előre, hátra meg sima bt 16-ot /nem volt pro, az állítólag 40%-kal lassabban kopik/ pedig hátra. A hátsót tavaly cseréltem, kb 8000-et mehettem... lehet többet... 10000-et is. Nem figyeltem őszintén szólva. Az biztos, h 2 pályanapot nyomtam le vele. Most már a hátsóm is pro változat. De a lényeg h a pro elsőm, még így 3 évesen is (idén sajnos eddig mindösszesen 500-at ha mentem) kb 75-80%-os, összesen kb 12000-14000 km után! Nekem bevált, pedig sohasem spóroltam vele! Lehet, h egy 1000-en is megállná a helyét...
Köszi srácok!
Csak áthúzás volt, mivel a szivacs rendben volt altta és nekem kényelmes így... a zselé meg nagyon drága... Ahogy nézegettem ők a Tommot-tal hasonló színvonalat képviselnek, csak valamivel kedvezőbb áron. Az áthúzás hímzéssel, ezzel a karbo mintás anyagból 30 ropi volt. :) De tényleg szép lett!
Nagyon jól néz ki!
Csak áthúzás volt, vagy módosítottak is rajta? Épp azon gondolkodtam a hétvégi 350. km környékén ha már belevágnék egy ilyen projektbe akkor 2-3 centivel magasabb lehetne az ülés. :-)
Milyen költsége van egy ilyen áthúzásnak? Persze csak ha publikus...:-)
mert a 2001 évjáraton még a kerek tükör volt, és véletlenül egy olyanom pont van.
Ha az kell, adj egy e-mail címet és jelentkezni fogok.
Olaj Motul 5100 10W-40 teljesen jó bele, de bátran ajánlom a
Shell Advance Ultra 10W-40-t is.
Nem zörög vele, a váltó pedig finomabb lett, amit rajtam kívül még 3 SV-s fazon (köztük 2 ezres tulaj) is megjegyzett, tehát ez már nem lehet véletlen :)
Olcsóbb mint a Motul, így most nálam 1:0 a Shellnek.
Olajszűrő HF138
Légszűrő HFA 3609
Gyertya NGK CR8E v. CR8EK ill. az irídiumos CR8EIX
Hátha csak a téli állást sínylette meg.
Szia. Esetleg nekem is megküldenéd a service manualt. A kézikönyvet már leszedtem párszor de a javítási könyvet sehol nem találtam csak az 1000 ét.
THX
A dragstar" softail" futóműve is tudott ütni, de ezzel a konfigurációval, még további aggodalmaim lennének... .
Ennek ellenére nem lökném ki a garázsból, ha egyszer egy ilyen motort kellene a nevemre iratni...
A HD-nal nem lenne egyszerűbb túrázni? Vagy annyira "épített"? Nekem volt egy 650-es Dragstarom azzal simán túrázgattam.
Én azért vettem a nagy vasam mellé et (épített HD) mert ez egy számomra kényelmes, műszakilag nagyon jó (monstert akartam de erről több jót olvastam. Erősebb, megbizhatóbb, stb..) és nem utolsó sorban esztétikailag is tudjam szeretni. Nekem egy V storm soha nem lesz ilyen. Soha nem úgy ülnék rá. Viszont túrázni 3 motor azért az picit luxus lenne, szal ezért próbálom vhogy megoldani. És megvan még a táska? :) Érdekelne. Tudom, kell vmi konzolt barkácsolni hozzá, de azt majd vhogy megcsináltatom.
Ha őszinte akarok lenni az ilyen átalakításokat, nem nagyon értem. Veszünk egy naked motort és megpróbálunk túra endurót faragni belőle. Miért? Erre ott van a V-Strom készen. Sem esztétikailag, sem műszakilag nem lesz jó a végeredmény.
Ha két személlyel szeretnél oldaltáskát felrakni az komoly kihívás lesz. A korábbi motoromról maradt egy GIVI nyeregtáskám. Próbáltam felrakni,valahogy de nem találtam elfogadható megoldást. Mindenképp kell készíteni egy keretet amire rá tudod rögzíteni, mert az ülésen átvetett hevederek hosszú távon nem lesznek kényelmesek az utasnak.
Bolti cucc meg ugye nincs, csak egy nagyon ronda krauser.
Pár jó ötlet a Raptorhoz (aki nem látta még)
http://onceuponaride.net/the-b...
Csak áthúzás volt, mivel a szivacs rendben volt altta és nekem kényelmes így... a zselé meg nagyon drága... Ahogy nézegettem ők a Tommot-tal hasonló színvonalat képviselnek, csak valamivel kedvezőbb áron. Az áthúzás hímzéssel, ezzel a karbo mintás anyagból 30 ropi volt. :) De tényleg szép lett!
Csak áthúzás volt, vagy módosítottak is rajta? Épp azon gondolkodtam a hétvégi 350. km környékén ha már belevágnék egy ilyen projektbe akkor 2-3 centivel magasabb lehetne az ülés. :-)
Milyen költsége van egy ilyen áthúzásnak? Persze csak ha publikus...:-)