De le tudod ellenőrizni a következő módon...
Abszolút sík lap,kiszeded a fém lamellákat megtörlöd alaposan leteszed a sík felületre és egy profi tolómérővel megméred a belső fogazott magasságát és a külső magasságát... ha a kettő között különbség van akkor kuka. Ha nagyon tré akkor szemmel is látod h a belső kör nem fekszik fel a platnin. Sikköszörű V egyéb trükk nem játszik mivel felület edzett ....
Mindkettőt cserélni kell. Sőt a rugókat se hagyd ki! Általában a nagy terhelés csúsztatás miatt vetemedik el. Nem nagyon, de az az egy két tized hajlás elég mivel jó pár fém lamella van benne és összeadódik a gond..
Most esik le, hogy végül is csak a kuplung lamellákra gondolsz illetve a fém alátét lapokra?
Ez így egyben nem nagy tétel szerencsére.
De mitől hajolhatott el?
"A kuplungodat pedig kompletten cserélni kell... kopó is és fém is. Azért mert a fém lamella meghajlott... "
Ez most komoly? Ennek milyen költsége lehet? Esetleg nálad is volt már ilyen?
Eléggé felizgatott most a téma, mert úgy vettem meg a motort, hogy csak "állítani kell rajta vagy olaj csere"...
Rossz helyen nézted... talán itt: https://www.oemmotorparts.com/...
Amiket keresel motyók az gyakorlatilag nem létezik...
A kuplungodat pedig kompletten cserélni kell... kopó is és fém is. Azért mert a fém lamella meghajlott...
Üdv, olyankor mivan ha a láncvédő még az említett linken se elérhető? Van más beszerzési forrás?
Érdekelne még hátsó lábtartó, űléspúp és hátsó sàrvèdő is, valamint gyári rendszámtáblatartò, ha lenne valakinek eladò.
Más, olyat tapasztalt valaki, hogy állòhelyzetben járò motornál nehéz berakni 1esből üresbe? Mi lehet az oka?
Vki tud nekem abban segíteni, hogy nekem egy 650 es Raptorom van, amihez lámpát keresek mert az enyémnek a alul a műanyagján van egy kis repedés és idegesít h nem makulátlan.:) Itt lejebb hirdetnek alkatrészeket és szemlátomásra pont olyan a hirdetett lámpatest is, de nem vagyok benne biztos, hogy az 1000 Raptornak u az e a fejlámpája. (bár kétlem h más lenne)
Vki meg tudna ebben erősíteni, hogy u az e vagy sem?
És lehet h az ülést is megvenném, mert gondolkozok egy kis átszabáson, de ugye nem akarom az eredetit.
Abszolút sík lap,kiszeded a fém lamellákat megtörlöd alaposan leteszed a sík felületre és egy profi tolómérővel megméred a belső fogazott magasságát és a külső magasságát... ha a kettő között különbség van akkor kuka. Ha nagyon tré akkor szemmel is látod h a belső kör nem fekszik fel a platnin. Sikköszörű V egyéb trükk nem játszik mivel felület edzett ....
Igen én már túl vagyok rajta..
Ez így egyben nem nagy tétel szerencsére.
De mitől hajolhatott el?
Ez most komoly? Ennek milyen költsége lehet? Esetleg nálad is volt már ilyen?
Eléggé felizgatott most a téma, mert úgy vettem meg a motort, hogy csak "állítani kell rajta vagy olaj csere"...
Amiket keresel motyók az gyakorlatilag nem létezik...
A kuplungodat pedig kompletten cserélni kell... kopó is és fém is. Azért mert a fém lamella meghajlott...
Érdekelne még hátsó lábtartó, űléspúp és hátsó sàrvèdő is, valamint gyári rendszámtáblatartò, ha lenne valakinek eladò.
Más, olyat tapasztalt valaki, hogy állòhelyzetben járò motornál nehéz berakni 1esből üresbe? Mi lehet az oka?
Na végre valaki... nekem 3 időpontot van 13.40 14.40 15.40.
Ha van időd kedved várj meg aztán rizsázunk
Május 20 nem jön valaki innen a Hringre a Suzuki motofesztre? Jó lenne egy kis mini tali kint....
Totál egyforma ...
Vki tud nekem abban segíteni, hogy nekem egy 650 es Raptorom van, amihez lámpát keresek mert az enyémnek a alul a műanyagján van egy kis repedés és idegesít h nem makulátlan.:) Itt lejebb hirdetnek alkatrészeket és szemlátomásra pont olyan a hirdetett lámpatest is, de nem vagyok benne biztos, hogy az 1000 Raptornak u az e a fejlámpája. (bár kétlem h más lenne)
Vki meg tudna ebben erősíteni, hogy u az e vagy sem?
És lehet h az ülést is megvenném, mert gondolkozok egy kis átszabáson, de ugye nem akarom az eredetit.
Előre is köszönöm.
G.