Üdv Nektek!
A 650-es karbis Raptorommal esőben mentem és kb 10 perc múlva nem vette a fordulatot, leesett az alapjárat, zakatolni kezdett, kész rémálom volt. Van valakinek ötlete h hol keressem a hibát? Hazaérve széthúztam kitisztitottam az összes csatlakozót, de nem lett jobb.
Válaszotokat előre is köszönöm, Feri
Heló Mindenki,
Nm régen sajnos meg kellett látogassam a http://www.prop-tech.hu ktf-t és vezetőjét Csunderlik Csabát , mivel a motorom 12 litert zabált 100 kilométeren tehát nagy volt a gond.. Az már csak hab a tortán hogy neki van egyedül stekkere a motor PC-re való kötéséhez..!
Lényeg a lényeg kikötötte beindította húzta neki állította megint húzta mérte kiolvasta majd 45 perc után azt mondta: KÉSZ! És láss csodát a motor olyan friss és iparkodós lett amilyennek csak el tudjátok képzeni. A fogyasztás jelenleg 8.5 úgy hogy nem finomkodom vele.
Azt tudom mondni hogy ha ilyen szakemberek mint Csaba nevelnék ki a jövő generációs szerelőket simán merhetnénk a Moto-GP-n A nagyon backstage-ét uralni.. Nagyon köszönöm a segítségét!!
Sziasztok. 100-es Raptorhoz keresek lámpát (nem az UFO-fejűt, hanem a kereket). Azt hiszem ugyanaz van a 650-esen, meg a River-en is. Van valami Cagivás bontó, amiről tudnom kéne?
Nincs szerencsém a hátsó fékkel! Úgy néz ki a hátsó féklámpa kapcsoló nem zárja az áramkört. Volt vkinek ilyen gondja? Milyen más típusú motorbaleset való kapcsolóval lehetne helyettesíteni ?
De az csak akkor hasznos, ha így állsz neki elsőre, de ha már bent van a levegő akkor már nem segít.
De fordítva is lehet, fecskendővel leszívod a fékfolyadékot a féknyergen keresztül miközben töltöd a tartályt....:-)
Sziasztok Raptorok!
Általános karbantartás címszóval, levettem a központi rugós tagot, ugyanis nyikorgott, mint a tejes-bácsi Schwalbéja.
Szomorúan diagnosztizáltam, hogy a villában (himbacsatlakozás) lévő csapágyak összeszaladtak és rohadtak, egyben meg is ették a futógyűrűt (persely, hüvely, csap) mérete: 10x16x42 (belső átm.X külső átm.X hossz). Kérdés, hogy valaki tud-e ilyet, akár újat (1 db), illetve számomra teljesen megfelel a bontott is (és még fényes), amennyiben van ilyen! Azért kérném segítségetek, mert egy erdélyi túra van kockán; remélem velem együtt tudtok érezni. (Új tűgörgők és szimering van, csak az átmenő persely hibádzik!)
Cagiva Raptor 1000 ('2000 évj.)
Segítségetek és válaszotokat várva,
Tisztelettel,
Török Gergő
+36 hetven 503 61 70
Én Így csináltam házilagosan:
-Egy átlátszó csövet raktam a légtelenítő csavarra és azt belevezettem egy flakonba.
-A fékpedállal keményre pumpáltam a rendszert.
-Nyomás alatt óvatosan kis mértékben kinyitottam a csavart és kinyomtam a fékfolyadékot a levegővel együtt
-Mielőtt elérte volna az alsó holtpontot a pedál, még nyomás közben elzártam a légtelenítőt
-Újra pumpáltam, nyitottam , zártam.... Addig amíg a legapróbb buborékot láttam
Arra kell figyelni, hogy a tartály nehogy kiürüljön, mert akkor újra kell kezdeni mindent.
Eltartott egy ideig de végül jó lett.
A menetes csap megvan, és a fogáspontot is sikerült pontosan beállítanom. Mihelyt mozdul a munkahenger, már érinti is a tárcsát, de a fékpedál útja így is kb 30 mm, tehát csak levegős lehet. Megpróbálok szerezni vákumos légtelenítő cuccot, azzal talán sikerülni fog. Ennyit semmivel sem küszködtem, frászt kapok tőle!
Nagyon nehéz légteleníteni a raptor hátsó fékét. Én is rengeteget küzdöttem mire sikerült kihajtani az összes levegőt. Amikor azt hittem, hogy már jó, pár pumpálás után ismét puha lett jó nagy elfordulással.
A szürke lábtartó öntvény alatti állítócsavar megvan? Nekem letört úgy hogy észre sem vettem, csak azt hogy jó hosszú úton jár a pedál. Mivel előtte nem állítottam rajta soha nem is hiányoltam, csak azt vettem észre, hogy valami nem stimmel. Az a gond, hogy a munkahengerben lévő menetes csappal nem igazán tudsz utána állítani annyit, hogy kompenzálja a hiányát. emiatt a pedál magasabb pontról indul és a megadott 10-15mm helyett jóval hosszabb úton jár.
Ki volt lazulva a gyertya! Ne kérdezzétek hogyan! Szerelő tette bele, eszembe sem jutott ezzel kezdeni!