Az olajszint jelzőé ott jön ki a kábelkötegből ahol ki jön a vízhőfokmérő gombához is , (nagyancssárga és zöld vagy fekete) vezeték, nemtudom most így hirtelen. Az idnítómotorhoz egy db vezeték megy le, a testet a blokkon kersztül kapja meg. Ha meg sem nyikkan, akkor valszínű, hogy beszorult a bendixet és az indító motor fogaskerekét összekőtö két kis fogaskerék, szét kell szedni meg kell nézni. A szénkefékkel csak óvatosan. A gyújtáskapcsolót 2 féle képpen elhet összerkani, 2 résből áll és az alját ha leveszed a benne lévő kis réz lapkás ,,mechanikát" 2 féle képpen tudod belerakni, 180 fokkal lelehet fordítani, érdemes vele kisérletezni mert külömben a töltésed nembiztos hogy jó lesz. Egy képet kérhetek a jószágról?
A motoron próbálom a gyári kábelezést visszaállítani. Ami érdekességeket sikerült fellelnem:
-nem találom, hova kellene az olajszintellenörzőt bekötni, milyen színű kábelt keressek? Kb hol jönne ki a kábelkötegből?
-másik hasonló kérdésem pedig az üres fokozatjelzővel vagyok, megvan a kábel de nincs meg a jeladó, hol keressem?
- Az önidítónak hiába adok direktbe +12v ot, nem történik semmi, fel se veszi az áramot. Szénkefehibás? Esetleg földelés? Csak 1 +12v megy bele igaz?
-Utolsóként amire nagy szükségem lenne, hogy a gyújtáskapcsoló nem működik tökéletesen, nem tudom a kormányzárba berakni és mintha nem is kapcsolná on-off között elektromosan mindent. Pl: ha on on van működik az index stb, de ha leveszem off ra jár tovább a motor. Mit tegyek ezügyben?
Sziasztok,
Ma vettem egy prima-t, kellene pár alaktrész hozzá. Hátsó ülés, Jobb oldali lábtartó és kormánykapcsoló valamint egy zár. Végezetül egy bekötési rajz. Kérlek jelezzétek, ha van valakinek valamilye :)
Helló!
Még nem tettem fel képet az átfestett, feljavított motoromról. Azt hiszem anno Ivadék kérte. Most szezon végi leállás előtt lőttem pár fotót. Íme a kicsike! :D
10 eFt-ra gondoltam, de adnám hozzá a dugót és a gyürüket is. A dugóból hiányzik a gyürübiztosító stift.
A motoron próbálom a gyári kábelezést visszaállítani. Ami érdekességeket sikerült fellelnem:
-nem találom, hova kellene az olajszintellenörzőt bekötni, milyen színű kábelt keressek? Kb hol jönne ki a kábelkötegből?
-másik hasonló kérdésem pedig az üres fokozatjelzővel vagyok, megvan a kábel de nincs meg a jeladó, hol keressem?
- Az önidítónak hiába adok direktbe +12v ot, nem történik semmi, fel se veszi az áramot. Szénkefehibás? Esetleg földelés? Csak 1 +12v megy bele igaz?
-Utolsóként amire nagy szükségem lenne, hogy a gyújtáskapcsoló nem működik tökéletesen, nem tudom a kormányzárba berakni és mintha nem is kapcsolná on-off között elektromosan mindent. Pl: ha on on van működik az index stb, de ha leveszem off ra jár tovább a motor. Mit tegyek ezügyben?
Köszönöm segítségeteket.
Ezek vannak nekem feleslegesen.
Ma vettem egy prima-t, kellene pár alaktrész hozzá. Hátsó ülés, Jobb oldali lábtartó és kormánykapcsoló valamint egy zár. Végezetül egy bekötési rajz. Kérlek jelezzétek, ha van valakinek valamilye :)
Még nem tettem fel képet az átfestett, feljavított motoromról. Azt hiszem anno Ivadék kérte. Most szezon végi leállás előtt lőttem pár fotót. Íme a kicsike! :D
Cagiva Prima váz + lengővillák és egyébb alaktrészek.
http://picasaweb.google.com/pl...
Légyszi nyomj a kezébe egy csini dögölött am hengert, ha lehet fejestül.
Köszi!