Sziasztok Cagiva Prima vásárlás előtt álok 98as évjárat mi az amire oda kell figyelni vásárláskor mik a tipikus hibák?
Esetleg vmi okosságot ha tudnátok mondani erről a típusról megköszönném.
Előre is köszönöm
Végül nem lett aztán csere. Kiderült h a motor át lett festve mert taszódtak vele, ráadásul a váltókar is egy durung hegesztéssel volt visszahegesztve rossz pozicióban, üreset csak leállított motornál volt hajlandó bevenni. Az első féknek meg nemtom mibaja volt, talán levegős volt, vagy a fékmunkahenger volt szar, de szinte a markolatig behúztam, és alig fogott valamit, tehát így még életveszélyes is vele a közlekedés... Szóval sztem felejtős nekem a Prima. Kicsit gyűjtögeket asszem, és egy 2005-2006 körüli GPR-t veszek. Mindenesetre köszönöm a sok segítő választ.
Köszi den a soksok információt Eddig úgy néz ki, holnap megyünk le egy sráccal megnézni másodjára a motort aki szintén Primát használ néhány éve. Ha ő rábólint, akkor szerintem belemegyek a cserébe.
kis sportgépeknél kb 4 éves korig számít hogy mennyi idős. kb addig bírja úgy ahoögy a gyárból kijött, addigra bizonyos alkatrészek elhasználódnak, és legaláb egyszer elfektetik.
ilyenkor kell egy nagyjuavítás és a gép továbi élete szempöontjából ez a kritikus időszak. ha ilyenkor szakszerűen felújítják a gépet kicserélik amit ki kell , szakember, megfelelő szerszámokkal, jó minőségű pótalkatrészekkel akkor jön nújabb göndtalan 3-4 szezon, akkor megint felújítás, és így továb.
szerenfcsérev a prima nagyon egyszerű szerkezet, minden fölösleges elektronikus sallangtól mentes. ha a szükségszerűen kopó alkatrészekert rendszeresren cserélik akkor örök darab, a 10-15 éves gépeket is gondtal anul lehet használnni
Köszönöm szépen a részletes tájékoztatót. Igazából már van egy kiszemelt alany. Múlt héten voltam megnézni. Soproni vagyok, és a közelben össze tudtunk hozni egy találkát. Első blikkre minden klappolt vele; szép egyenletes alapjárat volt. Váltó is tette a dolgát. De túl sokat nem próbálgattam, mindenképp aludni akartam még a dologra, meg utánajárni hogy milyen gép is valójában. Ami vonz benne, hogy megtanulhatnám rajta az alapvető nagymotor-kezelést, váltást. Meg hát azér teljesen más mint egy robogó, nagy kereke is előnyt jelent sok magyar úton... Önindítója is működött.
Ami viszont kevésbé vonz az a kora. Benelli K2 2001-ben lett forgalomba helyezve, minden papírom megvan hozzá. Tehát van azér 4-5 év külömbség minimum... A srác mutatot valami osztrák szervizkönyvet a Cagiváról, 1998-től 2005-ig vezetve volt. Több pecsétes bejegyzést is tartalmazott, ez lehet akár pozitívum is (nem magyarok gányolták). Teleszkópjai, illetve futóműve milyen? Hajlamos a kikopásra, kotyogásra? Ti cserélnétek a helyemben? Két kép a kiszemelt Cagiváról és a Benelliről.
te aztán nagyon okos vagy bazzeg azt sem tudod mit csinált rajt te pofázzol!képzeld elsö hátso fékbetzét csere fordulatszám spiárt cserél meg belöte a karbimat meg olajat cserélt nah kis pofám johogynem 50ezret kérjen ezekért
Cagiva Prima 75R(kis Mito)
6sebességes, 75ccm-es(50es papírt írunk)
Gianelli kipufogóval, 20as dellorto, nagy csonk, jól megy szép motorhanggal
120ezer ft
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
6sebességes!
a kép csak illusztráció, estére dobok fel róla!
Esetleg vmi okosságot ha tudnátok mondani erről a típusról megköszönném.
Előre is köszönöm
Csomagolásban!
hátsólámpa 7000ft/db
tömítés készlet Rotax 4500ft/készlet
villogó nagy kerek és szögletes 1000ft/db
villogó kicsi 1300ft/db
villogó kicsi átlátszó búrával 1500ft/db
villogó kicsi karbonos 2000ft/db
AKCIÓ a készlet végéig tart:)
ilyenkor kell egy nagyjuavítás és a gép továbi élete szempöontjából ez a kritikus időszak. ha ilyenkor szakszerűen felújítják a gépet kicserélik amit ki kell , szakember, megfelelő szerszámokkal, jó minőségű pótalkatrészekkel akkor jön nújabb göndtalan 3-4 szezon, akkor megint felújítás, és így továb.
szerenfcsérev a prima nagyon egyszerű szerkezet, minden fölösleges elektronikus sallangtól mentes. ha a szükségszerűen kopó alkatrészekert rendszeresren cserélik akkor örök darab, a 10-15 éves gépeket is gondtal anul lehet használnni
kispofám...
Ami viszont kevésbé vonz az a kora. Benelli K2 2001-ben lett forgalomba helyezve, minden papírom megvan hozzá. Tehát van azér 4-5 év külömbség minimum... A srác mutatot valami osztrák szervizkönyvet a Cagiváról, 1998-től 2005-ig vezetve volt. Több pecsétes bejegyzést is tartalmazott, ez lehet akár pozitívum is (nem magyarok gányolták). Teleszkópjai, illetve futóműve milyen? Hajlamos a kikopásra, kotyogásra? Ti cserélnétek a helyemben? Két kép a kiszemelt Cagiváról és a Benelliről.
(nagyjából ugyan ez a köszörűkövek anyaga)
Királyul viszi a gyorsacél