Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudja valaki, hogy hol lehet gyújtótekercset újratekercselni,javíttatni?
Eladó!
Cagiva Prima 75R(kis Mito)
6sebességes, 75ccm-es(50es papírt írunk)
Gianelli kipufogóval, 20as dellorto, nagy csonk, jól megy szép motorhanggal

120ezer ft

orozoli2002@yahoo.com
06304351769
Eladó Cagiva Prima 75R
6sebességes!


a kép csak illusztráció, estére dobok fel róla!
40mm
A 98-as széria már GPR blokkos masina (bal oldalt van a lánc) Jól fogsz vele járni
Sziasztok Cagiva Prima vásárlás előtt álok 98as évjárat mi az amire oda kell figyelni vásárláskor mik a tipikus hibák?
Esetleg vmi okosságot ha tudnátok mondani erről a típusról megköszönném.
Előre is köszönöm
Végül nem lett aztán csere. Kiderült h a motor át lett festve mert taszódtak vele, ráadásul a váltókar is egy durung hegesztéssel volt visszahegesztve rossz pozicióban, üreset csak leállított motornál volt hajlandó bevenni. Az első féknek meg nemtom mibaja volt, talán levegős volt, vagy a fékmunkahenger volt szar, de szinte a markolatig behúztam, és alig fogott valamit, tehát így még életveszélyes is vele a közlekedés... Szóval sztem felejtős nekem a Prima. Kicsit gyűjtögeket asszem, és egy 2005-2006 körüli GPR-t veszek. Mindenesetre köszönöm a sok segítő választ.
vegyel fel msn-re csong_lee@hotmail.com
udv mindenkinek (SOSEM VOLT PRIMAM) lenne egy kerdesem ne nevessetek ki! mekkora az 50-es primanak az alapmeretes dugoja?
Új cuccok érkezetek!
Csomagolásban!

hátsólámpa 7000ft/db
tömítés készlet Rotax 4500ft/készlet
villogó nagy kerek és szögletes 1000ft/db
villogó kicsi 1300ft/db
villogó kicsi átlátszó búrával 1500ft/db
villogó kicsi karbonos 2000ft/db

AKCIÓ a készlet végéig tart:)
Köszi den a soksok információt Eddig úgy néz ki, holnap megyünk le egy sráccal megnézni másodjára a motort aki szintén Primát használ néhány éve. Ha ő rábólint, akkor szerintem belemegyek a cserébe.
kis sportgépeknél kb 4 éves korig számít hogy mennyi idős. kb addig bírja úgy ahoögy a gyárból kijött, addigra bizonyos alkatrészek elhasználódnak, és legaláb egyszer elfektetik.

ilyenkor kell egy nagyjuavítás és a gép továbi élete szempöontjából ez a kritikus időszak. ha ilyenkor szakszerűen felújítják a gépet kicserélik amit ki kell , szakember, megfelelő szerszámokkal, jó minőségű pótalkatrészekkel akkor jön nújabb göndtalan 3-4 szezon, akkor megint felújítás, és így továb.

szerenfcsérev a prima nagyon egyszerű szerkezet, minden fölösleges elektronikus sallangtól mentes. ha a szükségszerűen kopó alkatrészekert rendszeresren cserélik akkor örök darab, a 10-15 éves gépeket is gondtal anul lehet használnni
fékbetét, olaj és kmspirálcsere plusz karbi tisztítás, ezt úgy hívják hogy karbantartás, nem pedig felújítás.

kispofám...
meg 2gumi 80%os
Fégbetétek (jó minőségüek) 3500HUF/pár(előre) 4000HUF/pár(hátra) Spirál 2500HUF, olaj 15w50 1 liter 2000HUF, egy szóval jól megszívtad
A futóműve és a lengéscsillapítók fényévekkel megelőzik a robogók húrka rendszereit.
Légyszives használd a ,,válsz erre,, gombot.
Ez gondolom nem nekem íródott.
Köszönöm szépen a részletes tájékoztatót. Igazából már van egy kiszemelt alany. Múlt héten voltam megnézni. Soproni vagyok, és a közelben össze tudtunk hozni egy találkát. Első blikkre minden klappolt vele; szép egyenletes alapjárat volt. Váltó is tette a dolgát. De túl sokat nem próbálgattam, mindenképp aludni akartam még a dologra, meg utánajárni hogy milyen gép is valójában. Ami vonz benne, hogy megtanulhatnám rajta az alapvető nagymotor-kezelést, váltást. Meg hát azér teljesen más mint egy robogó, nagy kereke is előnyt jelent sok magyar úton... Önindítója is működött.
Ami viszont kevésbé vonz az a kora. Benelli K2 2001-ben lett forgalomba helyezve, minden papírom megvan hozzá. Tehát van azér 4-5 év külömbség minimum... A srác mutatot valami osztrák szervizkönyvet a Cagiváról, 1998-től 2005-ig vezetve volt. Több pecsétes bejegyzést is tartalmazott, ez lehet akár pozitívum is (nem magyarok gányolták). Teleszkópjai, illetve futóműve milyen? Hajlamos a kikopásra, kotyogásra? Ti cserélnétek a helyemben? Két kép a kiszemelt Cagiváról és a Benelliről.
te aztán nagyon okos vagy bazzeg azt sem tudod mit csinált rajt te pofázzol!képzeld elsö hátso fékbetzét csere fordulatszám spiárt cserél meg belöte a karbimat meg olajat cserélt nah kis pofám johogynem 50ezret kérjen ezekért
Bem kaptam blokkokat jóárasítva.
A nicasil réteg keménységét a sziliciumkarbid adja.
(nagyjából ugyan ez a köszörűkövek anyaga)
Királyul viszi a gyorsacél
26k-ból kijött az anyag és munkakölség... komoly felújítás lehetett...