a lamellák azért nem ugranak szét amikor még hideg,mert a kuplung kosárba beverődések vannak,és elakadnak.De,itt sportmotoron volt egy szerelős videó,ahol meg is nézheted.ha nem akarsz új kuplung kosarat venni(valszeg nem is lehet) akkor egy reszelővel meg lehet oldani:) (nekem is volt ilyen gondom,de azóta tökéletes)
MINDENKÉPPEN autómata váltóhoz való olajat vegyél, egyeltalán nem fog csúszni (az amúgy elcsúszó kuplung),és a váltó is finomabb lesz tőle. tapasztalatbol irom.
Akkor mázlid volt mert egynek sem volt még megkopva a kuplunglamellája. Ha már egy kcisit meg van kopva a lamella akkor van ez a jelenség új lamella szettet meg nem veszek hozzá mivel nem is lehet kapni.
az semmiképp nem normális hogy hidegen a kuplung nem old ki, volt már jópárhoz szerencsém, de még nem tapasztaltam ilyet.
az olajzsint nem változik jelentősen üzem közben, mert a primának olajfürdős kenése van (a váltó résznek), nem túlnyomásos, üzem közben az olaj nem folyiksehová, nincs olajszivaattyú sem, az olaj fojamatosan ugyanabban a térben van, a kuplung és a váltókerekek belelógnak, é s így kapnak kenést.
ha túl sok az olaj akkor mint te is írtad, visszafogja a motort az olaj ellenállása
Az enyém is ezt csinálja hidegen, amikor jár a motor nem teszed be sebességbe hanem elkezded ki-be húzgálni a kuplungot úgyis melegednie kell egy kicsit mert hidegen nem jó vele elindúlni, ezt max csinálod egy percig és utána jó lesz a kuplung. Ez azért van mert a lamellákra rátapad a hideg olaj. Csak gondolj bele egy kicsit abba az olajzórendszerbe, idő kell neki amíg szépen elfoylik mindenhova ahova kell, azaz 500cm az nem véletlenül van rajta, gondolom szépeket roppanhat recseghet a váltód. Tőlsd nyugodtan bele azt az 500ccm-et (Agip 15W50) plusz még egy kicsit, hidd el nem lesz baja tőle a motornak de ha már viszont túl sokat töltesz bele pl 600cm-et akkor mér lomhább lesz a gép.
Segítségeteket szeretném kérni egy Cagiva Primával kapcsolatban.
A motor mikor hideg, akkor hiába húzom be a kuplungot nem kapcsol szét.Tehát ha behúzott kuplunggal sebességbe teszem és megtolom a motort, viszi a dugattyút.
Csak hidegen csinálja.Pedig mikor behúzom, érzem hogy húzza rendesen, de mégsem kapcsol szét.
Ilyenkor azt szoktam csinálni, hogy beteszem sebességbe és tologatom előre-hátra.Rágöttem, hogy minél nagyobb fokozatba teszem, annál előbb javul meg.3-4-ik sebességbe 1-2 moccantás és jó is.
Miután szétkapcsol, teljesen jól működi a kuplung.Kiemel rendesen és nem is csúszik.Nem értem ez miért van.
Olajcsere megvolt, de nem javult.Melegen teljesen jó.
A másik.Mennyi olaj kell bele pontosan?
A gumi cumira 500cc van írva.De elvileg az olajellenőrző ablak feléig kell tölteni nem?Csak azért mert én max 400cc töltöttem bele és már az ablak tetején van.
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Kivéve színátmenetes és fényvisszaverős matricákat!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
írj majd akkor egy mailt a pepeboy_88@hotmail.com ra h mennyire gondoltál a plexivel a fogkerékkel kapcsolatban. Meg akkor a lamella is érdekel. A nagy fogaskerék az ugye nem az ami a rotoron/lendkeréken van rajta?:)
A blokk akkor gyújtás nélkül 8k lenne?
Tudnál írni róla bővebb infókat?
Hány sebességes 6?
Kuplungja, váltója jó volt?
Minden alkatrész benne van a blokkban?
A választ küldheted a pecze21@freemail.hu-ra is, mert azt gyakrabban nézem.
Előre is köszi.
Akkor ez így mindennel együtt 5K lenne az ára?
Néztem a képeket, a festés nem számít, mert úgy is festetni akarom.
Törve nincs sehol?Azt nem láttam a képen.
http://picasaweb.google.com/pl...
A cagiva prima gyári légszűrő ház (esetleg szűrővel) megvan még?
Ha igen dobsz egy árajánlatot a kiscobiii@gmail.com-ra.
thx
Rendben, akkor veszek olyan olajat amit ajánlottatok.
mindenképp Agip olajat vegyek, vagy csak a 15w50 a fontos?
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
az olajzsint nem változik jelentősen üzem közben, mert a primának olajfürdős kenése van (a váltó résznek), nem túlnyomásos, üzem közben az olaj nem folyiksehová, nincs olajszivaattyú sem, az olaj fojamatosan ugyanabban a térben van, a kuplung és a váltókerekek belelógnak, é s így kapnak kenést.
ha túl sok az olaj akkor mint te is írtad, visszafogja a motort az olaj ellenállása
Azért tologatom kisit előre hátra sebességbe.Be sem szoktam indítani addig.
Viszont sehol nem találtam, hogy milyen olaj kell a blokkba.Az autós boltba 80w90-et ajánlották így olyat vettem.
Köszi a tippeket.
kb.400cc raktam bele, de már az ablakot ellepi.Tehát nem a felénél van.
kuplungra nincs tippem
mennyire tartod az idomszettet jah és farokidom nincs véletlen meg hozzá?
Segítségeteket szeretném kérni egy Cagiva Primával kapcsolatban.
A motor mikor hideg, akkor hiába húzom be a kuplungot nem kapcsol szét.Tehát ha behúzott kuplunggal sebességbe teszem és megtolom a motort, viszi a dugattyút.
Csak hidegen csinálja.Pedig mikor behúzom, érzem hogy húzza rendesen, de mégsem kapcsol szét.
Ilyenkor azt szoktam csinálni, hogy beteszem sebességbe és tologatom előre-hátra.Rágöttem, hogy minél nagyobb fokozatba teszem, annál előbb javul meg.3-4-ik sebességbe 1-2 moccantás és jó is.
Miután szétkapcsol, teljesen jól működi a kuplung.Kiemel rendesen és nem is csúszik.Nem értem ez miért van.
Olajcsere megvolt, de nem javult.Melegen teljesen jó.
A másik.Mennyi olaj kell bele pontosan?
A gumi cumira 500cc van írva.De elvileg az olajellenőrző ablak feléig kell tölteni nem?Csak azért mert én max 400cc töltöttem bele és már az ablak tetején van.
Előre is köszi.
orozoli2002@yahoo.com
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Kivéve színátmenetes és fényvisszaverős matricákat!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
A blokk akkor gyújtás nélkül 8k lenne?
Tudnál írni róla bővebb infókat?
Hány sebességes 6?
Kuplungja, váltója jó volt?
Minden alkatrész benne van a blokkban?
A választ küldheted a pecze21@freemail.hu-ra is, mert azt gyakrabban nézem.
Előre is köszi.
Néztem a képeket, a festés nem számít, mert úgy is festetni akarom.
Törve nincs sehol?Azt nem láttam a képen.
Köszi a képeket.
jó főtengely
ami a képen van gyújtás nélkül 8ezer ft
gyújtás alaplap+lendkerék 8ezer ft
önindító tartó 1000ft