pfff
de ezt elfogadom hogy nem simson meg stb azért nem is mertem én hozzá nyulni ezért vittem szerelöhöz!én anyit csináltam vele hogy légszüröt tidztitoatm meg vettem bele gyertyát ez mér olyan nagy baj?
-önindító szar vagy nincs. ennek több variánsa van. az önindítót két csavar tartja egy alu öntvényen, ez túl vékon és gyakran kitörik, az önindító leesik. ez a kisebik hiba ez orvosolható viszonylag könnyen.
az önindítón b elül van két fogaskerék ezek szer etnek széttörni, pótolni őket szinte lehetetlen.
tönkre szokott még menni azu önindító motor szénkefe része. ez ha mákod van javítható.
másik tipikus hiba hogy széttörik a belső hengerfej, mert pancserok rakják össze akik jól rábikázzák a csvart amitől a vékony öntvény elreped. szerencsés esetben még javítható, újat venni szinte lehetetlen, akárcsak önindítót.
aztán a szokásos kis kétütemü hibák, a kopott kelepelő dugattyó,a kopott főtengelyszimering amitő a motor falsot szív, kopott kuolungkosár, és kinyomócsapágy, stb...
loegfőbb bajuk hogy széthahtják őket, aztán mikor elromlik nekiálnnak szerelgetni olyanok akiknek még csak vázlatos ismketretük sincs a motorok működéséről, és legbonyolultabb szerelésük addoig az volt hogy kiszeréltek egy villannykörtét, meg eccer a biciklin feljebbhúzták az üólést.
na ilyenkor megy a gányolás amikor még azt is tönkreteszik ami addig jó volt. utána ha eccer sikerül összerakni, és beindítani gyorsan elpasszolják.
ha ezt a topicot visszaolvasod itt is látsz rá több példát, az a gép amit épp most próbál rádsózni a srác ennek az iskoolapéldája
Mivel ez csak 50 ccm nem fog olyan menettulajdonságokat produkálni mint egy 100ccm-es robogó. A primákat ha jól tudom kb 90 környékén kezdték el gyártani, és 96 tól(asszem) GPR blokkal szerelték őket, ehez jobban van alaktrész is mint az eredeti Prima blokhoz.
Sziasztok!
Egy primában gondolkozom én is, jelenleg 100as Benelli K2-esem van, és az lenne a kérdésem, hogy szerintetek megérné-e lecserélni egy Primára? Örömmel venném, ha leírnátok minden pozitív és negatív tulajdonságot. Mikor kezdték el gyártani ezt a motort, mert nemigen találtam erre vonatkozó adatot. Esetleg valahogy kideríthető (pl. a vázszámból), hogy mikor gyártották a gépet?
Köszi előre is mindent.
Nem, ennyire hülye én sem vagyok, hogy kiesztergáltassam belőle, csak sajnos szemtanuja voltam egy ilyen műveletnek, a henger gazdája talán volt 14 éves is, hiába mondtam neki, hogy rosszúl fog járni de ő 70ccm-es hengert akart mert, hogy az milyen királyság....
Kb mint lóval imádkozni. De nem adom fel. Végül is sokkal könnyebb a másikat lehülyézni. Én a helyedben utána olvasnék. És csak utána kezdenék el írogatni. Azzal tisztában vagyok ,hogy a nicasilt viszi az eszterga de, nincs olyan állat a földön aki kiesztergálná belőle.
Vagy épp van egyhez szerencsém?
újra nicasilizást csinálnak az országban. Köbcenti függő. Dugót külddesz a hengerel a töbit meg csinálják. Mi a 350-es gépre 75-ért csináltatuk. Olyan hülye mester meg nincs aki nem ismeri fel a Niccasil réteget.
de ezt elfogadom hogy nem simson meg stb azért nem is mertem én hozzá nyulni ezért vittem szerelöhöz!én anyit csináltam vele hogy légszüröt tidztitoatm meg vettem bele gyertyát ez mér olyan nagy baj?