Igen sajnos én is ettől féltem, hogy ki kell cserélnem a szimeringeket, pedig nemrég lettem kész a mocival.Komolyan mondom már agyvérzést kapok tőle.:)
Viszont örömöm is van a rosszban, mert van egy komplett blokkom alkatrésznek, csak az 3 sebességes.Elkezdtem azt szétszedni és hála az égnek kívülről vannak a szimeringek.Az olajdekni felöli a kuplungot meghajtó fogaskerék alatt van.
Rendelek bele szimeringet azt akkor nekiállok.Remélem már mást nem talál ki ez az ördögi Cagiva.
A szimeringeket mindenféleképen ki kell cserélned ha eszi az olajat. Szerintem szét kell húznod a blokkot mert közvetlenül a forgatyúsházba meg a keverék nem pedig mint a simsonnál, hogy közvetelnül a hengerbe. Olajból AGIP 15W50-est vegyél bele!
Ismét én.Egy kis segítséget szeretnék kérni Cagiva Prima-val kapcsolatban.
Nemrégiben lettem kész a motor rendberakásával.(festés, csinosítás,ez meg az cseréjével), legalább is azt hittem.
X ideje olajat cseréltem a blokkban.A boltban direkt kétütemű motor blokkjába kértem olajat 10w50-et vagy 15w50-et azt most nem is tudom már.A lényeg, hogy Castrolba volt nekik.Örültem lecseréltem az olajat.
Elég szép ideje járok vele és nem is gyanakodtam, mert nem hajtottam a gépet, de pár hete észrevettem, hogy ha 7-8 ezer főlé pörgetve megyek, akkor fullad a motor(emiatt írtam is már ide, akkor a légszürőre tippeltünk).Az még nem is lenne nagy gond nekem, de úgy füstöl mint a szúnyog irtó kocsi, nem túlzok, csak a nagy füst van utánam töményen.
7-8 ezer alatt nem füstöl , ott teljesen normális, azért sem vetem észre eddig.
Mikor megkergetem és füstöl mint állat utána ha megállok elég rendesen csöpög a kipufogó dobból az olaj.(fekete, híd, dzsuvás olaj).
Mondom frankó, a simeringekre gyanakodtam, mert fogy is rendesen a blokkból az olaj.
Megnéztem a boltban vett olajat és akkor szembesültem mi is van ráírva.
"Castrol 10W50 4T"-tehát négyütemű motorokhoz.
Az olaj leírásában az szerepel, hogy váltóba és kuplungba is kíváló.
Szerintetek akkor használható az olaj vagy azért szopja át a simeringeken mert nem jó?(az előző olajjal nem füstölt így)
Vagy csak pont most haltak be a simeringek és azért füstöl?
A simering cseréhez szét kell húzni a blokkot vagy kívülről is cserélhető?
Nyíregyházán van egy szaki aki magán garázsba dolgozik csak annak aki ismeri. Igazából önindítókkal foglalkozik, de minden ilyen elektromos dolgot megoldott nekem mindig.
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. Cagiva Primához hol lehet venni láncot és 13-as első láncekerek? Ha valaki tudna adni egy veboldal címet vagy valamit azt nagyon megköszönném.
Eladó Am6-os blokkok
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft
ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft
hát pluszba nincs
vedd meg a géped ezen van
Cagiva Prima 75R
6sebességes blokkal
+tartalék 6os blokk önindítóval Cagiva!
egyben akciósan 120ezer ft
a készlet ereéig!
AM6-os blokk henger nélkül 20ezer ft/db
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
Igen sajnos én is ettől féltem, hogy ki kell cserélnem a szimeringeket, pedig nemrég lettem kész a mocival.Komolyan mondom már agyvérzést kapok tőle.:)
Viszont örömöm is van a rosszban, mert van egy komplett blokkom alkatrésznek, csak az 3 sebességes.Elkezdtem azt szétszedni és hála az égnek kívülről vannak a szimeringek.Az olajdekni felöli a kuplungot meghajtó fogaskerék alatt van.
Rendelek bele szimeringet azt akkor nekiállok.Remélem már mást nem talál ki ez az ördögi Cagiva.
Ismét én.Egy kis segítséget szeretnék kérni Cagiva Prima-val kapcsolatban.
Nemrégiben lettem kész a motor rendberakásával.(festés, csinosítás,ez meg az cseréjével), legalább is azt hittem.
X ideje olajat cseréltem a blokkban.A boltban direkt kétütemű motor blokkjába kértem olajat 10w50-et vagy 15w50-et azt most nem is tudom már.A lényeg, hogy Castrolba volt nekik.Örültem lecseréltem az olajat.
Elég szép ideje járok vele és nem is gyanakodtam, mert nem hajtottam a gépet, de pár hete észrevettem, hogy ha 7-8 ezer főlé pörgetve megyek, akkor fullad a motor(emiatt írtam is már ide, akkor a légszürőre tippeltünk).Az még nem is lenne nagy gond nekem, de úgy füstöl mint a szúnyog irtó kocsi, nem túlzok, csak a nagy füst van utánam töményen.
7-8 ezer alatt nem füstöl , ott teljesen normális, azért sem vetem észre eddig.
Mikor megkergetem és füstöl mint állat utána ha megállok elég rendesen csöpög a kipufogó dobból az olaj.(fekete, híd, dzsuvás olaj).
Mondom frankó, a simeringekre gyanakodtam, mert fogy is rendesen a blokkból az olaj.
Megnéztem a boltban vett olajat és akkor szembesültem mi is van ráírva.
"Castrol 10W50 4T"-tehát négyütemű motorokhoz.
Az olaj leírásában az szerepel, hogy váltóba és kuplungba is kíváló.
Szerintetek akkor használható az olaj vagy azért szopja át a simeringeken mert nem jó?(az előző olajjal nem füstölt így)
Vagy csak pont most haltak be a simeringek és azért füstöl?
A simering cseréhez szét kell húzni a blokkot vagy kívülről is cserélhető?
Csak azok amik a képeken vannak !
http://picasaweb.google.com/pl...
henger nagyon szép állapotú, max a dugó kopott, de van egy pár blokk és válsztasz, akár szét is szedheted
henger nélkül 20-25ezer ft
hengerrel 30ezer ft
ugyanitt ezen blokkok mindennemű bontott alkatrésze
henger szettek 8-12ezer ft
főtengelyek 2-8ezer ft
váltók 8ezer ft
blokkfelek 5-6ezer ft/pár
kuplungok újszerűek 8ezer ft
önindítók 8ezer ft/db áron(újszerűek)
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
Nekem is olyan karbim van, megnézem, hogy mekkora fúvóka van benne, mert azt tisztításnál nem figyeltem.
Köszi a segítséget.