Ha még 93 előtti Primád van tehát nem a GPR blokkos masina (a lánc a jobb oldalon van) akkor a motorszámot ha rajta ülsz a motoron a henger jobb oldala mellet találod meg, egy alu lapon sok kis szám.
sziasztok azt szeretnem megkerdezni h a primanak ugyan ugy v a motorszamja felfogatva a blokra mint a mitonak v egyaltalan hasonloan v megis h akinek v kepje ilyesmirol azt szepen kerem h tegye mar fel h lassam elore is koszi
sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy ezeknek a 125-ös mociknak mi szokot leni a hibályuk mert lehet jöni fog 1 planet csak előte megérdeklődöm már hogy hogy is álnak ezek a mocik!
ez 1997-es vagy 8-as nem tudom pontossan szépen néz ki menyir éshet kb?
mi lehet a hibályuk leggyakrabban!
elöre is köszi a választ!
nem amikor Visaz teszem nem ér hozzá semilyen vezetékhez
De hol add egy rendes szikrát hol nem olyan gyenge szikrád add hogy csak bizsergeti az ujjam. Át fújtam levegővel mindenhol légbefúvoval is. De kezdem azt gyanítani hogy a trafó adta meg magát Csak azt nem tudom hogy hol és menyiért kapnék hozzá.
Ott valami zárlat lesz. Amikor visszateszed az oldaldeklit nem hozzá a vezeték? Esetleg nincs valahol megkopva a vezeték szigetelése? Azaz érdekes, hogy annak a résznek em is lenne szabad beáznia... Nekem legalább is egyszer sem ázott be.
Nem fogas kereket fújtam De minden ok elég sokáig járatam hogy átmelegedjen ás ha még valahol van benne víz ki tudjon párologni. De mire vissza raktam a fogaskoszorút bendixet deknit aksit adigra már megint nem ment:S
még mindig csak azt tudnám mondani,hogy szárítgatni kell.De, ne a fogakat,hanem be a tekercsekhez. Esetleg még próbáld meg a gyertyapipát kicserélni,ha így sem jó.
Ma elégé meg lepett a Cagiva Supercity típusú motorom. Mentem Kecsón biztosítást köti mire oda értem volna egyszer csak le állt. Akkármit csináltam elsem indult. Eltoltam egy autósbolhoz kértem egy gyertya kulcsot kivetem a gyertyát. B@szott szikrázni. Vettem bele egy újgyertyát NGK akármilyet . De azzal se indultbe ekkor haza hoztuk beszéltem a volt tulajal (PeCStrike rem jól írtam:) ) Ő azt mondta hogy be ázott. Levettem a deknit fogaskoszorút át kifúvatam levegővel aztán még adtam neki egy sort hajszárítóval. Közbe az akssit is felraktam tölteni. Így toligászni kellet de egyszer csak lett szikra. Be is indult alapjáraton le állt de ezt gondolom azért csinálta mert nem volt bene aksi. Elkezdtem össze szerelni összeraktam aksit be deknit fel és most megint nincs szikra
Szerintetek mi lehet a baj?
hát ha csak gyári új alkatrészt szeretnél hozzá akkor igen, amúgy használtan nem annyira ritka az alkatrész, ha meg megelégedsz utángyártott alkatrészekkel, vagy "gányolással" akkor semmi gáz.
Nekem nehéz a Gilera R1 50 hez alkatrészt találni, ahhoz képest cagiva alkatrész minden sarkon van;)
Egyébként ha jó a motor vigyázz rá és nem kell alkatrészeket cserélgetned.
Nem alkatrész kellene. Akartam ilyen motort cserélni a robeszomra, csak mondták h nem nagyon lehet hozzá alkatrész kapni. Ezért kérdeztem rá itt. Ez igaz amúgy?
ez 1997-es vagy 8-as nem tudom pontossan szépen néz ki menyir éshet kb?
mi lehet a hibályuk leggyakrabban!
elöre is köszi a választ!
1 ezresért odaadom.
De hol add egy rendes szikrát hol nem olyan gyenge szikrád add hogy csak bizsergeti az ujjam. Át fújtam levegővel mindenhol légbefúvoval is. De kezdem azt gyanítani hogy a trafó adta meg magát Csak azt nem tudom hogy hol és menyiért kapnék hozzá.
Ma elégé meg lepett a Cagiva Supercity típusú motorom. Mentem Kecsón biztosítást köti mire oda értem volna egyszer csak le állt. Akkármit csináltam elsem indult. Eltoltam egy autósbolhoz kértem egy gyertya kulcsot kivetem a gyertyát. B@szott szikrázni. Vettem bele egy újgyertyát NGK akármilyet . De azzal se indultbe ekkor haza hoztuk beszéltem a volt tulajal (PeCStrike rem jól írtam:) ) Ő azt mondta hogy be ázott. Levettem a deknit fogaskoszorút át kifúvatam levegővel aztán még adtam neki egy sort hajszárítóval. Közbe az akssit is felraktam tölteni. Így toligászni kellet de egyszer csak lett szikra. Be is indult alapjáraton le állt de ezt gondolom azért csinálta mert nem volt bene aksi. Elkezdtem össze szerelni összeraktam aksit be deknit fel és most megint nincs szikra
Szerintetek mi lehet a baj?
Nekem nehéz a Gilera R1 50 hez alkatrészt találni, ahhoz képest cagiva alkatrész minden sarkon van;)
Egyébként ha jó a motor vigyázz rá és nem kell alkatrészeket cserélgetned.
Aprilia AF1 Futura 50!
RV6-os blokkal, gyári festés (kopottas)
felújított blokk(új dugó csapágyak, főtengely, szimeringek stb)
120ezer ft