Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a baromság amit te mondasz! Hidd el elkopik az a nicasil réteg elég könnyen az esztergapadon, sajnos sokan nemtudják, hogy ilyen bevonat van rajta és megfúratják (az esztergakés könnyen viszi) aztán meg jön a duma, hogy szar a henger.
"A persely nélküli AL öntvény hengereket vonják be vele, 1-2 század mm vastagságban. Nagyon kemény, kopásálló de ha elkopik akkor bonyolult az új bevonat készíttetése, és leginkább csak külföldön megvalósítható."
Elég bele a 9-es is.
Ne haragudj, de ez egy oltári nagy baromság! A nicasil az egy keményfém réteg vagy nem tudom minek nevezzem az a lényeg egy bevonat a hengerfalon. Na ebbe csak +os dugókat tudsz venni mert valamennyi kopása ennek is van egy henger kb 7-8 dugót nyű el vagy többet mielőtt tönkremenne. Ha megfúratod akkor ezt a réteget kifúrják és dobhatod el. Vagyis nem kell eldobni mert meg lehet hüvelyeztetni ez kb 30K vagy a másik lehetőség, hogy újra nicasiloztatod.
Mégis én mondtam meg a helyes választ. ,, NGK B10 EG minimum ilyen gyertya kell bele,,
Attól még meglehet fúrni csak sokkal gyorsabban fog elkopni......
baszki tudjátok mi volt a baja
hétfön vettem a motort nem volt bent gyertya!elmentem vetem bele ugye elinditotam és nem pörgöt!nah ma tettem bele másik gyertyát!hát baszátok meg megjöttek a lovak:D
nem, te nem támpontot adtál, hanem téves feltételezésből fakadóan kishíján félrevezetted.

A támpontot én adtam.
Én mint hozzá nem értő mondanám, hogy Nicasilos a Prima hengere.
Én legalább adok valami támpontot, hogy hol keresgéljen. Nem pedig más segíteni próbáló hozzászólásaiba kötök bele és segítséget pedig nem nyújtok senkinek.
Gratulálok...pörgesd csak állóhelyzetben az kell szerencsétlennek, nem elég, hogy be sincs állítva de még kínzod is. Meg sem lepődök a sok ,,gyökeren,, hogy az olasz így meg úgy szar mert erőtlen meg stb.
A kipufogót is takarísd ki amennyire tudod.
értem!nah az a helyzet hogy már kipörög(belefészkelt az egér a légszüröbe)most pörög 10.000ig ezjó?nah de erö az nulla 1picit jobb de nem sokkal
Én úgy értettem, egyszerűen dugót/gyűrűt mifenét cseréltél.
Ivadék úr meg azt mondja, ha jelentősen növelted a hengerűrtartalamat(monnyuk 50 ről 80ra) akkor álíltanod kellene a gyújtáson kisebbre(na most ez sem fog neki tecceni:)

Szóval, ha csak új a dugó, de más nem történt (nyilván így van) akkor hagyd a gyulát ahol van.
(már persze, ha eleve nem rossz helyen volt:)
nem értem milyen müvelet?
Nem került szóba, hogy mi volt a művelet, hiába tapsikolsz.
ngk b8es van bent olajozni olajoz!a dugon a nyilnak merre kell álnia?
Eggyáltalán milyen dugó van benne? Valami 1500HUF-os simson dugó? Mert akkor nem is csodálkozom a tüneteken.
A különölajzás működik megfelelően? Kap eggyáltalán olajat, vagy netán túl sokat kap? Levegő szűrő ki van tisztítva? Karbi be van állítva? A karbiban az fúvóka nem túl nagy vagy nem túl kicsi? (Dellorto 20-as hoz minimum 78-as főfúvoka a 14-es karbihoz 70-es főfuvóka) Eggyáltalán jó gyertya van benne? NGK B10 EG minimum ilyen gyertya kell bele.
És ha teszem azt 50ccm-ről 60 vagy 70-re lett fúrva? Akkor ennyi erővel ne is nyúljon semmihez, húzza a szarvát mert nem akar kipörögni és legfelejebb megszorul......
Hozzáállítani a pár tizeddel megnövekedett hengerátmérőhöz a gyújtást?
Jó:)
én most vettem nem tudtam meg nem is tudom mi lett vele csinálva!semmi erö nincs ben meg nem pörög!mi lehet a baja?megyek vele 1 kört és kiveszem a gyertyát tiszta benzines nem kormos nincs kiégve ez nem gond?a karbiban a sibert is probáltam már mindenhol de semmi
Ha zsír új dugó stb. akkor be kell járatni (minimum 500 km kímélve használva nem pörgetve!) , esetleg ha fúrva is lett akkor a gyújtást is hozzá kell állítani a megnövekedett hengerürtartalomhoz. Nem lehet egyből felpattani rá és kihajtani a lelkét szegénynek.
valaki segitsen!primám van zsir uj dugo meg gyürü van bent mégis erötelen és nem pörög ki!mi lehet a gondja?
Több okból sem érdemes ilyenekkel reckírozni (125/50) Senki nemfogja neked megadni a motorjának a motorszámát, jobbanjársz ha szánsz rá pénzt és nagymotorként használod, mert így biztosítási csalás stb.
nem nincs semien primam nem is volt mito 125-osom van es romaniaban lakom Nagyvarad mellett Beretyoujfalutol 20km-re es ithon megcsiptek a zsaruk es rajottek h 125-os a mocim elkoboztak es levizsgaztattak h megis hany ccm) vagyis csak a blokkszamot olvasta le a vizsgaztato es igazolta h 125-os most szeretnek venni vagy egy blokkszamot primaet v egy egesz blokkot mostmar visszakaptam a mocimat de ujra le akarom vizsgaztatni aval a blokkal es aztan vissza a regi blokk a vazra a prima szamaval mert itt nalunk minden ketkereku kis segedmocikat is vizsgaztatni kell h legyen egy hivatalos bizonylat h hany ccm