Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali. Cagivámba kellene önindító ha van valakinek írjon
kössz
szegénykém torka (inkább mindene) véres volt, 45000ft.
Jéé egy kis GPR R én ezt a motort ismerem mennyibe jutottál hozzá?
hali!

elkelt az önindító és ehhez nem is lett volna jó.

ez egy Derbi GPR egyébként.

Derbi Senda, GPR stb önindító jó neked.
Leszedtem a kipufogót ma, ezt a dobot se fogom én már begyapotozni...Természetesen hiányzik a belseje, össze-vissza le van belőle vágdosva. Gondolom Mo.-on csinálhatták...A külsején látsszik, hogy milyen szépen van összehegesztve, egy-két lyukon folyik is az olaj.
A szembetűnő külömbségek Prima és Gpr között: A tank egy kicsit másabb, blokk külömbözik, A Gpr-en van alsó bülcsőváz is Primán ez hiányzik. Más a kipu, Ahogy elnézem az első fék is külömbözik és a jobb oldalsó kezelő szerv is. Egyszóval: Korszerübb a Gpr a Primánál. Ígyis úgyis jóó mind a 2 két jószág, kár is ragozni.
persze. szét van szedve, de már össze fele megy.(csak önindító kéne) ím: üdv.
Mutatnál képet a motorról?
a vázon, a vázszám mellett gyári matricán cagiva felirat van, a farokidomon gyári mito matrica található. olvastam, hogy egy rövid ideig(98-99?) 50 es mitot is adtak ki, ami néhány dologban különbözött a primától, ez lehet, hogy az. de lehet, hogy szedett-vedett az egész ,egy biztos: derbi a blokk. üdv.
És elvileg melyik a jobb?
Más a blokk, neked ugyebár a lánc is bal oldalon van, a Primának meg jobb oldalon.
Valaki tudja mi a különbség a derbi gpr (1999) és a prima közt?
Nah ezért cseréltem le a kiput mert ezzel jócskán túlforgatható a motor. A motor hangja mély marad még magas fordulaton is. Ráérni ráérek de ezt majd mailban megbeszéljük.
Miskolci vagyok, tehát nem messze:) Jó lenne, ha csak ez lenne hibája a váltónak...Észrevettem, az első fékem meg rág. Lesz itt mit csinálni...Nem semmi, kiforgattad a pirosba a kicsikét:) Én 9,5-nél el szoktam váltani. A Polini dob mennyire hangos? Már bocsi párszor megkérdem, a videóból nem igazán tudom leszűrni, mert ok hogy írtad mélyebb a hangja, meg az hallatszik, csak ne ordítson. Ki tudnék vmikor ugrani hozzád? Mikor érsz rá egy kis időre?
hali!

most akkor Gilera Primád van vagy Derbi GPR-ed?
Töltöttem fel egy videót, a videóim között hamarosan elérhető, az első 2 perc nem érdekes utána kezdem el ,,pörgetni,, Megkérdezhetem, hogy borsodon belül merrefelé laksz? Ha nem túl messze akkor esetleg még a javításban is lehet, hogy tudok segíteni. Nekem is ezt csinálta a váltó csak nekem 2-3 váltás között, a váltókaron állítottam lejebb mert nagyon fent volt és így már a teljes ,,útat,, bejárja.
Ma kigurultam Nyékre és most már mondhatom biztosan, hogy sajnos 5.-6.-ból váltásnál kidobálja a sebességet egy párszor...amit persze kedves aranyos fórumtársunk G.I.B.I. nevezetű hazug lény, akitől vettem a motort jól nem mondott el, persze rákérdeztem direkt erre is...No mindegy, az élet megy tovább, aztán szépen lassan, de felújítgatom a motort. Üdv. mindenkinek!
Rakj egyet, megköszönném, bár most magam sem tudom, mit szeretnék. Egyenlőre egy halkabb dobot, mint ami most van (gyári, de kiherélt sztem).
hja, még egy kérdés :az enyém derbi blokkos . ahhoz való?
hello. nekem kellene ez az önindító. a blendix is benne van? üzemképes? ha igen, küldheted: kiss gergely 5400 mezőtúr VIII.út 9. kösz.
Ha kell tudok feltölteni egy videót, hogy a régi kipuval, hogy ment a motor.
igen, az, engem is jól átba... , mert első mtorom volt,és jól nézett ki a dob... most egy 600as GSXeren van rajta :D
Hali, eszedbe se jusson ilyet rárakni :D, szép volt,de non levett a teljesítményéből,nem éri meg,de vettem egy másik leömlőt,és arra szegesztettem rá!
Kétütemű gépnél állítólag a rezonátorban dőlnek el a dolgok, nekem azt mondták. Ezek szerint az sem mindegy milyen rajta a hangtompító dob?