Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

am6 bal oldai láncos , volt 2 db am6 os motorom , malaguti xsm meg aprilia rs.
Miylen blokok mennek bele a Primába átalakítás nélkül? Jobb oldalt van a láncom csak azárt kérdezem, mert az AM6-os bloknak is balt oldalt van a lánc.
Helló!

Lehetséges, hogy érdekelne egy blokk átépítés. Adok egy e-mail címet: argyelan.peter@freemail.hu
Erre ha írnál, esetleg vázolnád az elképzelésed... Előre is köszi! Üdv.:Péter
nem biztos hogy 6-7ezernél lenne elég ereje, nagyon le van fojtva az a verzió gyá-rilag.

de ha mindenkép több fokozatot akarsz nekem van egy hatfokozatu blokkom, amit szakadt hajtókarral vettem, szóval henger, dugó, főtengely kuka, meg csomó dolog nincs benne, de neked a két blokközép kéne meg a váőltó, az megvan a többit meg átrakod a te motorodból.

de sztem nem érdemes szenvedni vele a mérnökök tudták mit csinálnak, mikor a váltót a motor teljesítmáényéhez igazították.

inkább rakj bele egy izmosabb blokkot, akár más típusból is. ha kell tudunk segíteni
egyébkénnt ha vkinek van rossz önindítója primához én megveszem
a te önindítódnak mi baja? lehet hogy meg tudjuk neked javítani
haha szóval te vitted el előlem mire rászántam magam hogy megvegyem már elkelt. 45k-ért jó vétel volt, gratulálok.
sziasztok érdekelne egy 6 sebességes prima motor blokkja , hengerrel dugóval ...ha valaki tud eladót szóljon ...köszönöm
italmondonál lett véve az enyém is, csupán 16500ft ért :-)
Dugattyút az italmondonál biztos tudsz venni, vagy a redrobogon, ha tudod a méreteket. De egy gyűrűcsere is csodákra képes.
Hát igen, jól össze kell rakni, csak nézelődtem, igazán blokk alkatrészt nem találok hozzá, bár még nem biztos hogy az kell pl. Nézetek rajta egy kompressziót, aztán majd elválik. Dugattyú az csak van hozzá, ha kell.
Tudod, csak egyszer kell jól összerakni. Hiányozni fog a kis olasz darázs.
az én gépem AM5-ös blokk asszem 15ös lánckeró(a a legnagyobb ami elfér)
ötödikbe amennyivel megyek annyi ezer
40nél 4ezer
70nél 7ezer
100nál 10ezer

gyári kipu rendszer, 80as DR henger szett

100at úgy viszi mint a Simson a 45-50et

90-100al utazóval elvan

ez nem a végsebessége!

és eladó is a kis gép
Ejj, a pitába. Megnéztem, azé egy Aprilia Rs 50-hez van több alkatrész...Prima Prima...pedig meg akarlak tartani...
Helló!

Köszönöm a kimerítő választ. Lehetséges hogy érdekelne a dolog, mert úgy érzem legalább 4 fokozat kellene ebbe a kis gépbe. 3.ban állandó tempó mellett pörgetni kell, de ha lenne utána még 1 fokozat, akkor 10000-11000-s fordulat helyett 7-8ezren is lehetne hajtani. Sőt, ha rövidebbek lennének a fokozatok, a gyorsulásán is javítana.
Hello! Nekem egy 3 sebességes Cagiva Cocis II váltója van meg, ami terep motornak készült így rövidebb az áttételezése (11-38, 14-29, 20-29, +19/20/21/22-23)
,mint az 50es primának (11-38, 15-28, 20-24)
Feltételezem ezeket a 3as váltókat úgy csinálták meg, hogy az alapból 4 sebességes váltóból (Cagiva egyik 50es terep modellje) kivettek egy fogaskereket(és persze átvariálták az áttételezést is), és egy pálcát amit a váltókar lököd. Tehát az egész 3 sebességes rendszer kompatibilis (legalábbis az én váltómnál) a 4 sebességessel, csak kell +1 fogaskerék+ 1 pálca (hogy ha felhúzod a 3. sebesség után a váltót akkor is dolgozzon, tehát berakja 4.be) ezeknek megvan a helye gyárilag. Na most a szerintem a 3 sebességes prima váltót is át lehet alakítani 4esre, viszont ott az összes fogaskereket ki kellene cserélni, kivéve ha csak azt akarod, hogy 1,2,3 sebesség áttétele marad, és egy negyediket beraksz, de szerintem ez így túl "hosszú" lenne és nem forogná ki a 4.et
Mivel az enyém alapból rövidebb mint a primáé ezért az enyémhez csak hozzá kellene dobni egy fogaskereket amivel kicsivel hosszabb lesz a 4. sebesség, mint a prima 3. sebességénél.
Így a gyorsulása, és a végsebessége is jobb lesz a primának.
Jelen pillanatban még nincs hozzá meg a szükséges alkatrész, de ha lenne rá vevő akkor átalakítanám.
Keresd meg a Prima 50 és a Cocis I service manual-ját, és ott hasonlítsd össze a prima 3 sebbeséges váltóját a Cocis I 4 sebességesével. (robbantott ábrát nézd). Nagy valószínűséggel nem zavarna semmit +1 kerék a váltóban tehát cserélhető a váltó átalakítás nélkül a 3 sebességessel.
7-8 ezerre gondoltam kompletten a váltót, ha sikerül találnom hozzá megfelelő kereket.
Helló! Nekem egy 3 sebis Primám van. Annak nem tudom az áttételei mienek. Ez cserélhető lenne vele, átalakítások nélkül? Miből származik, gyártott váltó? Mennyire gondoltál árban?
Üdv.
üdv
lamellák-henger-önindító hiányzik

1ben: 50 000ftért eladó
ajándékár-nem szállítom
minden jó állapotú-hajtókar-fékek.....láncszett alig futott

06 30 212 85 79
Valakit érdekelne egy 4 sebességes váltó a következő áttétellel:?
1: 11-38
2: 14-29
3: 20-23
4: 19/20/21/22-23
(Ez az áttétel leginkább az 50es 3 sebességes primához illik.)
kössz
Hö?
Akkor én írok, nekem van, de nem eladó mert nekem is a motoron van
Akkor olyan,hogy hátulra az a tankon ami van ülés ha van valakinek írjon
Ez mekkora duma már :D:D:D
Nah ifjú pádáván Olyat nem fogsz találni!