Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cagiva.cocis@gmail.com
Den135-nek: Ha írni akarsz itt a címem: szabata@ freemail.hu..Telefon: 06309108277 Szabó Zoltán
fasza bicikli Ez már ugye nem a gyári kipulya? Ahogy elnézem a hűtön is van egy kis légterelő. Mit megy ez a kis 70-es?
köszi biztos én vagyok ügyetlen, de nem találom hogy lehet itt emailt küldeni vkinek.
den135-nek: Képek a telóról
itt vannak a képek amit igértem. ha már leszedtük az idomot lecseréltük az olajat meg rendbeszedtük a rozsdás kipufogót, meg kapot egy új kipufogótömítést ami jót tett a hangjáőnak meg az erejének
tönkrement a routerem, és a mobilt hasznáélom modemnek, de megőrülök olyan nyögvenyelős. holnap veszek egy újat aztán mélezek
Nem kaptam mail-t. :-) :-(
köszi
a gép eredeti papirjaira gondoltam. az sem baj ha nincs, csak nyugodtabban adok el olyan gépet amit igazolható neredetü vázra építettünk. küldök mailt
Már csak azt kéne összeszednünk erről a Prima-ról,hogy melyek voltak a gyárilag kérhető színek.

Ahogy írtam már egyszer,nekem a színkód szerint a B változat van.
Den135 nek: Komplett a teleszkóp, hidak megvannak, ma kibontottam, holnap lefényképezem és feltöltöm ide neked a képeket ! SZABÓMOTOR
Úgy látom a Cagiva oldalam frissítésre vár!
Bocsi a sok pici kommentért, így jönnek az infók a fejemben.
...na meg a festés, plusz még sok más, de a lényeg benne van.
UI.: És a lentiekhez tartozik a GIBI által szépen összeszedett alváz és motorszám.
Sziasztok!

Összefoglalóan:

*Cagiva Prima 50, 3 sebességes változat
-Dellorto SHA 14-12H (70-es főfúvóka)
-14 ezeres fordulatszámmérő, 120-as óra
-Gyári kipu

*Cagiva Prima 50, 6 sebességes, Supersport kivitel
-Dellorto SHA 14-12H (70-es főfúvóka)
-14 ezeres fordulatszámmérő, 120-as óra
-Gyári kipu

*Cagiva Prima 50, 6 sebességes, R széria
-Dellorto PHBG 20BS (78-as főfúvóka)
-12 ezres fordulatszámmérő, 140-es óra
-Gianelli kipu rendszer

*Cagiva Prima 75, 6 sebességes
-Dellorto PHBG 20BS (95-ös főfúvóka)
-12 ezres fordulatszámmérő, 140-es óra
-Gianelli kipu rendszer

A fenti adatok gyári értékek.

Akit bővbb infó érdekel, íme maga a szervízkönyv:

http://ifs.isgreat.org/index2....

vagy:

http:/
/www.ifs.fw.hu/szervizko...
Szia

Milyen papírt szeretnél? Adásvételit?
köszi, a hidak is megvannak?
a gyári szervíz manual szerint csak egyféle 75ös van. lehet hogy vmelyik évjáratnál módosítottak a vízcsonkon de a belső dolgokban nincs eltérés
köszi. így is kell. a vázhoz van vmi papír?
Felesleges,már a töltés is helyrejött.
De holnap megnézem délelőtt pontosan
Nem a verziókban nem tévedek,csak azt a "hurka" tipust most nem írtam ide.

De a könyv szerint az 50 3sebességesnek van a 14.000 fordulatos műszerfala,és a 120-as kmórája.

És a 75 és 50 6sebességesnek van a 12.000 műszerfala,és a 140kmórája.


Motorikusan különböző blokk van bennük(50-75)
Azt tudom hogy a két féle szettnek(75)a hengerfején van feltünő dolog a vízcső helyzete,egyiknek oldalat,másiknak középen.


Várom a képeket
vidd el a motort autóvillamosságihoz, pár ezerért rendbeszedi az egész elektromos rendszert
Leszedtem a deklit,de sajnos azokon a kis leskelődőn nem nagyon láttam semmi rosszat.
Leszedtem a csatlakozőt,megtakarítottam,a végeket is.
Most lehet hgy megjavult nemtudom,eddig még szépen világít.
igaza van rosszul emlékeztem a 75ösn vannak bordák (4)az ötvenesen csak a cagiva embléma. viszont a verziókban tévedsz két 50es van (egy nagyon hurka 3 sebességes kis primitív porlasztóval, és a komolyabb 6 sebességes) és egy 75ös.

holnap ha van idő leszedjük az idomot és lefényképezem a blokkot