itt vannak a képek amit igértem. ha már leszedtük az idomot lecseréltük az olajat meg rendbeszedtük a rozsdás kipufogót, meg kapot egy új kipufogótömítést ami jót tett a hangjáőnak meg az erejének
Nem a verziókban nem tévedek,csak azt a "hurka" tipust most nem írtam ide.
De a könyv szerint az 50 3sebességesnek van a 14.000 fordulatos műszerfala,és a 120-as kmórája.
És a 75 és 50 6sebességesnek van a 12.000 műszerfala,és a 140kmórája.
Motorikusan különböző blokk van bennük(50-75)
Azt tudom hogy a két féle szettnek(75)a hengerfején van feltünő dolog a vízcső helyzete,egyiknek oldalat,másiknak középen.
Leszedtem a deklit,de sajnos azokon a kis leskelődőn nem nagyon láttam semmi rosszat.
Leszedtem a csatlakozőt,megtakarítottam,a végeket is.
Most lehet hgy megjavult nemtudom,eddig még szépen világít.
igaza van rosszul emlékeztem a 75ösn vannak bordák (4)az ötvenesen csak a cagiva embléma. viszont a verziókban tévedsz két 50es van (egy nagyon hurka 3 sebességes kis primitív porlasztóval, és a komolyabb 6 sebességes) és egy 75ös.
holnap ha van idő leszedjük az idomot és lefényképezem a blokkot
Ahogy írtam már egyszer,nekem a színkód szerint a B változat van.
Bocsi a sok pici kommentért, így jönnek az infók a fejemben.
Összefoglalóan:
*Cagiva Prima 50, 3 sebességes változat
-Dellorto SHA 14-12H (70-es főfúvóka)
-14 ezeres fordulatszámmérő, 120-as óra
-Gyári kipu
*Cagiva Prima 50, 6 sebességes, Supersport kivitel
-Dellorto SHA 14-12H (70-es főfúvóka)
-14 ezeres fordulatszámmérő, 120-as óra
-Gyári kipu
*Cagiva Prima 50, 6 sebességes, R széria
-Dellorto PHBG 20BS (78-as főfúvóka)
-12 ezres fordulatszámmérő, 140-es óra
-Gianelli kipu rendszer
*Cagiva Prima 75, 6 sebességes
-Dellorto PHBG 20BS (95-ös főfúvóka)
-12 ezres fordulatszámmérő, 140-es óra
-Gianelli kipu rendszer
A fenti adatok gyári értékek.
Akit bővbb infó érdekel, íme maga a szervízkönyv:
http://ifs.isgreat.org/index2....
vagy:
http:/
/www.ifs.fw.hu/szervizko...
Milyen papírt szeretnél? Adásvételit?
De holnap megnézem délelőtt pontosan
De a könyv szerint az 50 3sebességesnek van a 14.000 fordulatos műszerfala,és a 120-as kmórája.
És a 75 és 50 6sebességesnek van a 12.000 műszerfala,és a 140kmórája.
Motorikusan különböző blokk van bennük(50-75)
Azt tudom hogy a két féle szettnek(75)a hengerfején van feltünő dolog a vízcső helyzete,egyiknek oldalat,másiknak középen.
Várom a képeket
Leszedtem a csatlakozőt,megtakarítottam,a végeket is.
Most lehet hgy megjavult nemtudom,eddig még szépen világít.
holnap ha van idő leszedjük az idomot és lefényképezem a blokkot