Igen, Borsodi vagyok.
Tudnál írni privátban egy mailt pro-stuff@hotmail.com -ra és akkor lehet leugranék megbeszélni 1-2 dolgot a mociról. Persze, ha nem gond.
Azért cseréltem vissza a gyárira mert nekem az a nagyon mély hang nem tetszik, meg ugyebár azzal a kipuval túlforgatható a motor és ahogy ismerem magam nem bírnám megállni, hogy nem forgassam 12 ezer felé. Nem akarom kivégezni a motort, Nekem az a szép csendes gyári hangaj tetszik. kb 7-es fordulattol kezd el igazán dolgozni az a kipú és húz is végig. Ahogy látom te is Borsod megyei vagy tehát még nem is kell meszire jönni érte
Otthon megnézem, itt melóhelyen nincs hangszóró. Nekem is megvan a gyári dob még, csak olyan szinten hangos és repesz hangja van...Ki kellene tömni gyapottal, úgy jobb lenne? Neked mennyire hangos a gyári? Ezért cserélted vissza a Poliniről? Kicsit sok a kérdés:)
Tisztelt fórumlakók! CAGIVA Prima alkatrészek eladók...Köszönöm az eddigi vásárlásokat, néhány megmaradt alkatrészemet itt tekinthetitek meg: http://picasaweb.google.hu/sza...
Keressetek ha kell valami: szabata@freemail.hu
Szóval a 75-ös Primak nagyobb lökettel rendelkeznének mint az 50-esek, innen a plusz 25ccm és a borda? Az alábbi hozzászólók egyike említette, hogy a 75-ös Primaknal a nyomatékra mentek rá a mérnökök.
Az enduro Cagiva-knak hosszabb a löketük mint a Prima, Supercity-knek. A főtengelyük nem egyforma. A blokk azonos. A rövidlöketű motoroknak a blokban a fötengely körül van egy müanyag ház.
A rövidlöketű motorok pörgősek míg a hosszúlöketüek pedig nyomatékosak.
Akkor itt ugrik a majom a vízbe, mivel a Cagiva 5F blokkon gyárilag Gilardoni 1-es vagy 2-es hengerszett van. A szervízkönyvben is csak a 75-sé bordázott! Lehet utólag fabrikálták a mocidra és még is csak 75-ös. Vagy nem. Egy biztos, a borda nem illik a képbe.
sokmindent bnem tudok mondani a 75ösről nem néztük meg mennyi a vége. anyámnaak vettem tavaly kezdő motornak, de nincs ideje használni, eddig összesen max 1 órát ment vele és ő csak finoman nhúzta neki. möcsém próája ki a gépeket szerelés után, ő múlthét pénteken 100al ment itt az utcában, akkor 8500on volt a fordulatszám mmérő de az ő 100kilója alatt kicsit csúszott a kuplung. aszonta 6000től nagyon megy és 100nál még az ő súlya alatt is húzott a gép gázadásra. a héten kitisztítjuk a karbit és megcsináljuk a kuplungot, aztán lemérjük mi a vége.
úgy látom a 75-ösnél a plussz 50 százalék lökettérfogatból nem a csúcsteljesítményt növelték (úgyemléxem hivatalosan 1-2 lóval erősebb mint az 50es) hanem a használható fordulatszámtartományt tolták el lefelé.. 3 ezertől már egész dinamikus egy 100kilós emberrel is. a fordszámmérő 12ezerig van skálázva, és 10ezernél kezdődik a piros.
a kipufogó bizos nem gyári de nem vmi házikókány, mert gyári szám van beleütve. a hangja szép, mályebb tónusú, pláne most hogy kapott új tömítést, és be lett hegesztve két kis lyuk rajta.
a fényezés nem eredeti, de szépen csinálták meg látszik hogy szakember csinálta.
a hűtőn a kis légterelő minden primán van sztem. ha kell vkinek van egyilyenem hibátlan hűtővel vagy anélkül.
két megtoldás van. az egyik loctite liquid gasket. a másik pedig hogy lehet kapni lapokban tömítésnek való anyagot, amiől ki tudod vágni a tömítést amire szükséged van.
hy
valaki nemtudja hogy honnan tudnék primahoz a váltó felőli oldalhoz tömítést szerezni nem akarok garníturát csak külön. vagy valakinek esetleg van otthon elfekvőben egy?
Nagyon jó ez a 75-ös Prima.
Egy kicsit részletesebben belehetne számolni róla,menetteljesítmény,gyorsulás,végsebesség és fogyasztás.
Az a hűtőidom,az nem csak a 75-ösé,nekem is van olyan.
Érdeklődnék, hogy a dob, ami a Prima-don volt Giannelli, honnan vetted? Egyszerű volt rászerelni? Javított, vagy rontott a menetteljesítményeken?
Tudnál írni privátban egy mailt pro-stuff@hotmail.com -ra és akkor lehet leugranék megbeszélni 1-2 dolgot a mociról. Persze, ha nem gond.
Figyelem!
Prima önindító+tartó dekli együtt 6ezer ft
Cagiva Prima főtengely 15 eFt + ajándék dugattyú és henger
http://picasaweb.google.com/pl...
http://picasaweb.google.hu/sza...
Keressetek ha kell valami: szabata@freemail.hu
A rövidlöketű motorok pörgősek míg a hosszúlöketüek pedig nyomatékosak.
Szerintem. :-)
Bridgestone 130/90*16-os gumi. Középen 3,2 mm szélén 4,5 mm mintával
úgy látom a 75-ösnél a plussz 50 százalék lökettérfogatból nem a csúcsteljesítményt növelték (úgyemléxem hivatalosan 1-2 lóval erősebb mint az 50es) hanem a használható fordulatszámtartományt tolták el lefelé.. 3 ezertől már egész dinamikus egy 100kilós emberrel is. a fordszámmérő 12ezerig van skálázva, és 10ezernél kezdődik a piros.
a kipufogó bizos nem gyári de nem vmi házikókány, mert gyári szám van beleütve. a hangja szép, mályebb tónusú, pláne most hogy kapott új tömítést, és be lett hegesztve két kis lyuk rajta.
a fényezés nem eredeti, de szépen csinálták meg látszik hogy szakember csinálta.
a hűtőn a kis légterelő minden primán van sztem. ha kell vkinek van egyilyenem hibátlan hűtővel vagy anélkül.
valaki nemtudja hogy honnan tudnék primahoz a váltó felőli oldalhoz tömítést szerezni nem akarok garníturát csak külön. vagy valakinek esetleg van otthon elfekvőben egy?
Egy kicsit részletesebben belehetne számolni róla,menetteljesítmény,gyorsulás,végsebesség és fogyasztás.
Az a hűtőidom,az nem csak a 75-ösé,nekem is van olyan.