Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
Lendekerék lehuzod nincs véletlenül?
http://picasaweb.google.com/sz...
CAGIVA prima alkatrészek eladók, képek a fenti linken megnézhetők, ami elkelt: önindító kuplungkar első féktárcsa, oldalidomok, plexi, első fényszóró, kipufogó, ülőlap, felső idom, a többi még megvan...
olajszivattyú vizpumpa membrán karbi deknik blokközép váltó főtengely stb

váz 1ben is eladó kompletten, bal oldali idom is megvan!
üdv eladó cagiva prima supercity bontott alkatrészek!
06 30 212 85 79
Jó lesz az! Csak sikerül!
Eladó!
Cagiva légszűrőház+fékolajtartály akár külön is
Eladó Cagiva kar
Eladó hibátlan prima dekli betét(önindítóhoz)
Okés köszi azért a segítséget! Kicserélem a szimeringeket és ha úgyse akkor majd egy mesterember:D
A kompressziós motoroknál az a helyzet, hogy ha beindulnak, mennek egy keveset, aztán a hőre való tágulás következtében elmegy a kompresszió olyannyira, hogy leáll a gép, aztán amíg nem hűl ki, be se indul.

Utánanéztem, és a főtengely szimering nem feltétlen okoz olyan problémát mint a tied.

Nem vagyok szakember, nem tudom.

Egy szerelőnek megmutatnám azt a motort.

Próbálkozz, de ha nem megy, ne erőltesd, vidd el egy szakihoz.
Köszi
Csak az a baj hogy épp beszart az öninditója a mocinak így tolni kellett de az elején volt aztán betoltam és beindult majd mikor leállt magától akkor már nem nagyon volt annyi mint kéne.
Közbe bocsi, hogy külön-külön írogatok.

Mit értesz azon, hogy nem jön össze? Ha van mérőműszer, azt bele kell tekerni a gyertya helyébe, majd gyújtást rá, csutkagáz (tartsd meg), végezetül nyomasd folyamatosan az önindítót, ekkor leolvashatod a mutatót, hogy hány bar-t tud a kicsike.

Főtengely szimeringet én már párba cseréltem volna, nem egyenként.
Egyébként ha jól emlékszem a Simson lehúzójával szemben ez már sűrű menetes!
Hali!

Sajnos fejből nem vágom. Anno egy esztergályossal lemérettem, aztán készített egyet 1-2-re.

Vagy néz fel a webolalamra ( ifs.isgreat.org ), a CAGIVA oldalán találsz egy szervízkönyvet (hátha benne van)! Próba szerencse.

Sok sikert!
GHOSTBIKERBOY megtudnád még mondani hogy milyen lendkerék lehúzó kéne a mocihoz vagyis hogy mik a méretei a lehúzónak?
Hello
Hát néztem de nem nagyon akarja az igazságot valószínűleg úgy sejtem ha nem is a dugó akkor esetleg a főtengely szimering lehet még a bűnös. Mit gondolsz lehet az? Mert már egyszer volt ugyan ez a baja csak akkor én a baloldali szimeringet kicseréltem és azóta jó volt csak lehet hogy vmi után gyártót és már szét ment.
Először mérd le a kompresszíót! Kompresszió mérőre van szükséged, hosszú menetes véggel (mivel vizes a mocid).
üdv, Csongrádi vagyok, elég közel van viszonylatban
Ha elhozod a gépet, akkor adok érte 1 patent állapotú streetfighter etzét(mind motorikusan mind esztétikailag nagyon jó)
valamint 1 kis kpét dobnék rá-gondold át
Hello és milyen műszerrel lehet azt megnézni? És esetleg ha nem az akkor mi lehet még vajon?
Szia!

Ne haragudj, de egy hengerfej tömítés igazán nem nagy pénz és gondolom ha szétszedni szét tudtad a motort, összerakni is tudod pif-paf!

Oké, hogy meg akarsz válni a mocitól, de így nem fog kellene senkinek, mert elég gyanús a hírdetésed.

Rakd össze új tömítéssel és akkor tuti lesz!

Üdv.
Szia!

Mérd meg a kompressziót. 7 bar alatt dugózni kell.

Sok sikert!
Hello
Vki tudna segíteni az a baj a mocimmal hogy beindul megy egy darabig aztán leáll már volt ien baja de akkor egy levegőszűrő tiszitás elég volt, de most az se segít már a karbit is szétszedtem és semmi ugyan az amikor kiszedem a gyertyát tiszta száraz nem benzines és egyszerűen nem tom mi a baja lehet ha vki tudna segíteni azt megköszöném
Mivel nem üzemképes nevetséges összeget fognak érte ajánlani. Csere bármire? Adok érte 2 németjuhászt
helósztok!
Eladó lett a motorom.
annyi baja van h hengerfejtömítéses és szétszedtem .
de én már nemszeretném összerakni és venni bele másik tömítést!
Ha valakit érdekel akkor írjon nyugodtan.
érdekel csereis majdnem bármire
ifs.isgreat.org

AZ EGYETLEN CAGIVA PRIMA OLDAL!

Lépj be te is, legyél fórumtag!