Értelek, nekem is hasonló a gondolatom. Egyébként az írt dolgokon kívül (tengely, fogaskerekek, léptetővilla) más nem cserés? Csak ezen alkatrészeket kell átrakni, és kész? Van valami buktatója esetleg?
Köszi az eddigi gyors válaszokat egyébként!
Ha lesz írok!
Nos hogy megéri-e? Pénzbe kerül, a 6os váltó ugyebár,
de véleményem szerint igen megéri, mivel dinamikusabb lesz a gyorsulás, nem esik vissza annyira a fordulatod váltáskor és nem kell megint mélyről húznia.
Továbbá javul a végsebesség, és tudsz spórolni a benzinnel felrakod 5-6.ba és döcögsz vele nem kell pörgetni és nyomni le a torkán a súlyos 340es benzint( persze nem hektókról beszélünk de akkor is)
Ha lesz Prima-hoz első fényszóród, akkor írj már légyszi ide. A váltón még gondolkodom, ugyanis jelenleg 3 sebis a gép. Megérné szerinted 6ost rakni bele?
Helló!
Valaki tudna abban segíteni, hogyan lehet kiszerelni Cagiva Prima visszapillantójából a tükörlapot? Ugyanis újra szeretném fényezni, tehát vissza is raknám! "kalapács" kizárva
Üdv sendabonto
Érdekelne a szélterelő plexi,ha nincs elrepedve,vagy nem hajszálrepedéses.A kuplunglamella engem is érdekelne.
A hengert dugóval mennyiért adod?
km/h meghajtó spirállal,váltókar,kuplunglamellák,és a bal oldali kezelőszerv (indexkapcs oldali) érdekelne. Egy árat légyszives írjál,hogy mit kérsz értük.
Előre is köszi
Ha találsz egy super city 50-es NEM repedt,vagy elöregedett plexit kérlek írj.Leboltoljuk.