Akkor úgy tűnik nem emlékszel rám.
Vagy 2-3 éve voltam itt, akkor volt egy Prima-m, ugyanígy viselkedett, akkor is ezeket néztem meg rajta, de talán nem javult meg, meg tudom a gyújtáskulccsal is szenvedtem, de hogy végül mi lett vele nem emlékszem.
Úgy érzem szenvedni fogok ezzel is, vagyis első célom, hogy normális világításom legyen, mert az most nincs.
Ma kiszedtem az első teleszkópokat, mert eresztette az olajat.
Tudja valaki, milyen és mennyi olajat kell bele önteni száranként?
Meg hogy felvolt úgyis emelve az eleje, észrevettem hogy az első kerékben rossz mindkét csapágy, darálnak, így szerintem meglett a daráló hang forrása, mert ugyebár mindig csak menetközben lehetett hallani.
Csapágyas a kiegyenlítő tengelyed. Mind a 2 db blokkfélben van 1-1 db csapágy. A töltést egyszerűen meg tudod javítani. A gyújtás kapcsoló alsó részét le kell pattintani és az ott lévő kis érintkezőket tisztísd meg. Műanyagban mozog az egész és hamar koszos lesz, DE nem szabad bezsírozni. Az orr idom alatt van a fesszabájzó, arra megy rá egy nagy fekete csatlakozó, amibe megy 4 db vezeték. Ha jól emlékszem kék, 2db sárga meg egy piros. Ha jobban megnézed a fekete csatlakozón belül van 4 db csh6-os csúszósaru. Azok vannak kitágulva, nem érintkeznek rendesen. 12V-os rendeszernél nagyon fontos a rendes érintkezés. Megpróbálhatod összébb nyomkodni de hamar kitágulnak vissza. Én úgy csináltam meg, hogy levágtam az egész csatlakozót és új csúszósarukat tettem a vezetékekre. össze van préselve az a sz*r csatlakozó és sehogy sem akart szétjönni. Pláne, hogy az előző gazdija is jól megnyomorgatta az egészet. Kénytelen voltam lecserélni. Fontos, hogy a 2 db sárga vezetéket ne cseréld fel.
Sziasztok
Volt már valakinek a ballansz tengely eltéve, hogyan viselkedik olyankor?
Menet közben, nagyobb fordulaton a motorból búgó, sutuló hang jön ki, de csak ha folyamatos állandó sebességgel megyek nagyobb fordulaton, de amint elkezdek gyorsítani, ez megszűnik.
Olyan a hang, mint amikor a kerék csapágy rossz, és ütemesen búg a csapágy. Na nekem pont úgy csinál, de amint a kuplungot behúzom és leesik a fordulat abba marad, szóval a motorból jön.
Főtengely csapágyat nem hiszem, mert az állandóan csinálná, ezért gondolok a ballanszra.
Ja, és ez is ugyanúgy viselkedik mint a régi Prima-m.
Alapjáraton van töltése, világít a fényszóró, de amint gázt adok elmegy a világításom.
Merre kutakodjak?
Keresek alkatrészeket:
Önindító HIBÁSAT IS
Kuplung felőli konzolt, amibe a bovden állító csavarját kell csavarni, mert az enyémnek törött az alja.
Hátsó fényszóró
Sziasztok.
Nem rég került hozzám egy Cagiva Prima 50 névre hallgató moci, és nincs meg a hátsó ülése, esetleg valakinek nincs bontásban?
Érdekelne még egy önindító is reális áron!
Lenne még egy olyan kérdésem hogy az első fékből folyik az olaj így persze nem fog semmit... magából a féknyeregből valaki valami tippet tudna mondani mi lehet vele ? :)
köszöntem előre is :)
Üdv!
Cagiva prima 50r eladó.
Útba van már sajnos :)
2éve nem ment, garázsban áll, aksi rossz plussz az állástól nehezen is fog indulni, de nincs rá időm rendbe rakni.
Egyébként minden működik rajta, teljes felújításon esett át a blokk azóta 500km van benne kb.
egy hiányossága van a hátsó ülés hiányzik.
gumik szinte újak.
80e ft-ra gondoltam alkudni picit ér.
üdv.
Sziasztok! Ha lenne valakinek esetleg eladó Cagiva Prima 50-hez önindittója,valamint komplett első fékje az legyen szíves írjon nekem erre az e-mail címre:n.gabor94@gmail.com. Előre is köszönöm!
Vagy 2-3 éve voltam itt, akkor volt egy Prima-m, ugyanígy viselkedett, akkor is ezeket néztem meg rajta, de talán nem javult meg, meg tudom a gyújtáskulccsal is szenvedtem, de hogy végül mi lett vele nem emlékszem.
Úgy érzem szenvedni fogok ezzel is, vagyis első célom, hogy normális világításom legyen, mert az most nincs.
Ma kiszedtem az első teleszkópokat, mert eresztette az olajat.
Tudja valaki, milyen és mennyi olajat kell bele önteni száranként?
Meg hogy felvolt úgyis emelve az eleje, észrevettem hogy az első kerékben rossz mindkét csapágy, darálnak, így szerintem meglett a daráló hang forrása, mert ugyebár mindig csak menetközben lehetett hallani.
Köszönöm segítséged
Volt már valakinek a ballansz tengely eltéve, hogyan viselkedik olyankor?
Menet közben, nagyobb fordulaton a motorból búgó, sutuló hang jön ki, de csak ha folyamatos állandó sebességgel megyek nagyobb fordulaton, de amint elkezdek gyorsítani, ez megszűnik.
Olyan a hang, mint amikor a kerék csapágy rossz, és ütemesen búg a csapágy. Na nekem pont úgy csinál, de amint a kuplungot behúzom és leesik a fordulat abba marad, szóval a motorból jön.
Főtengely csapágyat nem hiszem, mert az állandóan csinálná, ezért gondolok a ballanszra.
Ja, és ez is ugyanúgy viselkedik mint a régi Prima-m.
Alapjáraton van töltése, világít a fényszóró, de amint gázt adok elmegy a világításom.
Merre kutakodjak?
Keresek alkatrészeket:
Önindító HIBÁSAT IS
Kuplung felőli konzolt, amibe a bovden állító csavarját kell csavarni, mert az enyémnek törött az alja.
Hátsó fényszóró
Keresek hibás önindítót, mert sajnos az enyémről hiányzik.
Nem rég került hozzám egy Cagiva Prima 50 névre hallgató moci, és nincs meg a hátsó ülése, esetleg valakinek nincs bontásban?
Érdekelne még egy önindító is reális áron!
Lenne még egy olyan kérdésem hogy az első fékből folyik az olaj így persze nem fog semmit... magából a féknyeregből valaki valami tippet tudna mondani mi lehet vele ? :)
köszöntem előre is :)
75ös hengerbe való dugattyút hol tudok még venni? esetleg valaki tud?
Nekem is van egy eladó...
http://racing-bazar.hu/motorke...
Most a másikat hírdetem a következő elérhetőségen.
http://www.kepesmotor.hu/derbi...
A plexi áttetsző csak még a másik festett van a képeken, kivéve az első képen.
Üdv Zsolt
megvan még az eladó motorod?
80k-írtál ki irányárat?
CAgiva Prima tükör érdekelne ... Elég lenne nekem a bal is ha van valakinek kallódóban
szacsomotor@freemail.hu
ár 16000ft,
szacsomotor@freemail.hu
Cagiva prima 50r eladó.
Útba van már sajnos :)
2éve nem ment, garázsban áll, aksi rossz plussz az állástól nehezen is fog indulni, de nincs rá időm rendbe rakni.
Egyébként minden működik rajta, teljes felújításon esett át a blokk azóta 500km van benne kb.
egy hiányossága van a hátsó ülés hiányzik.
gumik szinte újak.
80e ft-ra gondoltam alkudni picit ér.
üdv.
kép1
kép2
kép3
kép4