Egy olyat szeretnék megkérdezni, hogy a SHOVA első fordított telón szimmeringet akarok cserélni. hogyan lehet szétszedni hogy ki tudjam cserélni. Azt a nagy csavart kicsavartam, de a rugó végéből nem tudom kicsavarni a rögzítőcsavarját, mert elforog és nem tudom kihúzni a felső részt a krómozott tengelyről. Kérlek segítsetek ebben.
Engem is lehet hogy érdekelne,és még valami.
Mentem a Primával és a kuplungnál valami elb*szódott.
A blokknál az a pöcök nem húzódik vissza,
Help,mi lehet a baj
Üdv mindenkinek
van egy majdnem teljesen új kuplunglamellaszettem cagiva primahoz a 6 sebességes blokkba volt
Semmilyen kopás nincs rajta garantálom
Ha valakit érdekel Írjon
Még a doboza is megvan
Sajnos rossz tapasztalatom van róla. Az erősített főtengely hejett gyári derbi főtengőt küldött, a kupplungkiemelő tárcsa helyett pedig kupplunkkinyomó tengelyt küldött. Nem is lenne gond, ha nem lenne ellenséges ha már valamit elkevert. Nem ajánlom senkinek!
Mi lehet az oka? Az elöbb írtad, hogy érted, nah jó leírom mégegszer hátha végigtudod olvasni FIGYELMESEN!
Azért kopott el a lamellád mert szar olajat öntöttél bele és úgy használtad a motort, húztad neki mint a hülye és mégis csak 70-et ment de a fordulat állításod szerint elég magas volt, nah ezért kopott el
értem és egyártalán nem lehet kapni kuplung lamellát? mert ha valakinek van vevö lennék ráá! mert nem akarok bíbelödni az elkopott lamellával! amugy annak mi lehet az oka hogy elkopott ? az lehet hogy nem jó az öninditóm és mindig tolom ?
Szomorú :( Szegény lamellák elkoptak azért csúszik. Még annyit tudsz tenni, hogy leveszed a kuplung oldali deknit ( olajat és a vizet le kell engedni) leveszed a lamellákat, a lamella feszítő rugók alá teszel 1-1 alátátet így erősebb lesz a lamellák feszítése és így nem fog csúszni, a rugók alatt van egy kis ,,üreg,, oda tökéletesen befekszenek az alátétek úgyhogy el sem tudnak csúszni, ha egyforma alátéteket teszel akkor nem kell félned a kuplung kiegyesúlyozottságától sem. Amikor veszed le óvatosan bíbelődj a vízpumpával
Egy olyat szeretnék megkérdezni, hogy a SHOVA első fordított telón szimmeringet akarok cserélni. hogyan lehet szétszedni hogy ki tudjam cserélni. Azt a nagy csavart kicsavartam, de a rugó végéből nem tudom kicsavarni a rögzítőcsavarját, mert elforog és nem tudom kihúzni a felső részt a krómozott tengelyről. Kérlek segítsetek ebben.
Pirelli Diablo Corsa III. 120/70 zr17 90%-os 6000ft
Michelin A59 110/80 zr17 90%-os 5500ft
Bridgestone Battlax 120/60 zr17 60%-os 2000ft
Ami a motoron van az milyen kipuf?
Érdekelne a lamella szett a képeket pedig küldd pls ide
matko88@freemail.hu
Holnap csinálok képet
Mentem a Primával és a kuplungnál valami elb*szódott.
A blokknál az a pöcök nem húzódik vissza,
Help,mi lehet a baj
van egy majdnem teljesen új kuplunglamellaszettem cagiva primahoz a 6 sebességes blokkba volt
Semmilyen kopás nincs rajta garantálom
Ha valakit érdekel Írjon
Még a doboza is megvan
Köszönöm előre is!
Van még valakinek Cagiva Primához önindító fogaskereke?Akár kics és nagy is.?
cagivaaa125-el rendeződtek a félreértések! Az elöbbi hozzászólás visszavonva.
Vigyázzatok mit rendeltek cagivaaa125-tól!
Sajnos rossz tapasztalatom van róla. Az erősített főtengely hejett gyári derbi főtengőt küldött, a kupplungkiemelő tárcsa helyett pedig kupplunkkinyomó tengelyt küldött. Nem is lenne gond, ha nem lenne ellenséges ha már valamit elkevert. Nem ajánlom senkinek!
Mi lehet az oka? Az elöbb írtad, hogy érted, nah jó leírom mégegszer hátha végigtudod olvasni FIGYELMESEN!
Azért kopott el a lamellád mert szar olajat öntöttél bele és úgy használtad a motort, húztad neki mint a hülye és mégis csak 70-et ment de a fordulat állításod szerint elég magas volt, nah ezért kopott el
lamelláik is vanak stb köszi hali