valaki tudna segiteni hol tudok venni elsö sárvédhöz olyan kis kerek felfogato müanyag bigyot? Ami nálam van megment az anyatartó rész benne és nemtart semmit.Vagy esetleg milyen modon eszkábálható "éppé", helyettesithető?
Sziasztok! Segitsegre lenne szuksegem!
Mai nap folyaman karburator takaritasra kerult sor.Azonban mikor minden kesz azt hittem jo is lesz adtam neki benzint es 1 csőböl üzemanyag ömlött.A fő üzemanyag cső jo helyen van,a felül lévő két cső mint a kepen össze van kötve és sehova nem megy be.Van egy pöcs az oldalan ami nek a csöve az oldaldekni megy bele.Es nekem az ülepitő tartály pöcséhez tartozó csőböl ömlik a benzin az hova valo ? képes illetve barmilyen segitseg eletmentő!
Amnéziás lehetsz.....
Írtam emailban 2x
Hogy 2,9 és 3mm esek a rugók meg 32,5mm alapban
Nézd meg hogy mekkora a gyári
.............általában 3.2mm egy új és 2.5 a minimum
Nyelezés utáni gyertyakép..szerintetek? mitől lehet,hogy a gyertya testelektróda tövénél világosszürke viszont a tetejénél már barna menni teljesen jól megy.
Most hoztam haza egy villamosagi szerelo megnezte, azt mondta minden jo aksi szar, egy riasztobol kiszerelt aksi van benne erdekes 12v 7a es kb 1napot bir csak ki, a 350-es motoromba is ilyen aksi van ott meg jo :)
Valaki eltudná nekem magyarizálni hogyan van rogzitve egy eredeti tükör? ami nálam van ilyen barkácsolt dolog, és szeretnék valami fogalmat rola, hogy hogyan néz ki.azt tudom,hogy van 2 ilyen kis gömbfejü végü pöcök ami átmegy a fejidomon és megakad a konzolba,de nálam volt középre belecsavarva egy csavar is. szval inkább az a kérdés hogy ha valoban van/kell bele csavar akkor az hogyan rögzül a tükör oldalán?
Az egy bonyolultabb dolog, hogy miért van kevesebb nagyobb fordulatnál, de inkább azzal foglalkozz, hogy a töltésrendszerben mi a baj. Generátor-fesszab-akksi
Hello, még egy kérdés és békén hagyok mindenkit :)
jár a motor alapjáraton akkor 8-9V mértem vissza töltésnek, ha gázt húzok akkor csak 2-3-4V mikor mennyi. Na ez miért van?
Köszi, hát nagyjából sikerült belőni igaz nem teljesen 100-as.
Igaz most gázt húzok elengedem hamarabb vissza esik a fordulat mint ezek előtt, de viszont ha hirtelen gázt adok néha beröhög :))
Otthon tekergetjük a csavarokat amerre tudjuk egyik esete.
Szegény a keverék azért nem megy vissza. Ha lejjebb engeded a tolózárat akkor nagyobb lesz a depresszió és többet tud felkapni az alapjárati rendszerből. Ha a szivatót ráhúzod megint csak eldúsítod.
Szóval az alapjárati keverék szabályzó csavarodat kellene beállítani.
-power elektronika vezetékeivel
-láncszett (első-hátsó lánckerék+lánc)