Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen megvan még neki a Gixxer!
Apud gsxr-je meg van még,Dávid?
Na srácok! Tudtok valami jót vagy rosszat a Repsol Moto Competition 2T motorolaj ról?
Fiuk látom vakok is vagytok mert azt irtam hogy arrow rendszer van rajta de leszarlak benneteket én nem azt mondtam hogy kritizáljátok a motort hanem meghirdettem hogy eladó akinek nem tetszik az csukja be a szemét ............
hát előszöris:ma hazajöttem,Mikey ittvolt és megnéztük,már lelehet nyomni a berugókart,és sebességben behuzott kuplungnál már lehet tolni!Sajna azt nemtom h felment-e a vizhőfok mret a mutatója nem jo:S
Gyertya...ugye bowden miatt szerelőnél volt és ő mondta h új gyertyat kellett bele tenni!amugy erre gondoltam enis!ez tegnap történt,ma probaltam először,ugye most már hideg,kihült,és forog a kerék,szal már nincs megszorulva!Amugy külön olajzás nekem is kivan kötve,1:30as aránnyal adom az olajat!Igen csapágy...hát az már cserére érett,de nem gondoltam h ilyen hamar meghal!Na asszem mindenre válszoltam,most go szerlő!csééék

Továbbra is eladó a bowden!
sajnálom! őt tudtam hogy neki van egy mitoja bontva!
Köszi!
(Sajna már elkelt. )
eMM
alkudj vele mert kell neki a pénz olcsón is odadja!
HELLO én tok valakit akinek van! Markovics József
Tel:0630-643-9591
Hello!

Mito (I-estre) keresek bontott
HÁTSÓ LÁMPÁT - igen, azt a "2 kockát".

De ha megmondjátok honnan lehet venni újat és mennyiért, azt is köszönöm!

Üdv!
500ccm alatt:15500,500ccm felett 17000.Hatósági fix ár.
Kösz neked is!
Eredetvizsga mennyibe kerül? Egységes vagy helyenként változó?
Tartalékon hány liter benya folyik még le a mito tankból?
Egy haverom dt-je akkor produkálta ugyanezt, mikor az egyik főtengelycsapágy állt be. (Nemes egyszerűséggel összetört a csapágykosár, és nagyon durván megszorult. Mikor szét lett szedve, a csapágy kék volt a hőtől, amit kapott. Az egy más történet, hogy ezt mi idézte elő.) De az biztos, hogy akár ez, akár a többiek által vázolt valami lesz, nem lesz olcsó...
Nyárra 10-es hőértékű NGK br10eg
Ősszre 8-as hőérték NGk br8eg
nm
Kösz
hát nekem a csávó NGK B10EG -t ajánlott nézte ilyen kis könyvbe és abba az volt
egyébként nem tudom ezt a dolgot mert hogy melyik a jobb ahány ember annyi történet ki erre esküszik ki arra..
Én is kb olyan olyan arányban keverem,de így 100% kap olajat és nekem füstöl is amennyire kell,de ahogy írtam majd szét lesz bontva és átnézve. 9-es vagy 10-es hőértékű gyertya kell bele? Esetleg típus?
nekem legelőször még gyári volt és már nem bírta akkor teljes generál volt szal az azért... a kenés rendben volt.. másodjára pedig ahogy írtam a gyertya miatt szr volt benne alacsony hőértékű és szétolvadt és a dugóba beleégett stb a gyűrűk beleolvadtak a dugóba stb stb
hát nem tudom nekem külön olajzás van először én se akartam visszakötni de 10literhez adtunk 3deci olajat és nem akart füstölni mondjuk lehet h ez természetes nem tuodm de ink utánna visszakötöttem.. most úgy füstöl mint az isten nyila de inkább mindthogy megragadjon...
mert sztem ha hidegen már nincs szorulva akkor a dugó kakkant be ha nem valami nagyon nagy gixer van de javítsatok ki ha tévedek.. hmm mondjuk nem minden esetbe de nekem legalább is így volt..
Neked nem tudod mitől akadt meg? Nem volt olajzás? Nekem most ki van kötve,úgy a tuti,de mivel így vettem majd megnézem,hogy működik aztán lehet visszakötöm,de franc tudja,hallottam már csúnya esésről,mert megragadt kenés hiányában.
jah tényleg gyertyát megnézted már? én legutóbb úgy jártam h xar volt benne és szétolvadt és a darabjai beleégtek a dugóba stb... csak azért jutott eszembe mert hogy mondtad h melegedett... és am így hidegen már forgott a kerék? szal meg volt még szorulva?
Ha szarok a csapágyak akkor "csak" nagyon durván csörög-zörög,de attól nem hiszem,h ilyen drasztikus leállás lenne. Ha meg sem tudod mozdítani akkor ott megragadt a dugó,ha nincs mázlid akkor oda is vághatta a hengert. Mielőtt megállt volna nem ment fel a vízhőfok?