Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi
bocsi nem akarok vészmadár lenni nekem már 2x akadt meg a gépem.. hát vagy a dugó robbant szét szorult meg.. meg ha már csörgött akk a csapágyak is gatyák.. hát felújítás ha hajtókar nem kell.. akk 25dugó csapágyak8 szimeringek2 tömítés 9 olaj 2 olyan 45-50közt ha hajtókar is 20körül van a hajtókar és 2-3 ezerért préselik össze jah és a tűgörgők a kettő 6e körül van szal ha olyan elég húzós lesz bár inkább ne legyen igazam..és valami kisebb kakk legyen...
Husi... Hehe Sztem a lelkébe tapostál
Whehe most nézem a képeket a mito szép bár a teljesítményét oszd el 2-vel és az úgy már jó lesz kb amúgy milyen kis husi vagy nem csodálom hogy ezzel bíztattad magad hogy 60 LE
nm. rem. nem lesz nagy baja
hát kössz!majd ha tudok konkrétat irok,aztan rem meglesz minden faszán!kössz
Hát, ezek lehetnek, meg kell nézni... Nekem és télen lett generálozva mert csapágyas lett... De az enyémbeindult csak 4ezer altt megállt meg alig akart menni...
de minden majdf akkor derül ki ha szét lesz szedve.hát azért kössz bár rossz hirt mondtál
Hát csapágy,dugócsere lesz sztem... Sztem főtengely. hajtókart azt nem kell... Am. kb 40ezer körül van...
aham...és akkor mi a legrosszabb ami történhetett?és ha a legrosszab történt az mennyibe kerülhet?
és hány km-es volt?
Aham... Hát vszinüleg megakadt, esetleg szimering csuszott el bár attól függetlenül tudnád rugni csak nem bizti h el indulna... Szedd szét de sztem akadás lesz, meg nézd meg a gyűrűt is...
hát ma amikor mentem elfolyt minden hűtőviz,de haver onnan nem messze lakott eltoltam hozzá a gépet,raktunk bele vizet,nemfolyt sehol,gondoltam csak fellfort a viz és a tulfolyon kifolyt!jo ok.elmentünk másik haverral mocizni,kb 15km után egyszercsak lehörgött majd leállt!megpróbáltam berugni de kattogott amikor a berugokart lenyomtam!kb 2 mp-re beindult,de aztan semmi!megpróbáltuk betolni,de sajna a kerék nem forgott el.aztan megpróbáltam berugni de a berugókart kb felénél nem tudtam jobban lenyomni!nagyjabol ennyi!jah miután hazahuztuk(jobb megoldás híján egy 50es supermoto után vontatókötéllel:))megnéztem de volt benne víz?jah meg az hozzá tartozik h valszeg csapágyak a blokkban már szarok voltak!szal v a csapágyak miatt v olaj v hűtés!
Na mitörtént had ne olvassak vissza... Megpróbálok vmi tanácsot adni vmi rugásra nem indult vagy mi?:o
huhh!tök jo téma h 60Le v nem,de engem ez most nem tud foglalkoztatni!inkább lécci válaszoljatok h mi a gáz,ill. mit tok most csinálni!valszeg megszorult a motor de nemtudom!légyszi help!ha kell leirom még1x h mi történt csak help!
Öreg!
Az nem semmi!60le?Van itt a közelbe egy srácnak exup-os fzr 400-asa na azvan 60le körül!
De az már megy is rendesen!Az a blokk nem birná azt a 60 le-t!Na és azt a 60 pacit csak nem azzal
gyári kipuffal produkálja? Jók a mito-k nagyon de ez azért tulzás hogy 60 le!
Amugy láttam madarason hogy megy élöbe és ha tényleg ennyi volna benne akkor azt a 130 kilot
nem ugy repitette volna ahogy ott tette az tuti!
Jajaja és az kb átszámítva 20 lóerő
Hát lehet hogy 60, csak nem lóerő hanem pónilóerő
hja
nem teljesen vágom de qva jól hangzott akk meg a nitrot azt tuti kell XD
uhh az nem valami sok, nekem mondjuk elöl egyel kisebb fogaskerék van hát nem tudom pontosan hány méter 200-250 de nem akarok hülyeséget mondani 4-5 villanykór asszem azok 50méterenként vannak 80ig és 10-11ig pörgetem pirosba no. utánna már kereszteződés (és meg is tudok állni) kíváncsivá tettetek egyszer megnézem már mit tud 400méteren XD
Ha a turbó kittet fel kell tölteni akkor te is valami nagy szakember lehetsz ilyen ügyben....
hm.. anyit az enyém is megy:D
400 méteren ment 110et meg 115öt elsején az első meg ment 145öt.. ennyi. az is egy rs volt
lehet nem volt feltöltve a turbó kit
Hívjátok a Guiness-t,ez világrekord
Szerintem még talán el is lehetne adni a GP-ben pl. az Asparnak.