Sziasztok! Eladó a Mitom 260ba! Részletekért katt rám msn-en: edem89@msn.com, vagy mail: edem89@freemail.hu
Annyi kérésem lenne, h aki NEMTUD motorozni ne jöjjön nézni se.... olyan érdeklődőt fogtam ki, jogsi nélkül, elindult vele, megfektette 50 méter múlva.... hihetetlen és utána: hát nemkell, alszok rá párat.... röhej
Széles utat, olcsó benzint!
Ui: melléklek pár képet a hétvégei utunkról Mikeyval és Sülével...
be kell reggelni csak az a baj h én megtettem az oldalra még enged is bejelentkezni, de ha már a szerelési útmutatót akarom letölteni oda már nem enged bejelentkezni...tiszta szar
hi!
én csak 1000km-t járatom csak kicsit másképp mint te..
300kmig 3-4e
500kmig 5e
800kmig 5-6e
800km után 6-7e (most itt tartok)
1000km után már elkezdem ütni 9-10-ig
15000 után már ahogy jól esik
am én 26lityi benyával elmentem 820km (bejáratósan) sztem az elég fain
hallod az enyém is csak így kattog de ha lenyomom a relét akkor elkezdi tekerni..
nekem az rossz cserélni kéne nem tudja vki h mennyibe fáj egy olyan? vagy újonnan lehet kapni vagy csak bontóba?
Amúgy scoefield azt a piros mitot én is néztem, azt is meg akartam venni, de megelőztél. Mondjuk nekem a fószer alapból azt mondta hogy 220ért ideadja, de még akkor a power elektronika nem volt benne kicserélve. Az enyém elejével nem tudom mi történt, mert a csávesz akitől vettem nem volt túl nagy szellemi sasmadár, ő azt állította hogy sose nyúlt hozzá, miután lebonottuk az idomokat rájöttünk hogy ez igaz is, mert olyan ganályos volt az egész, nem is lehet mihez hasonlítani. Mitho látta, vagy kilo kosz kijött az alsó idomból. De már csiniül megpucoltuk az egészet, még a főtengelycsapágy cserés, meg az önindítót át kell kábelezni, mert valahol meg van szakadva a vezeték.
viszonyításképp: az én mitom 6,5-7-et evett 100-on 120-130-as utazónál.
huffnagel betolása pedig kicsit magyarázásra szorul ugyanis dombtetőn lakik sztem annyi erő még benne is van h be tudja tolni! vagy nem?
a főtengelycsapágy az tuti cserés úgy csörög mint állat! az önindítóval kell ba..ni vmit és akkor talán kész is lesz de a sose árt dugót meg a hozzá kellőket cserélni. utána meg adhatja is el
am hogy bírja a 160-as hengert a főtengely?
Annyi kérésem lenne, h aki NEMTUD motorozni ne jöjjön nézni se.... olyan érdeklődőt fogtam ki, jogsi nélkül, elindult vele, megfektette 50 méter múlva.... hihetetlen és utána: hát nemkell, alszok rá párat.... röhej
Széles utat, olcsó benzint!
Ui: melléklek pár képet a hétvégei utunkról Mikeyval és Sülével...
user: guest
pass: t8d3jsa
Sok hasznos dolgot lehet találni.
én csak 1000km-t járatom csak kicsit másképp mint te..
300kmig 3-4e
500kmig 5e
800kmig 5-6e
800km után 6-7e (most itt tartok)
1000km után már elkezdem ütni 9-10-ig
15000 után már ahogy jól esik
am én 26lityi benyával elmentem 820km (bejáratósan) sztem az elég fain
nekem az rossz cserélni kéne nem tudja vki h mennyibe fáj egy olyan? vagy újonnan lehet kapni vagy csak bontóba?
huffnagel betolása pedig kicsit magyarázásra szorul ugyanis dombtetőn lakik sztem annyi erő még benne is van h be tudja tolni! vagy nem?
a főtengelycsapágy az tuti cserés úgy csörög mint állat! az önindítóval kell ba..ni vmit és akkor talán kész is lesz de a sose árt dugót meg a hozzá kellőket cserélni. utána meg adhatja is el
am hogy bírja a 160-as hengert a főtengely?