Hát...340-ről indult az alku és végül 300-ba fájt nekem,de 94-es 02-es hengerrel és hengerfejjel, zsír új 30 ezres Vertex dugóval ,fékek,futómű minden nagyon tiptop,"rálehelsz" az indítógombra és úgy jár mint a svájci óra,alul meg akkora nyomatéka van és olyan jól használható,hogy csak néztem. Csak ezért adtam ennyit érte. Van 1-2 esztétikai gondja,de nem gáz. A köv 2 hónapban az utolsó csavarig át lesz nézve,addigra lesz csak jogsim
láttam anno még mikor nemvolt összetörve.sima alap mito,semmi extra,azonkivül hogy:
nincs benne power elektronika,müszerfal,gyujtáskapcsoló,ez már magában nem kis összeg,most még meg is törték.hangja sem volt olyan egetrengetően jó,igazából szerintem erre elég sokat kell költeni.meg a srác tologatta kb 5percig mire beindult.
Öszintén még én se tudom h mi mennyi lesz, mert tesóm intézi a dolgot mivel Ő ismeri a srácot... Szal én nem dumáltam még vele, csak tesóm mondta h ne az evo-t vegyem meg hanem inkább az övét vegyük vissza! Aztán beleegyeztem aztán ő intézi...
kössz írj minnél hamarabb
THX
Milyen motorolajat ajánlanátok, ami aránylag olcsó és jó?
Az ehhez képest patika állapotú.
Mondjuk annak is vannak hibái
Üdv hivatalosan tulajok közt
Evo-hoz kellene nekem szívócsonk és légszűrőszivacs kb mennyibe és kitől tudnék szerezni?
Thx
nincs benne power elektronika,müszerfal,gyujtáskapcsoló,ez már magában nem kis összeg,most még meg is törték.hangja sem volt olyan egetrengetően jó,igazából szerintem erre elég sokat kell költeni.meg a srác tologatta kb 5percig mire beindult.
És szerintem elég nagy szívás egy ilyet fullosan rendbetenni. Mondjuk olcsó, az tény.
a sportot hosszú ó-val írta. ilyen embertől kajak nem vennék motort. tutira értelmes srác.