Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem NSR-en voltak gondok a hűtéssel,utólag kiderült,h megragadt a termosztát,nem volt keringetés és szép lassan elforralta a vizet és kinyomta a kiegyenlítőbe.
Jaja,új lánc
ja hallod megcináltam a powert,nagyon brutálul veszi a fordulatot 1 hirtelen gázfröccsre kiakasztja a 12ezres ford szám mérőt kurvajó lett
akkor nemtom,nincs elrepedve vhol a cső,vagy vmeik bilincs nincs meghúzva jól ,és a csőnél kifojt..leheth nem veted ézre...
4t? hát az lófasz 125ccm be,nemfox tudni cisnálni vele semmit. nincs elég erő bene.. 2t be a király 125ösbe.. a csavargó motoros klub os matrica még mindig ott figyel az első sárvédőn, azt még én ragaszottam fel rá, aszem riesen is pont itt volt nállunk
új lánc van a gépen jól látom?
köszi
az enyémen asszem 10 vagy 12van összvissz nem számolva a kipuffot meg a ahol bemegy a cucc
bakker nem tudom mert újat raktam mindenhova és hőálló tömítéssel is benyomtuk.. sztem ott nem mehetett el... meg nem is látszik sehol hogy szivárogna.. de ugyanúgy megy mint eddig.. nem tudom.. azért kössz
valaki tudna zerezni egy mito vég dobot.
6 felömlös+két segéd kipufogó nyillás
Azt el is felejtettem mondani,h el is cserélném a Mitomat, 4T-s Supermotora (125ccm) ,kisebb ráfizetéssel is!
alap
am ha nem láttad sehol a vizet elszökni,ak lehet h szar a hengerfejtömités és a hengerbe bement a viz.. az nagyon nem egésséges,nézd át mi lehet vele,nekem még talán van régről oan hengerfej tömitő gumigyűrű,emg 1 hengertalp tömités is asszem,ha kell szójjál megkeresem őket és odaadom...
jaja, eger gabi irta a tesztet,aztán megvettem én,maj elattam ádámnak.. és omst ő is árulja
jaja ez az a vas
én mentem is vele XD
Ez a motor van fent a 125világa oldalon nem?!
aha köszi szépen h válaszoltál átnézem!
nekem 850km alatt ment ki de nem volt semmi szaga meg semmit észre se vettem.. mondom megnézem az olajat meg akk már a vizet és víz meg a holdon nah mondom f...sza. esetleg nekem annyi lehet h a hengerfejen van az a keringtető a neve asszem .. oda nem raktam új tömítést lehet h ott "párolgott" el de amúgy még néztem akk volt benne szal egy pár km alatt tünt el. 50-60max sztem
Bocsi ez kicsit alpárira sikeredett Csak mindig felidegesít azóta a víz téma
Hali!

Ha eltűnt a víz az elég gáz... Nemtudom milyen gyorsan tűnt el, de nekem mikor összeraktuk az RXem felöntöttük vízzel elkezdtem mászkálni és egy hét múlva érzek vmi kúrva égett szagot... Hát kiment a hengerfejtömítés és szép lassan elfőzte a vizet. Utána csere, aztán víízel feltölt megint gyepa, túra egyebek... 1 hét múlva ugyanaz a döglött halszag... a jó kúrva anyját gondoltam magamban... otthon estem volna neki a henger szétszedésének amikor megláttam hogy a blokk túlfolyóján jön ki valami fehér g*ci... Hát kiment a víkeringető cuccnak a szimeringje és lefojt a víz az olajhoz... fain... és ugye hűtés megint nuku, de most kapott a kuplung is
jah és még valami.. a tartályból eltünt az összes hűtővíz de nem vettem észre hogy valahol folyna..
hi!
lenne egy kérdésem hány felömlős egy gyári mito henger?
csere az supermoto etx re?
ehhez hozzá tuttam szolni,me enyém volt 1 évig a motor.. am téleg közelről elég csunya volt a festés,kis hibák,kopások voltak rajta,..itt van 1*2 kép a régi állapotról,amikor nállam vvolt..
jah ez sztem is így van..
mikor én vettem a motor.hu kb volt 10mito abból 6már elkelt 3hulladéknak nézett ki képen is (street figter stb) egy volt ami a jelenlegi a legértelmesebb az is 280-ért.. most meg már xarér-húgyér van egy rahedlivel..
ok, elfogadva
nem,ez télleg új festés rajta... amikor elattam ,akkor téleg úja lett festve,elég megviselt voplt a festés.. kopottas vol sok helyen,meg lepattogva meg ienek... 40k volt az új festés rá..
mi az h fél éve volt újrafestve?
tudtommal amikor Ender Gabinál volt, akkor is ugyanez a fényezése volt, pedig annak van pár éve!