szia zol2891 jó lett a video amit felraktál csak máskor nagyobb képbe lehessen látni mert túl kicsi lett de azért jót csapattál a tiéden tuning kipufogó van ugye?
Törött Mito evo idomot keresek! Azsem érdekel ha ketté van szakadva a fejidom,, Lényeg, hogy fejidom, oldalidomok, faridom meglegyen! HA tank is van akkor azis jöhet! Minnél olcsobban! Akinek van az írjon!!!
Km-spirál ügyben: mi a fas*ért lenne jobb a gyári?! Egy spirálban mégis mi lehet a rossz? Meg kell venni az utángyártottat, jól bezsírozni és kész. Oda kell rá figyelni, hogy sehol ne legyen megtörve. A gyári több mint 2-szer annyiba kerül, és nem fog többet elmenni. Nekem gyakran kell alkatrészrendelést intéznem, és tudom, hogy miből rossz az utángyártott és miből nem.
Az Elefántomon is elszakadt 2,5 év alatt 1-szer. A külső még mindig a gyári, egyszer a fater csinált nekem (egyből a vásárlás után) egy belsőt Trabantéból, és ha jól állítom be a km-meghajtót, akkor jó is lett vona. Meg volt törve, elszállt, én megcsináltam ugyanezt még egyszer, és 2 éve jó. Hülyeség megvenni a gyárit.
aha,mer az utángyártott volt gondolom,és azér enr szarrá egyből,ez amit én veszek,ez gyári spirál,cask fogja bírni(nagyon remélem) nem lenne jó 4k-t kidobni az ablakon
Nekem a nyáro 6 spirált kellet cseréltem. 6 után nem vetem újat majd csak valami k..a jót.
CHEVY melyik katalogusba nézted a pirálokat érdekelne engem, meg a haverokat.
Na, erről picikét mesélhetnétek. Miért nincs kenése a motornak? (mondjuk tényleg lehet benne valami, ha már a gázbowdenről van leágaztatva az olajpumpa bowdene, de nem tudom mennyit számít...)
Mondjuk én sem szoktam sokat motorfékezni. Az Elefántocskámat 4-ben 3500-as fordulatról visszapöckölöm 2-be, rá a kupplung, de akkor sem pörög 4000 fölé, csak megcsúszik a hátulja. 85 kg vagyok, és utcai gumi van rajta.
lecsekkoltam.... Háááát nemrosszakat dönt a srác viszont nemtud váltani :) első kanyarnál olyan motorféket nyomatott, hogy azthittem kiszakadt a blokk :D
Az előbb kicsit beindítottam a mocit:) Kicsit nehezen kelt életre de azért elindult. Úgy 4-5 ödikre indult el. A garázsból alig találtam ki olyan füstöt csinált
Nincs véletlen valami olyan ismerősöd akinek van egy Cagiva Mito EVO- hoz való olyan rendszere aminek sérült az eleje, de a hátsó része jó??? Vagy hibátlan is jó lenne nagyon kicsi pénzért!
Meg nem tudod, hogy hol lehet még folytás az EVO-kban??? Nekem 34-es síktolattyús karbim van, kiforog teljesen de mégsem megy olyan nagyon jól. Én arra gondolok, hogy mivel a rezonátor után lévő cső ami a dobhoz megy, az elég erősen össze van horpadva, és nem is csak egy helyen az lenne a folytásom??? És ezért keresek egy rendszert.
DennyM: Nekem sem akart beindulni a nagyerős, mert megmakacsolta magát, de nem feltétlen csak a gyertya okozhatja, hogy nem indul be. Nekem volt szikra, benzin és mégsem, beleraktam vagy 3 gyertyát de semmi, mégcsak nem is ígért. Aztán rájöttem, hogy le kellene venni a karbi alját, mert lehet, hogy víz vagy valami dzsuva ment bele. Ehhez össze kellet szednem minden energiámat, mert elég hideg van a pincénkben, és a bánatnak sincs kedve hétvégén kimozdulni a TV elől. De a múlthéten neki estem, amikor összeraktam pöccre indult is! Lehet hogy neked is ez a baja a gép sárkányodnak!
Én az autómnak festettem le a féknyergeit! De semmi meló! Szerintem. Ha nem akarsz nagyon belefolyni nem szeded ketté a féknyerget, hanem kirgasztod a munkahengereket, meg azt a guni gyűrűket kiszeded és lefújod! Csak az a kibaszott fékolaj a leg szemetebb az egyészben. Én amikor a kocsiét festettem mindenem olajos lett. Mondjuk biztos megvan neki a módja, ahogy könnyebb és kevésbé olajos, de én neki ugrottam nagy leleksedéssel és kis szaktudással! De hozzáteszem nagyonszépen sikerült! Csak rávaló festéket vegyél!!!
Az Elefántomon is elszakadt 2,5 év alatt 1-szer. A külső még mindig a gyári, egyszer a fater csinált nekem (egyből a vásárlás után) egy belsőt Trabantéból, és ha jól állítom be a km-meghajtót, akkor jó is lett vona. Meg volt törve, elszállt, én megcsináltam ugyanezt még egyszer, és 2 éve jó. Hülyeség megvenni a gyárit.
CHEVY melyik katalogusba nézted a pirálokat érdekelne engem, meg a haverokat.
meg az utnágyártott ... és az hamar szétmegy
Mondjuk én sem szoktam sokat motorfékezni. Az Elefántocskámat 4-ben 3500-as fordulatról visszapöckölöm 2-be, rá a kupplung, de akkor sem pörög 4000 fölé, csak megcsúszik a hátulja. 85 kg vagyok, és utcai gumi van rajta.
szerintetek megér 4ezret 1 haszált,jó álapotú km spirál a mitoba??
3napja kűzdök dadis kollégával,h lealkudjam 3500ra ,de nem enged ..:)
úgyhogy fölattam,mosntam neki,h küld képet,és látom h jó akor küldheti...
vélemény?
Raktam fel a videók közé egy cagiva mito videót. Biztos sokan láttátok már de azért felraktam mert jó Mondjuk nem a legjobb minőségű de ez van
Üdv
Mitogeri ki tudja vnni a folytást, Atti gépéből is ő vette ki anno. Nemcsak egy helyen van lefojtva :)
Kérdezd őt.
Nincs véletlen valami olyan ismerősöd akinek van egy Cagiva Mito EVO- hoz való olyan rendszere aminek sérült az eleje, de a hátsó része jó??? Vagy hibátlan is jó lenne nagyon kicsi pénzért!
Meg nem tudod, hogy hol lehet még folytás az EVO-kban??? Nekem 34-es síktolattyús karbim van, kiforog teljesen de mégsem megy olyan nagyon jól. Én arra gondolok, hogy mivel a rezonátor után lévő cső ami a dobhoz megy, az elég erősen össze van horpadva, és nem is csak egy helyen az lenne a folytásom??? És ezért keresek egy rendszert.
DennyM: Nekem sem akart beindulni a nagyerős, mert megmakacsolta magát, de nem feltétlen csak a gyertya okozhatja, hogy nem indul be. Nekem volt szikra, benzin és mégsem, beleraktam vagy 3 gyertyát de semmi, mégcsak nem is ígért. Aztán rájöttem, hogy le kellene venni a karbi alját, mert lehet, hogy víz vagy valami dzsuva ment bele. Ehhez össze kellet szednem minden energiámat, mert elég hideg van a pincénkben, és a bánatnak sincs kedve hétvégén kimozdulni a TV elől. De a múlthéten neki estem, amikor összeraktam pöccre indult is! Lehet hogy neked is ez a baja a gép sárkányodnak!
Én az autómnak festettem le a féknyergeit! De semmi meló! Szerintem. Ha nem akarsz nagyon belefolyni nem szeded ketté a féknyerget, hanem kirgasztod a munkahengereket, meg azt a guni gyűrűket kiszeded és lefújod! Csak az a kibaszott fékolaj a leg szemetebb az egyészben. Én amikor a kocsiét festettem mindenem olajos lett. Mondjuk biztos megvan neki a módja, ahogy könnyebb és kevésbé olajos, de én neki ugrottam nagy leleksedéssel és kis szaktudással! De hozzáteszem nagyonszépen sikerült! Csak rávaló festéket vegyél!!!
Szerintem meg tudod csinálni!Nem olan vészes művelet!
Légelenítést is simán...
Csak ügyesen! és hajrá!