Mivel a mitot a ducati... asszem a 916 mintájára csinálták és ugye a ducatinál mondják ezt a " csörgős " kuplungot, a mitonál nincs valami ilyesmi hang???
majd csak áprilisban lesz meg rá a lovetta..mert elment most alufelnikre..1 csajszi hazsnálja,fulkl generálos,perselyezett henger+újdugó+csapágyak+főtengely+hajtókar.. 240re tartják..ami ba..ott sok.. 200at ajánlok érte már nyár óta..és nem enged.. 150+simsonba is kiegyeznénk..:) majd még lejebb küzdöm..amyug műszakis..és gyári fény..karcmentes..új gumikkal..költségmentres gép..pöpec
Azért ebben a tesztben leírják hogy még ez a 27-28LE-s freccia is tud 155-öt. Pedig ez mért adat nem óra szerinti. Pedig akkor a 34LE-s mitotol abszolút reális lenne 165 is. És sok megy is annyit csak az óra szerint már 175-180.
Az euroringre 1óra motorozás 4e,,,,,fél nap 8e,egésznap 12e.nyitvatarás:9-16óráig.
jó a pálya,nem az az atomtapadós beton,de nagyon lehet rajta döngetni
Csá hát én már voltam egyszer és nagyon bejött és tavasztól többször is szeretnék menni még kecsón a Gokart pálya is nagyon jó mert olcsó és jó rajta motorzni tényleg nem tudja valaki mennyi az euroringre a beugró vagy az ott hogy működik mert egyszer szivesen elmennék az evoval.
De akkor ezt egy használt tárcsából is meg lehet csináltatni, nem? És csak a tárcsához kell nyúlni? A szerkezet a gyári? Csak kíváncsiság képpen kérdezem, nekem valszeg úgyis elég a széria kupplung.
És igen, a képekre is lennék. Főleg arra a belülről állítható szelepre.
Légyszi majd küldj valami széep ide: http://www.saficar@radionetwork.hu
És ha nem pofátlanság, akkor azt a Freccia tesztet is kérnéem szépen ide... Köszi.
pfffúúú ha jól emlékszem 14 ért csinálták azt amit az 1 es be is tettünk(mert csináltunk egy gof 1 est is 1,9 el csak anak már másik gazdija van.)
vittük a sima kuplung tárcsát, lefurták a közepét és ilyen lemezt nyomtak rá arra meg a szntert.
és lehetett választani hogy milyen anyagból kérsz kevlár meg a faszom tudja mien.
de az fasza volt nem csúszott meg 1szer se.
Igen, de mint mondtam, a széria 210 1.9 TD kupplung lenne benne. Az meg ugyebár gyárilag is rudazatos váltóval lenne, meg bowdenes kupplung. Amúgy mennyiben lenne szinter kupplung?
na cső
a vékumszelep van benne, majd küldök emilben képeket róla,bvezetem az utastérbe a kütyütt, és bentről állítható az egész, kedvtől függően
ha akarom csak 1 bar ha meg van vmi alázni való buzi akkor 2 másodperc alatt feltekerem 3 bar ra, és csak a füstöt ltja a csóka
hát én nem ajánlom a rudazatos váltót, meg a bowdensest se.
a bowdennes kurva kemény, és ha eetlegszinter kuplung leszz azt meg nem tod vele csiusztatni.
nem nagy cucc betenni a hidralikát hozzá, csak hát pínz az egész.
hello!!!! nem tud valaki egy jó cagiva bontót vagy nincs valakinek eladó mito evo első sárvédője,fordulatszámmérője és cagiva planethez idomja köszi!!!
Nekem van a Freccia-ról tesztem. Kb 4-5 oldalas mindenféle tesztadattal meg leírással. Csak az a baj hogy doc formátunba van(magyarul word-be). És ide nem tudom berakni.De ha küldesz a mail címet akkor el tudom küldeni.
O.K. Vágom. Vagy is nem egészen, de mind1.
És azzal az állítható vákuumszeleppel lett összerakva? Milyen turbónyomáson megy?
Én majd csak az adagolómat akarom Krézivel csináltatni, azon kívül én raknám össze az egészet. Csak a váltóra kéne kitalálni valamit... Semmi kedvem nincs bowdenesre átalakítani (most ujítgattam fel a rudazatot) meg olajos kupplungra. Nekem 135 max. 140 ló kell, csak hogy a széria PDTDI Passatokat agyonverjem vele. Na meg a 16 szelepes GTI-ket. Az egyik srácnak van 1.9 TD Toledója, már 140 paci felett van vele, és még mindig a 210-es széria kupplung van benne.
Amúgy meg van itt még valaki, akinek nem sportmocija van? A KDX klubban visszaolvasgatva láttam egy KDX-et NSR kerekekkel, nagyon tetszett.
ismerem a Zolit is, az más tészta ahogy hozzán kált magyarul szart ránk mikor ott voltunk pedig 50 ezret ott hagytunk neki.
mindegy
azért különleges ez az adagoló, mert míg a Zoli mindenféle tuningot csinált a kispolszki motorjában igy puhitva a lépcső a porlasztóban ilyen szivócső, ilyen csonk, stb.
addig ez a gyári 110 es motorra van rátéve csak egy gt 20 van hozzá.
Mivel a mitot a ducati... asszem a 916 mintájára csinálták és ugye a ducatinál mondják ezt a " csörgős " kuplungot, a mitonál nincs valami ilyesmi hang???