Szóval megint skacok!
A kérdésem két részből jönne össze. Az első fékrendszerrel kéne bóhockodnom (nameg hátsóval, de ott csak olajcsere), nevezetesen fékolaj,fékbetét,fékcső csere. Szerelőhöz vinni azért macerás (leszámítva, hogy legutóbb be se indult, amire 80% esély van hogy az az ok, hogy kakukk a gyertya.. remélem), mert a szétszerelés és összerakás között leakarnánk festeni szépen a féknyergeket. Ha pedig mi festegetünk, akkor addig a szereldébe kéne éllnia a motornak, aminek gondolom a kantáros-ruhás úr nem nagyon örülne, mert nemhiszem bővelkedik a helyben és nem az van a műhelye felé írva, hogy "garázs".
1. kérdés: széttudom szedni korrekten a fékrendszert, hogy lehessen festegetni, vagy eszembe se jusson, mivel annyit értek a témához, mint Sebeők a testépítéshez, vagy mint Győzike a kultúrához (sajnos, de ami késik az nem múlik.. mármint a szaktudásomra gondoltam, nem győzőre ).. azért kicsit többet
2. kérdés: van-e olyan ifjú talpon széles e vidéken, aki tudna segíteni majd összrakni profin a fékrendszert, vagy inkább vigyem rendes doktorbácsihoz a motort?
Csak azért kérdem, mert gondolom az efféle varázslás nem olyan nagy kunszt (hehh már akinek), helyes légtelenítés kérdése az egész, ha jól vagyok informálódva, szóval házilag elvégezhető művelet lenne elvileg.
Ez de köcsög!!!!!!!! Levágta a szövegem ááááááááááááááááááááááááááá
Na akkor mégegyszer (hogy pusztulna meg)
Szóval skacok!
A kérdésem két részből jönne össze. Az első fékrendszerrel kéne bóhockodnom (nameg hátsóval, de ott csak olajcsere), nevezetesen fékolaj,fékbetét,fékcső csere. Szerelőhöz vinni azért macerás (leszámítva, hogy legutóbb be se indult
Skacok!
A kérdésem két részből jönne össze. Az első fékrendszerrel kéne bóhockodnom (nameg hátsóval, de ott csak olajcsere), nevezetesen fékolaj,fékbetét,fékcső csere. Szerelőhöz vinni azért macerás (leszámítva, hogy legutóbb bese indult
Ha pedig nincs benne elég olaj, akkor nincs kenése ennek a csúszcsapágynak, és akkor ott simán leszedheti a krómot a szárról...
Legalább is anno a kis gépembe olajhiány volt. De ott csak az egyik telóban volt rugó (asszem a bal oldaliban), a másikkal csak a keménységet lehetett állítani olajmennyiségtől függően. Mondjuk ilyen csúszócsapágyas részre nem emlékeztem, azt hittem, csak a szimeringekben csúszik a szár. De értelemszerű a dolog, mert hát az aluöntvény közepében bent nem lehet szimering...
és hogy ha a két teloszár egymáshoz képest feszül vagy csavarodik, akkor ugyen a teleszko szorul nem olyan szabad a mozgása, vagy akad miközben rugózik vagy nem megy le teljeen vagy nem jön vissza.
és ez közben meg a csapágyat koptatja.
ha leengeded az olajat ezt knyen észreveszed mert szürke vagy fekete lesz az olaj, meg eesetleg csillogó fémporos is.
a krómszár nak az elején, és az alu öntvénynek a végén, kör alakú siklócsapágyazás van ami csúszik a teleszkóp ez hasonló mint az autóban a főtengely meg a hajtókar csapágy.
még az lehet hogy nincs elgörbülve csak esetleg feszül a két szár egymáshoz képest(rossz beállítás)
viszont ezt gyorsan kell orovosolni mert elkoptatja a csapágyazását a telonak.
sebeők---testépítés
gyűzike---kultúra
ez nagyon ott van...