De igen.
Képben vagyok még a dízel tuningos fórumon, meg a Banditoson. Ja, meg most a motorépítősön kezdek ismerkedni.
Igen TDI-re akarom építeni a gépet, de nem verseny céllal. Megelégszem 130-140 lóval, csak egy erős utcai autót akarok.
Most is vitatkoztam egyet a Golf fórumon. Az egyik srácnak magyaráztam, hogy a dízelen mit és hogyan kell tungolni. Volt egy pongyola megfogalmazásom a dízel vs. benzines összehasonlításban, és onnantól kezdve az egyik emberke elkezdett beszólogatni. Csak azért nem vettem fel túl komolyan a dolgot, mert ő úgyis mindenkit csak baszogat.
DennyM
igen a MAMI ba tanulok felvettelek msn en, majd valamikor dumálunk, Gábornak hívnak úgy keress majd msn-n mert néha a bátyám is szokta használni.
Safee nem lehetséges hogy irogatsz egy golf-os forumba is és egy gof 2-van amit tdi re akarsz alakitani?
Nos igen, ez a dolog csalóka. Mutatós az óra, de nem bowdenes, digitális minden. Ugyanúgy az elektronikáról kapja a jelet, mint a sportmocik, csak ez mutatós. Amikor sportmocin rövidítik az áttételeket, ott valahogy be szokták lőni (hitelesíteni) az órát. Ezért kérdeztem, hol tudnék ilyet csináltatni.
De engem nagyon érdekelne az a Husqvarna. Mekkora ccm? Papírja van? Ha egyszer tényleg úgy állok anyagilag, szeretnék majd magamnak egy városi mocit. Mégpedig egy Supermotot, ezért kérdezem, szerintem nagyon jó alap lenne egy ilyen is.
szerintem nem hiszem hogy ha áttételt moosítasz akkor kell az orát állítani,de holnaputánan kérdezek a suliban ha nem felejtem el. melleselg szerintem nem is lehet egy orát álítani, a banditon ez ahagyományos mutatós ora van nem?
téleg,a rendőrségi radar az pontos?:)
maj ha látom,hogy mérnek,akkor megvégelem elöttük a cuccot
aztán megállítanak,és aztr monnyák,hogy ez 150rongy lesz..:):):)
én nem montam,h csal a kocsitok órája,csak megemlítettem,hogy elméletbe a kocsi órája is csalhat...de monnyuk azér azok télleg pontosabbak,én nem is akarok veled vitatkozni,mivel tudom,hogy igazad van..:)
meg én is sokat hallottam már ezekről a km óra csalásokról,de úgyse 180al közlekedünk,szval ha csal,hát csal...
nosztaliga téma:a tél szar neünk,mer nem mocizhatunk...jön az ellenpélda...van 1 évfojam társam,irtó hülye a gyerek meg minden,ő a mai napig simsonnal jár be a másik városból minden nap suliba..ha esik a hó, ha -5fok van,ő akkor is szinyóval jön..:)
monuyk más simsonnal brümmgni 40el,mint 1 speed mocival menni...de azér az izületeknek nem hinném,hogy annyira teccene..
én is hetente kimegyek a telkünkre,mer ott van a mito,és megcsodálom a mitokámat,ráülök...és várom a tavaszt..:):)
Azért örülök, hogy itt érettebb emberek is vannak, akik elfogadnak más dolgokat is és nem a saját álomvilágukban élnek olyan dolgok tudatában, amire nincs bizonyíték.
Ez szép volt...
Ide jön a következő: 2001-2002-es Suzuki Bandit. Ha áttételt akarok gyorsítani rajta, hol tudom megcsináltatni hozzá a km-órát?
mmm bazz most lent voltam egy félórát nosztalgiázni a mito-val, persze állóhelyzetben csak rohadt szaaaaar. nekem motorosként ez az első telem, szaaaaaaar
nade egyébként:
Szerintem abba is lehet hagyni (vigyázzatok megjött az óvóbácsi!! ), hogy kié mennyit megy, meg hogyan, meg milyen kütyükkel, meg kié csal meg kié nem. Egyrészt a széria vadi új motorok, hát pláne a már használtak óráinak szerintem legalább 80%-a élből csal. Hogy mennyit azt nem tudom, az egyik talán pár százalékot, de a már emlegetett 10% is teljesen reális (az óra bemérését és tényleg pontos beállítását pár csokitallér ellenében sok helyen megcsinálják). Ennél fogva felesleges a vita. Én csak azért bátorkodtam írni annó az enyémről -megis jegyeztem hogy az én órám szerint- hogy 170-et betegen is tud, mert mellettem jött a barátom egy 650-es motorral, aminek a 170 igencsak az utazósebessége és talán ott annyit még nem csal az órája, de az sem kizárt. Lehet csak 150-et tud a mito-m de egyébként mondok vmit: még ez sem érdekelne, mert az alábbi dolgok bőven kárpótolnak: futómű, kanyarsebesség, íven való viselkedés fékek, a kezelhetőség/kezesség, a "ducati" érzés...... igen, a teljesítményt nem említettem, mert mióta a 120pacis 990es SuperDuke-kal karikáztam, azóta kicsit átértékőldött bennem ez a szó, de gyorsan hozzáteszem, hogy ez a 30-40LE is jókora meglepétesekkel tud szolgálni.
És ne egyenesben a végsebességet illetően legyen nagy a szátok (ez rám is vonatkozik ), hanem a kanyarokban legyetek, azaz legyünk fasza gyerekek. A motorokat nem egyenesekbe találták ki, hanem ívekre.
romet: írtad, hogy nem a tartós nagy sebességekre találták ki a gépeket amikről szó van. Szerintem ehhez a sebességnek semmi köze, kizárólag csak a fordulatszámnak. Szóval szerintem úgy helyes a mondat, hogy ezeket a masinákat nem folyamatos éppen a piros tartomány alatti fordulatokra hanem sportmotorozásra / pályázásra találták ki (gááz,vált,gáááz,fééék közben visszavált és bedönt, dönt, dönt, kifele kanyarból gááááz, vált, gáááz és így tovább.. na erre tervezték a mito-t). Én volt, hogy autópályán dinamikusan vezettem legalább 1 órát folyamatosan 130felett és az égvilágon semmi baja nem lett, mégcsak apró "nem szeretem" jelzéseket sem kaptam, sőt legalább szépen kitisztult a kipuff :)
A Hayabusa-hoz meg csak ennyit tennék hozzá (idézem a totalbike-róll): "Ha kinyitjuk a Guiness Rekordok Könyvét, az áll benne, hogy 310,4 km/h-s sebességével a Hayabusa a leggyorsabb a szériában gyártott motorok között." És nemhiszem, hogy ezt a saját órája szerint mérték. Ez egyébként épp 2001 előtt volt és pont hogy emiatt a sebesség miatt fogadta el az össze motogyártó, hogy szériamotorokkal nem lépik át a 300km-h-ás sebességhatárt. Ez nem azt jelenti, hogy egy mondjuk egy K5ös GSX-R 1000es nem képes átlépni a 300-at, sőt nem is akárhogy, csak éppen kell bele egy letiltást letiltó okosság (haveromnak volt ilyen) és máris őven 300 felett lehet motorozni. Szóval a gyártók a fizikailag maximális elérhető sebességet nem 300nál állítják meg, csupán arról van szó, hogy felette egy elektromos szabályzó tiltja az injektrorokat vagyis gondolom stabil helyzetbe állítja a pillangószelepeket (a gixernél szám szerint 8-at).
én vittem tavaly busát a redbaronba teljesítmény mérésre, ott orán 340 et mutatott és 327-et ment valósan.
de a hayabusákat is 99-ig gyártották úgy hogy 300 fölé ment akkor még nem vol benne a tiltás.
2000-es évjáratól van az hogy eleve 300 ig van orázva és 299 nél elveszi az elektronika.
látod nem mindeggy, mert megy a hencegés hogy kinek mekkora a fa...a
aztán 150-160 nál egy enyhe kanyarban megragad aztán kiskanállal szednek össze!!!!
Na jól van, belekezdek még egyszer. Hogy akkor ez is csal meg az is csal? Igen. És a nagy gépeké is csal ennyit, csak nem 160-nál, hanem nagyobb tempóknál. 10% csalás simán van ezeknél a kisebb gépeknél. Azon is jót tudok röhögni, amikor a Hayabusa 300 feletti sebességeit emlegetik. Nemrég olvastam egy régi Superbike-ban, hogy egy széria Busának 287 a vége. Amikor 299-nél megáll az óra és még mindig gyorsul, az már kamu. 300 feletti értékeket csak az elektronika variálásavl ír ki.
Nem mintha nem lenne tök mindegy, hogy mi a vége, mert engem aztán marhára nem érdekel. Én a kényelmes túrázós fajtához tartozom, és Banditot akorok venni. Csak azért mondtam, mert úgy tűnik, a társaság nagy része még mindig nem hiszi el az óra csalását. Persze ez nem gáz, ez az itteni 125-ös tulajokkal is így van, és nem is erősködök tovább. Aki jól érzi magát a motorján, az menjen vele és kész, ettől még nem lesz semmivel rosszabb a gép. Én tapasztalatból mondtam, aki nem akarja elhinni, az nem hiszi.
Fire: ki ne találd már, hogy az én Golfom, öregapám Passatja és apám Passatja mind kevesebbet mutatnak a valósnál! Ennek aztán semmi értelme nincs!
Csak megjegyzés képpen: 10 % csalás nem hangzik túl soknak. De: 150 km/h + 10%=- 165 km/h
Én nem akarok itt vitatkozni senkivel, az első megjegyzésemet az autóval méréssel kapcsolatban csak jópofa dolognak szántam.
Ez nem vita...
Nekem a Sport Pro-m avval a "kis" okosággal ami benne volt, ment 1-esben 60Km/h-t 2-esben 90-et 3-asban 120-at, 4.ben 140-et, 5.ben 160-at, 6.ban meg 185-öt. De hozzá teszem a haverom Rs 125-öse teljes gyári állapotban is ezeket az értékeket tudta felmutatni. Csak gyorsulásnál jóval alul maradt :-D Meg én mentem egy kisasszonnyal mögöttem is 170-et 6.ban és hírül sem okozott volna a motornak gondot ha tovább is akartam volna húzni. Hogy mennyit csal meg mennyit nem a motorok órája nem tudom. Csak arról beszélhetünk amit látunk, és ha csal a mito és az Rs órája, akkor csal az NSR-é is meg bármelyiké is.
De egyébként meg ki a faszt érdekli, hogy mennyit megy???
Egy 2T motorral úgy sem lehet full gázon veretni végig sok-sok kilómétereken keresztül egy autó pályán. Mert megszorul! Itt ami elsődleges a futómű, és az élvezet mit az a mjdnem 30 vagy 30fölötti lóerő nyújt! És evvel szerintem mindenki megelégedhet! Csak legyen már rendszámom meg jó időőőőőőőő
Ne haragudj de én abból indulok ki amit amit az nsr-es kollégák a saját topikukba írtak a motorjaikról. És ött elég sok a panasz hogy már 140!-nél sokból elfogy az erő. Pedig nem fojtott. Úgyhogy a 150-el még kicsit sokat is írtam.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=385190&c ommand=ugras&screenwidth=1024
Képben vagyok még a dízel tuningos fórumon, meg a Banditoson. Ja, meg most a motorépítősön kezdek ismerkedni.
Igen TDI-re akarom építeni a gépet, de nem verseny céllal. Megelégszem 130-140 lóval, csak egy erős utcai autót akarok.
Most is vitatkoztam egyet a Golf fórumon. Az egyik srácnak magyaráztam, hogy a dízelen mit és hogyan kell tungolni. Volt egy pongyola megfogalmazásom a dízel vs. benzines összehasonlításban, és onnantól kezdve az egyik emberke elkezdett beszólogatni. Csak azért nem vettem fel túl komolyan a dolgot, mert ő úgyis mindenkit csak baszogat.
igen a MAMI ba tanulok felvettelek msn en, majd valamikor dumálunk, Gábornak hívnak úgy keress majd msn-n mert néha a bátyám is szokta használni.
Safee nem lehetséges hogy irogatsz egy golf-os forumba is és egy gof 2-van amit tdi re akarsz alakitani?
De engem nagyon érdekelne az a Husqvarna. Mekkora ccm? Papírja van? Ha egyszer tényleg úgy állok anyagilag, szeretnék majd magamnak egy városi mocit. Mégpedig egy Supermotot, ezért kérdezem, szerintem nagyon jó alap lenne egy ilyen is.
dennym@citromail.hu
maj ha látom,hogy mérnek,akkor megvégelem elöttük a cuccot
aztán megállítanak,és aztr monnyák,hogy ez 150rongy lesz..:):):)
meg én is sokat hallottam már ezekről a km óra csalásokról,de úgyse 180al közlekedünk,szval ha csal,hát csal...
nosztaliga téma:a tél szar neünk,mer nem mocizhatunk...jön az ellenpélda...van 1 évfojam társam,irtó hülye a gyerek meg minden,ő a mai napig simsonnal jár be a másik városból minden nap suliba..ha esik a hó, ha -5fok van,ő akkor is szinyóval jön..:)
monuyk más simsonnal brümmgni 40el,mint 1 speed mocival menni...de azér az izületeknek nem hinném,hogy annyira teccene..
én is hetente kimegyek a telkünkre,mer ott van a mito,és megcsodálom a mitokámat,ráülök...és várom a tavaszt..:):)
Ez szép volt...
Ide jön a következő: 2001-2002-es Suzuki Bandit. Ha áttételt akarok gyorsítani rajta, hol tudom megcsináltatni hozzá a km-órát?
nade egyébként:
Szerintem abba is lehet hagyni (vigyázzatok megjött az óvóbácsi!! ), hogy kié mennyit megy, meg hogyan, meg milyen kütyükkel, meg kié csal meg kié nem. Egyrészt a széria vadi új motorok, hát pláne a már használtak óráinak szerintem legalább 80%-a élből csal. Hogy mennyit azt nem tudom, az egyik talán pár százalékot, de a már emlegetett 10% is teljesen reális (az óra bemérését és tényleg pontos beállítását pár csokitallér ellenében sok helyen megcsinálják). Ennél fogva felesleges a vita. Én csak azért bátorkodtam írni annó az enyémről -megis jegyeztem hogy az én órám szerint- hogy 170-et betegen is tud, mert mellettem jött a barátom egy 650-es motorral, aminek a 170 igencsak az utazósebessége és talán ott annyit még nem csal az órája, de az sem kizárt. Lehet csak 150-et tud a mito-m de egyébként mondok vmit: még ez sem érdekelne, mert az alábbi dolgok bőven kárpótolnak: futómű, kanyarsebesség, íven való viselkedés fékek, a kezelhetőség/kezesség, a "ducati" érzés...... igen, a teljesítményt nem említettem, mert mióta a 120pacis 990es SuperDuke-kal karikáztam, azóta kicsit átértékőldött bennem ez a szó, de gyorsan hozzáteszem, hogy ez a 30-40LE is jókora meglepétesekkel tud szolgálni.
És ne egyenesben a végsebességet illetően legyen nagy a szátok (ez rám is vonatkozik ), hanem a kanyarokban legyetek, azaz legyünk fasza gyerekek. A motorokat nem egyenesekbe találták ki, hanem ívekre.
romet: írtad, hogy nem a tartós nagy sebességekre találták ki a gépeket amikről szó van. Szerintem ehhez a sebességnek semmi köze, kizárólag csak a fordulatszámnak. Szóval szerintem úgy helyes a mondat, hogy ezeket a masinákat nem folyamatos éppen a piros tartomány alatti fordulatokra hanem sportmotorozásra / pályázásra találták ki (gááz,vált,gáááz,fééék közben visszavált és bedönt, dönt, dönt, kifele kanyarból gááááz, vált, gáááz és így tovább.. na erre tervezték a mito-t). Én volt, hogy autópályán dinamikusan vezettem legalább 1 órát folyamatosan 130felett és az égvilágon semmi baja nem lett, mégcsak apró "nem szeretem" jelzéseket sem kaptam, sőt legalább szépen kitisztult a kipuff :)
A Hayabusa-hoz meg csak ennyit tennék hozzá (idézem a totalbike-róll): "Ha kinyitjuk a Guiness Rekordok Könyvét, az áll benne, hogy 310,4 km/h-s sebességével a Hayabusa a leggyorsabb a szériában gyártott motorok között." És nemhiszem, hogy ezt a saját órája szerint mérték. Ez egyébként épp 2001 előtt volt és pont hogy emiatt a sebesség miatt fogadta el az össze motogyártó, hogy szériamotorokkal nem lépik át a 300km-h-ás sebességhatárt. Ez nem azt jelenti, hogy egy mondjuk egy K5ös GSX-R 1000es nem képes átlépni a 300-at, sőt nem is akárhogy, csak éppen kell bele egy letiltást letiltó okosság (haveromnak volt ilyen) és máris őven 300 felett lehet motorozni. Szóval a gyártók a fizikailag maximális elérhető sebességet nem 300nál állítják meg, csupán arról van szó, hogy felette egy elektromos szabályzó tiltja az injektrorokat vagyis gondolom stabil helyzetbe állítja a pillangószelepeket (a gixernél szám szerint 8-at).
No mielőbbi jó időt mindenkinek!
de a hayabusákat is 99-ig gyártották úgy hogy 300 fölé ment akkor még nem vol benne a tiltás.
2000-es évjáratól van az hogy eleve 300 ig van orázva és 299 nél elveszi az elektronika.
deh 180-190 ig tuti!!
Csak a gyorsulásod ratyi lessz!!
aztán 150-160 nál egy enyhe kanyarban megragad aztán kiskanállal szednek össze!!!!
Nem mintha nem lenne tök mindegy, hogy mi a vége, mert engem aztán marhára nem érdekel. Én a kényelmes túrázós fajtához tartozom, és Banditot akorok venni. Csak azért mondtam, mert úgy tűnik, a társaság nagy része még mindig nem hiszi el az óra csalását. Persze ez nem gáz, ez az itteni 125-ös tulajokkal is így van, és nem is erősködök tovább. Aki jól érzi magát a motorján, az menjen vele és kész, ettől még nem lesz semmivel rosszabb a gép. Én tapasztalatból mondtam, aki nem akarja elhinni, az nem hiszi.
Fire: ki ne találd már, hogy az én Golfom, öregapám Passatja és apám Passatja mind kevesebbet mutatnak a valósnál! Ennek aztán semmi értelme nincs!
Csak megjegyzés képpen: 10 % csalás nem hangzik túl soknak. De: 150 km/h + 10%=- 165 km/h
Én nem akarok itt vitatkozni senkivel, az első megjegyzésemet az autóval méréssel kapcsolatban csak jópofa dolognak szántam.
Ez nem vita...
a VFR400 NC30 meg egyesben ment 100-at
Egy 2T motorral úgy sem lehet full gázon veretni végig sok-sok kilómétereken keresztül egy autó pályán. Mert megszorul! Itt ami elsődleges a futómű, és az élvezet mit az a mjdnem 30 vagy 30fölötti lóerő nyújt! És evvel szerintem mindenki megelégedhet! Csak legyen már rendszámom meg jó időőőőőőőő
Ne haragudj de én abból indulok ki amit amit az nsr-es kollégák a saját topikukba írtak a motorjaikról. És ött elég sok a panasz hogy már 140!-nél sokból elfogy az erő. Pedig nem fojtott. Úgyhogy a 150-el még kicsit sokat is írtam.
Üdv