Na, akkor. Holnap vagy holnap után megyek haverhoz és nekiugrunk.
Mint már említettem, ez a ritkábbik, a 6 sebességes Frecciájé. Mondjuk szerintem nagyon sok mindenben ugyanaz, végül is túl sokban nem különbözhetnek ezezk a kis 125-ös blokkok. Még az Elefántomé is majdnem ugyanilyen. Egész komoly leírások vannak benne még az egész komolytalan dolgokról is, például kupplung szétszerelése meg ilyesmi. A könyv egy német, egy olasz, egy angol és egy beazonosíthatatlan nyelvet tartalmaz.
Pokesz: most valamire nagyon rátapintottál, ugyanis itt maradt a gyári könyv!
Ha nagyon akarod, még a héten intézkedem, és havernál bescannelgetem. (mondjuk tökön is szúrhatom magam, mert baromi vastag)
Amúgy meg egy ku*va jó moci. Hátránya az, hogy a Mitonál nehezebb. Amúgy meg most beszéltem bratyóval, elő lesz hivatva róla 2 kép ami az eladás előtt készült (mert csak negatívon van, akkor még ez volt ), majd küldöm.
Aha jó ez a teszt. Amúgy ugyanez a tesztem megvan aprilia af1 sintesi meg aprilia af1 futurához is. Ha ez érdekel valakit akkor annak el tudom küldeni. Így jobban össze lehet hasonlítani a mocikat egymáshoz képest.
Sziasztok!
1x is zol2891 köszi a leírás nagyon király!amiért megint csak megzavarom a társaságot az már megint egy kérdés!Tudtok vhol pesten egy jó cagiva bontót?pár dolgot be kéne szereznem!Persze a legfontosabb az a gyújtás, mert anélkül nem tudok elindulni tavasszal.
Azután meg Safee a bátyád gépéről nincs véletlenül egy képed?KIíváncsi vok rá!Meg nem maradtak e alkatrészei,kézikönyv,vagy vmi komoly leírás ami pl a motorról?Ha igen érdekelne engem!
Azonkívül meg mi a véleményetek a Frecciáról?Jó gép?Nekem nagyon teccik és imádom a kicsikémet!
akkor a max szintet jelezné benne?
nemtom,mérnem egyértelműre csunálták,lenne 1 min és egy max jelzés,akkor tudnám,nem kéne találkozni
nah még1× megkéredm,hátvha vmi okos most olvassa el,aki tudja,h meddig kell lenni a váló olaj szintnek,mer cak 1 jelzés van az elenőrző pálcán...
Több egy kicsit mint 50km
Ide nincs semmi kritérium csak a pályán éppen ne legyenek gokartosok, hétköznap ritkán vannak hétvégén pl. vasárnap kint szoktak lenni elég sűrűn. Egy napra ha kibéreled 5ezer forint. Ha félórát akarsz az 1000ft egy óra pedig 1800 ft. De ne várj tőle sokat! A pályának az a baja, hogy nem annyira van karban tartva. De szerintem élvezhető. Eddig én a VFR-rel voltam fent meg a Fazerrel, és jó volt nem volt semmi panaszom. A nagyobb motorokat is felszokták vinni de nekik kicsi a pálya. De nekem tetszik!
A legjobbakat az uraknak!
Teljes boldogság önti el a szívemet, tegnap ennek a nagy hidegnek az ellenére csak kitoltam az EVO-t és mentem vele egy kicsit. Mert le kellett venni a karbi alját, mert valami takony lerekódothatott benne vagy a bánat tudja lehet, hogy víz, vagy mittudom én, de nem akart életre kelni az utobbi időben. De leszedtem összeraktam és már indult is mint a kisangyal! Nem volt egy nagy élmány egyszál pulcsiban meg a munkás mellényben motorozni, de akkor is jól esett. Csak legyen már rendszámom, meg JÓ idő!
RS125:
tavaj volt pünkösd vasárnap ilyen nyiltnap szerű a kecskeméti gokartpályán csak sajnos okádék idő volt ha lesz idén is akkor gyere ám feltétlen! meg amúgy is amikor átjöttök pályázni szóljál megyek én is!!!
Jaja, a ducatinál a szárazkupungnak van ilyen hangja,,, nekem volt szerencsém hallani már párszor Mitogeriék ducatiját ahogy csörömpől :) valami isten!! :)))
olvasgatom itt,h miket írkáltok a dízel tuningról..nem is tuttam,hogy ien jól lehet tuningolni őket..láttam ma a discovery-n egy filet,ahol erről volt szó,hogy a nagy szénbányába dolgozó dömperekbe 70literes 4turbós dízel van,és hogy mien takarékosak,meg a kamionokba is,hogy 1000-1500 között leadja a max nyomatékot ,és így nagyon takarékos,főleg, h 45% os hatásfokkal megy..ja meg volt 1700le-s 9literes benzines bigfoot is,az 450litert evett százon(metanolból)...:):)
C12R, az első sárvédőből adódóan.
De valami nem simmel szerintem. Én sokkal szebb motorra emlékeztem. Talán a plexinél volt más valami, vagy nem tudom...
A lóerő témában pedig: sokakat talán már baromira untat, hogy a bratyó volt Freecia-járól magyarázok állandóan. Szóval a lényeg, hogy a gyakoribb pörgősebb 7 sebebes változat 27 lóerős, a 6 sebes meg 32.
Mondjuk ezeket a lóerőmániás embereket nem értem. Én inkább nyomatékpárti vagyok, mint a teljesítményé. Bár nyomatékról nem igazán beszélhetünk egy 125-ös gép esetében...
safee akkor elküldenéd nekem is?
uh mindenkitől csak kéregetek
Mint már említettem, ez a ritkábbik, a 6 sebességes Frecciájé. Mondjuk szerintem nagyon sok mindenben ugyanaz, végül is túl sokban nem különbözhetnek ezezk a kis 125-ös blokkok. Még az Elefántomé is majdnem ugyanilyen. Egész komoly leírások vannak benne még az egész komolytalan dolgokról is, például kupplung szétszerelése meg ilyesmi. A könyv egy német, egy olasz, egy angol és egy beazonosíthatatlan nyelvet tartalmaz.
Addig is itt van két fénykép:
Pokesz: most valamire nagyon rátapintottál, ugyanis itt maradt a gyári könyv!
Ha nagyon akarod, még a héten intézkedem, és havernál bescannelgetem. (mondjuk tökön is szúrhatom magam, mert baromi vastag)
Amúgy meg egy ku*va jó moci. Hátránya az, hogy a Mitonál nehezebb. Amúgy meg most beszéltem bratyóval, elő lesz hivatva róla 2 kép ami az eladás előtt készült (mert csak negatívon van, akkor még ez volt ), majd küldöm.
Üdv
Keresd fel Mitogerit..neki van mindenféle cumója mitokhoz ..sztem akad frecciakompatibilis cucca is...
1x is zol2891 köszi a leírás nagyon király!amiért megint csak megzavarom a társaságot az már megint egy kérdés!Tudtok vhol pesten egy jó cagiva bontót?pár dolgot be kéne szereznem!Persze a legfontosabb az a gyújtás, mert anélkül nem tudok elindulni tavasszal.
Azután meg Safee a bátyád gépéről nincs véletlenül egy képed?KIíváncsi vok rá!Meg nem maradtak e alkatrészei,kézikönyv,vagy vmi komoly leírás ami pl a motorról?Ha igen érdekelne engem!
Azonkívül meg mi a véleményetek a Frecciáról?Jó gép?Nekem nagyon teccik és imádom a kicsikémet!
nemtom,mérnem egyértelműre csunálták,lenne 1 min és egy max jelzés,akkor tudnám,nem kéne találkozni
nah még1× megkéredm,hátvha vmi okos most olvassa el,aki tudja,h meddig kell lenni a váló olaj szintnek,mer cak 1 jelzés van az elenőrző pálcán...
Mito-hoz keresek feszszabályzót, ha tud vki egyet írjon!!!
Köszi
http://vfr400.fw.hu/
Több egy kicsit mint 50km
Ide nincs semmi kritérium csak a pályán éppen ne legyenek gokartosok, hétköznap ritkán vannak hétvégén pl. vasárnap kint szoktak lenni elég sűrűn. Egy napra ha kibéreled 5ezer forint. Ha félórát akarsz az 1000ft egy óra pedig 1800 ft. De ne várj tőle sokat! A pályának az a baja, hogy nem annyira van karban tartva. De szerintem élvezhető. Eddig én a VFR-rel voltam fent meg a Fazerrel, és jó volt nem volt semmi panaszom. A nagyobb motorokat is felszokták vinni de nekik kicsi a pálya. De nekem tetszik!
Teljes boldogság önti el a szívemet, tegnap ennek a nagy hidegnek az ellenére csak kitoltam az EVO-t és mentem vele egy kicsit. Mert le kellett venni a karbi alját, mert valami takony lerekódothatott benne vagy a bánat tudja lehet, hogy víz, vagy mittudom én, de nem akart életre kelni az utobbi időben. De leszedtem összeraktam és már indult is mint a kisangyal! Nem volt egy nagy élmány egyszál pulcsiban meg a munkás mellényben motorozni, de akkor is jól esett. Csak legyen már rendszámom, meg JÓ idő!
RS125:
tavaj volt pünkösd vasárnap ilyen nyiltnap szerű a kecskeméti gokartpályán csak sajnos okádék idő volt ha lesz idén is akkor gyere ám feltétlen! meg amúgy is amikor átjöttök pályázni szóljál megyek én is!!!
Te egyébként hol tanulsz? 608-ban???
A pálca vége az alsó (minimum) szint, a felette lévő jelzés pedig a felső (maximum) szint.
Azokban a Ducatikban, amiknek olyan "csörgős" hangjuk van, szárazkuplung van.
A mitoban pedig olajfürdős a kuplung.
üdv
De valami nem simmel szerintem. Én sokkal szebb motorra emlékeztem. Talán a plexinél volt más valami, vagy nem tudom...
A lóerő témában pedig: sokakat talán már baromira untat, hogy a bratyó volt Freecia-járól magyarázok állandóan. Szóval a lényeg, hogy a gyakoribb pörgősebb 7 sebebes változat 27 lóerős, a 6 sebes meg 32.
Mondjuk ezeket a lóerőmániás embereket nem értem. Én inkább nyomatékpárti vagyok, mint a teljesítményé. Bár nyomatékról nem igazán beszélhetünk egy 125-ös gép esetében...