hály
a telót szentem add oda olyannak aki tuti ért hozzá, mer könnyű elbaszni!!
amúgy meg ha nincs elhajolva szár akkor ha kitisztítják új oljat raknak bele jónak kéne lenni
(Feszszabályzó még mindig kéne)
köszi! a motorba nincs sok kilométer ugyhogy remélem nincs vele nagy probléma hétvégén szétszedem aztán megnézem. milyen olajat vegyek bele?ha tönkrement mennyi a telo??
És ha mákod van, akkor krómoztathatod újra a teleszkópszárat...
Nekem a régi mocimmal volt ilyen gondom (Gilera Bullit), szét lett szedve, a telószár alján nagy foltokban lepattogott a króm.
lehet állítani de ha fel van keményítve még akkor is többet kéne szerintem mozognia.
probáld meg az olajcserét, vagy esetlesz szedd szét lehet hogy fúvókák el vannak dugulva és azért nem nyomja az aolajat = nem mozog.
csá! arra lennék kívácsi hogy van egy 99-es cagiva planetem(egy az egy be mito burkolat nélkül) hogy az első telom(fordított) kb:2cmt mozok és utána nem megy, mit tudnék csinálni?cseréljek olajat benne vagy ezeket lehet álítani?köszi
Én kérek elnézést...
Most néztem meg a könyvben, a Freccia szárazon 125 kg. A tankja 15 literes, ez szerintem kb. + 13 kg lehet. (ugyebár a benzin könnyebb a víznél)
De a forgalmiban nem a száraz tömeg van? Bátyáméban asszem 140 kg volt. Ja, és egyik haverom gépében (már rég eladta, de talán annak is meg van még a könyve, és az 7 sebességes volt ) 145 kg volt.
Nekem tök mind1, én Banditot akarok, az pedig 228 kg.
tee,a mito mikori fejlesztés?90es!!!Nézd meg egy 1990es gsxr1100 súlyát léccives,ahhoz hasonlítssd!!!
itt nem 2t,4t a kérdés,,hanem az,,hogy a mito 16éve ennyi kiló!!
a fostos gsxr 16éve kb 220-240kg volt,.na ez a nem mind1.
Hát öregem, ez szomorú. De valamit azért kéne fizettetni azzal az amtőr köcsöggel...
Kéne szerezned egy nagyon jó Frecciás havert. Két motor egymás mellé, szétszedni, és szép lassan végigmenni az elektronikán. Próbalámpa, feszültség és áramerősség mérő műszerek, és mindent összehasonlítgatni.
Hidd el nem 166kg az.. Gyári adatnak annyi van megadva, de valahogy eddig bármilyen új motort lemértek SZÁRAZON mindíg sokkal több volt mint a gyári adat :)
Teletankolva meg van az majd" 200kiló...
Safee!
A gond úgy kezdődött h nem indult be egyik napróla másikra nem indult. Elvittem egy szerelőhöz és ő azt mondta gyújtás hiba.kb 2 hónapot xarakodott a mocin ésúgy ahogy van az egész rendszert tönkre tette. Az önindító tekercsétől kezdve a gyújtáskapcsolóig a reléig mindent.Azért lenne jó a kézkönyv mert akkor szépen fokozatosan végig tudném nézni a mocin a cuccokat.Röviden ennyi.
köszi a gyors választ!Ha megvan a scannelés akkor szólj és küldök mail címet!
Ilyet ne írj mert megint elkezdődik a háború 4T vs. 2T címmel és csak sorozatos fikázások következnek majd. Egyébként megsúgom hogy a 2T max 250 ccm-ig előny utána azért már inkább én is 4T-re szavaznék.
a telót szentem add oda olyannak aki tuti ért hozzá, mer könnyű elbaszni!!
amúgy meg ha nincs elhajolva szár akkor ha kitisztítják új oljat raknak bele jónak kéne lenni
(Feszszabályzó még mindig kéne)
Nekem a régi mocimmal volt ilyen gondom (Gilera Bullit), szét lett szedve, a telószár alján nagy foltokban lepattogott a króm.
probáld meg az olajcserét, vagy esetlesz szedd szét lehet hogy fúvókák el vannak dugulva és azért nem nyomja az aolajat = nem mozog.
a régi mitonak hány literes tankja van?
Mitogeri van fesszabályzód Mito-hoz???
Most néztem meg a könyvben, a Freccia szárazon 125 kg. A tankja 15 literes, ez szerintem kb. + 13 kg lehet. (ugyebár a benzin könnyebb a víznél)
De a forgalmiban nem a száraz tömeg van? Bátyáméban asszem 140 kg volt. Ja, és egyik haverom gépében (már rég eladta, de talán annak is meg van még a könyve, és az 7 sebességes volt ) 145 kg volt.
Nekem tök mind1, én Banditot akarok, az pedig 228 kg.
itt nem 2t,4t a kérdés,,hanem az,,hogy a mito 16éve ennyi kiló!!
a fostos gsxr 16éve kb 220-240kg volt,.na ez a nem mind1.
Kéne szerezned egy nagyon jó Frecciás havert. Két motor egymás mellé, szétszedni, és szép lassan végigmenni az elektronikán. Próbalámpa, feszültség és áramerősség mérő műszerek, és mindent összehasonlítgatni.
Teletankolva meg van az majd" 200kiló...
A gond úgy kezdődött h nem indult be egyik napróla másikra nem indult. Elvittem egy szerelőhöz és ő azt mondta gyújtás hiba.kb 2 hónapot xarakodott a mocin ésúgy ahogy van az egész rendszert tönkre tette. Az önindító tekercsétől kezdve a gyújtáskapcsolóig a reléig mindent.Azért lenne jó a kézkönyv mert akkor szépen fokozatosan végig tudném nézni a mocin a cuccokat.Röviden ennyi.
köszi a gyors választ!Ha megvan a scannelés akkor szólj és küldök mail címet!
nem nehéz egy kicsit??? asszem a gsxr 1000 166 kg szárazon ha minden
igaz.........
eltudnátok nekem is k üldeni azt a tesztet???
jamal...@freemail.hu
kösz