Na, a http://www.125.vilaga.hu-n van egy Freccia teszt. Mondjuk nagyon szidja a gyerek, az ilyen embert legszívesebben pofáncsapnám. Nem egy lehercolt állapotú szarról kéne tesztet írni, hanem egy jó gépről. Szerintem.
Leírja, hogy hát a fék nem a legjobb, bár a betétem szar...
Meg hogy a futóműve sem jó, bár az első telóm is igen oda van...
Szóval ilyen az egész.
Bátyáménak óra szerint 175-180 km/h volt a végsebje. Az övé (ha lehet így mondani) egy "túra változat" volt. Vagy valami ilyesmi. A lényeg, hogy kevesebbet pörgött (asszem 10500 volt a vége) és picit hosszabb volt az áttétele. De simán jobban ment mint a pörgősebbik kivitel, csak álló helyzetből nem ugrott annyira a hosszabb áttételek miatt. Amúgy meg tök úgy nézett ki mint a többi társa, csak az oldalán nem volt fent a "7 speed" matrica.
És még annyi, hogy gyönyörű volt, sajna nincs róla kép. Nagyon le volt rombolva vásárláskor, be se indult, de jól megcsinálgatták a faterral. Volt rajta egy rakás műanyaghegesztős munka, aztán az egész le lett fújva a tök gyári piros-fehérre, megcsináltattuk rá a full gyári matricázást, úgy nézett ki, mintha éppen a gyárból hozták volna ki.
Egyébként egyszer már találtam valahol Freccia tesztet, szerintem gyorsan rábukkanok. Keresem.
És még valami: ha valaki meglát egy UBH-526 rendszámú Frecciát, azonnal vegye meg! Feltéve, ha még mindig olyan állapotban van...
a festés ut
n ragaszották föl,már néztem,lekapartam az ő betűről az egyik vesszőt.:) simán lejön,de amúgyis 1 pár centis kis izé ott a hátulján,szval nem komoly:)
safee azt hiszem 320-as nekem Brembo fékek vannak és nagyol jól harapnak
a tesvéredének mennyi volt a végsebessége?
nem tudsz valami oldalt ahol van róla teszt? vagy tudsz róla adatokat pl.gyorsulás
Ebben az adagolóban azért ne legyél ennyire biztos! Más is csinál ám komoly dízel tuningot. De tulajdonképpen kivel csinálgattad azt a Golfot? Az adagolót Papp Csabiék csinálták, nem?
Krézit ismered? Dunaújvárosi. Ő csinálta például a zöld gyorsulós kispolszki motorját, és az bizony őségesen elhagyja ám a 200 lóerőt. A tervek szerint én vele fogom csináltatni az adagolómat, ha egyszer eljutok odáig.
Viszont valszeg majd a Papp Csabi féle mágikus turbószabályzó vákuumszeleppel fogom összerakni.
Tudsz róla képet nyomni? Tudtommal a C12R "89-től volt. A bratyóé "92-es volt.
Nem lehet, hogy csak a forgalmiban "85-ös?
Frecciában volt C9, C10, C12 aztán C12R. Asszem a C12 meg a C12R úgyanúgy néz ki, csak az R-nek kisebb az első sárvédője. A sima C12-n a kerék felét eltakarja.
Csak előtte tapogasd ki! Külön van ráragasztva? Vagy a festés után ráragasztották, és aztán a matricával együtt kapott egy lakkréteget. Ha igen, akkor szopás...
köszi a bókot:)
hát nekem erre futotta,meiket mondod?a mito fleiratot a hasidomon?nem én ragasottam rá,de sztem jó az ott:)a hátulján van vmi gergő felirat,az nemtom mi ott,azt maj leszedem:)
köszi, a golf sajna nem az enyém
pedig megvenném ha lenne rá pénzem, a haveromé. csak a szerelgetésekben segitek neki
én hortam kasznishoz fényezőhöz, én szedtem szét raktam össze, ezzekel szeretek el bibelődni.
a motorikus dolgokat meg ketten szoktuk csinálni.
az az auto hihetetlenül megy.
nincs még egy olyan adagoló az országban mint amilyen abba van, ugye a gyári adagoló 35-40 köbcenti go-tol a hengerbe, a tuning ok az olyan 120 környékén, ez meg 180 at
ami megfelel egy 8000 köbcis kisteher adagolojával.
most a hosszú hatos váltóval is még 5 ben gázra kapar
218 Le hoztak ki a motorból azzal az adagolóval
most egy kicsit lejjeb van. szerintem olyan 190-200 körül.
mitogeri mennyire voltál megelégedve vele? milyen volt?
saffee 7 speed, "91-es talán, C12R. egyszer megnéztem meddig bírja a fordulatot és túl ment a 12000-en
Dadis: valszínű lecserélem a plexit, a régivel nem szándékoztam semmit se csinálni, ha tényleg kell megbeszélhetjük, bár azt tudnod kell, hogy nem véletlenül cserélem le. van rajta ilyen homályos nemtudomhogyhívják folt, meg sok csavarnál kitört, megrepedt. ezeket lehet javítani, megtudnánk csinálni, nem is emiatt cserélem, csak azt akarom hogy szép legyen, a mostanin meg látszik azért hogy nem tegnap öntötték ki...
kishapsi: hát lehet akkor hogy nem fújkálom, vann benne vmi amit mondasz. csakhát a sötét szerintem sokkal jobban néz ki, szóval nemtudom, hogy ki akarná elcserélni velem :))) ha pedig lenne itt oylan az szóljon :) ha meg nem lesz, akkor lehet megcsináltatom fekete karbonból őket.. az is fasza lenne. ja és igen, nem rövidgatyában motorozok bááár nyáron azért volt hogy úgy mentem munkába :)
Most néztem meg a gépedet, nagyon teccik, nagyon jól néz ki.
Bár én azt a csicsás Mito feliratot nagyon gyorsan lerántanám róla, inkább megcsináltatnám valami 1szerű betűtípussal...
nem titok de szeintem szivrohamot kaptok.
420ezer lett a kár a kamionban, 370 ezer a suzukiban, és 30 ezer a motorban, és 20 ezer lett a rendőrségi birság meg egy év eltiltás A kattól.
amúgy én 3 évig jártam 125-ösökkel, folyamatosan cserélgettem, minden nyáron meloztam keményen, hogy meglegyen a husky.
most nyáron is napi 14-16 orában meloztam, heti 6 napot. a nyár végére ki is fizettem a huskyt. maradt is pénzem , azt örültem hogy akkor télen rendberakom, meg veszek még protektorokat, mert az még nem volt.
azt beterveztem hogy okt 7 nem lesz suli majd akkor megyek veszek gumikat a motorra, meg olajat bele, meg protektorokat, azt mit ad isten elötte való nap meg lett a baj
Leírja, hogy hát a fék nem a legjobb, bár a betétem szar...
Meg hogy a futóműve sem jó, bár az első telóm is igen oda van...
Szóval ilyen az egész.
És még annyi, hogy gyönyörű volt, sajna nincs róla kép. Nagyon le volt rombolva vásárláskor, be se indult, de jól megcsinálgatták a faterral. Volt rajta egy rakás műanyaghegesztős munka, aztán az egész le lett fújva a tök gyári piros-fehérre, megcsináltattuk rá a full gyári matricázást, úgy nézett ki, mintha éppen a gyárból hozták volna ki.
Egyébként egyszer már találtam valahol Freccia tesztet, szerintem gyorsan rábukkanok. Keresem.
És még valami: ha valaki meglát egy UBH-526 rendszámú Frecciát, azonnal vegye meg! Feltéve, ha még mindig olyan állapotban van...
n ragaszották föl,már néztem,lekapartam az ő betűről az egyik vesszőt.:) simán lejön,de amúgyis 1 pár centis kis izé ott a hátulján,szval nem komoly:)
a tesvéredének mennyi volt a végsebessége?
nem tudsz valami oldalt ahol van róla teszt? vagy tudsz róla adatokat pl.gyorsulás
Krézit ismered? Dunaújvárosi. Ő csinálta például a zöld gyorsulós kispolszki motorját, és az bizony őségesen elhagyja ám a 200 lóerőt. A tervek szerint én vele fogom csináltatni az adagolómat, ha egyszer eljutok odáig.
Viszont valszeg majd a Papp Csabi féle mágikus turbószabályzó vákuumszeleppel fogom összerakni.
Nem lehet, hogy csak a forgalmiban "85-ös?
Frecciában volt C9, C10, C12 aztán C12R. Asszem a C12 meg a C12R úgyanúgy néz ki, csak az R-nek kisebb az első sárvédője. A sima C12-n a kerék felét eltakarja.
hát nekem erre futotta,meiket mondod?a mito fleiratot a hasidomon?nem én ragasottam rá,de sztem jó az ott:)a hátulján van vmi gergő felirat,az nemtom mi ott,azt maj leszedem:)
pedig megvenném ha lenne rá pénzem, a haveromé. csak a szerelgetésekben segitek neki
én hortam kasznishoz fényezőhöz, én szedtem szét raktam össze, ezzekel szeretek el bibelődni.
a motorikus dolgokat meg ketten szoktuk csinálni.
az az auto hihetetlenül megy.
nincs még egy olyan adagoló az országban mint amilyen abba van, ugye a gyári adagoló 35-40 köbcenti go-tol a hengerbe, a tuning ok az olyan 120 környékén, ez meg 180 at
ami megfelel egy 8000 köbcis kisteher adagolojával.
most a hosszú hatos váltóval is még 5 ben gázra kapar
218 Le hoztak ki a motorból azzal az adagolóval
most egy kicsit lejjeb van. szerintem olyan 190-200 körül.
saffee 7 speed, "91-es talán, C12R. egyszer megnéztem meddig bírja a fordulatot és túl ment a 12000-en
kishapsi: hát lehet akkor hogy nem fújkálom, vann benne vmi amit mondasz. csakhát a sötét szerintem sokkal jobban néz ki, szóval nemtudom, hogy ki akarná elcserélni velem :))) ha pedig lenne itt oylan az szóljon :) ha meg nem lesz, akkor lehet megcsináltatom fekete karbonból őket.. az is fasza lenne. ja és igen, nem rövidgatyában motorozok bááár nyáron azért volt hogy úgy mentem munkába :)
Bár én azt a csicsás Mito feliratot nagyon gyorsan lerántanám róla, inkább megcsináltatnám valami 1szerű betűtípussal...
Ezért eladó a Golf is?
420ezer lett a kár a kamionban, 370 ezer a suzukiban, és 30 ezer a motorban, és 20 ezer lett a rendőrségi birság meg egy év eltiltás A kattól.
amúgy én 3 évig jártam 125-ösökkel, folyamatosan cserélgettem, minden nyáron meloztam keményen, hogy meglegyen a husky.
most nyáron is napi 14-16 orában meloztam, heti 6 napot. a nyár végére ki is fizettem a huskyt. maradt is pénzem , azt örültem hogy akkor télen rendberakom, meg veszek még protektorokat, mert az még nem volt.
azt beterveztem hogy okt 7 nem lesz suli majd akkor megyek veszek gumikat a motorra, meg olajat bele, meg protektorokat, azt mit ad isten elötte való nap meg lett a baj