Hidd el, nem sokat. Egy benzines autó amúgy sem zabál keveset, és ez a tuninggal rohamosan nő. Ugyanez nem igaz a dízel tuningjára, ott nem nő ilyen mértékben tuning után sem. a 200 lóerő fölé felhúzott dízellel simán el lehet autózni 5-5,5 literrel is, és még komolyabb igénybevétel esetén sem kér el 8-8,5 liternél többet.
Az én 1.6-os szívódízelem 5 lityóval megy el százon, és a gyári TD-nél ugyanez a helyzet. Az ugyan igaz, hogy a TD több gázolajat s levegőt kap, de hosszabb a váltója, és ebből adódóan kevesebbet eszik. Tehát végeredményben ugyanott van.
Reméltem, hogy ímélben válaszolsz nekem...
Előbb vagy utóbb tényleg kiutálnak innen az OFF-ért.
Mint mondtam, én nem akarok az enyémre turbót. A kamrás gépet nem szívesen tölteném turbóval. Inkább majd akkor, ha TDI, közvetlen befecskendezésű lesz. Ha lesz egyáltalán, ami költségvetés szempontjából kérdéses...
A szívódízelben nincs dugóhűtő olajspricni, így nem lehet valami megbízható a cucc... Gondolom nem próbáltátok végig 170-el végigtaposni az autópályán, mert akkor simán besült volna a dugó...
Nekem ezzel a szívóval kellene kezdeni valamit, hogy fürgébb legyen. Aztán ha nem adom el, akkor át lesz alakítva a jelenlegi blokk 1.7 TDI-re zsugorhajtókarokkal, és akkor kap bowdenes váltót hidraulikus kupplunggal, meg szervót is.
De egyelőre így szívóként kéne egy kis plusz teljesítményt piszkálni bele, egyelőre plusz 10 paci elég lenne. Legalább addig, amíg suliba járok, aztán majd nyár végefelé eldől a többi is.
Tényleg nem érdekel senkit tavasszal az elefántocskám? Nem hibátlan a gép, de korához képest nagyon jó állapotban van. Persze nem versenygép, de alacsony fordulaton sokkal erősebb mint általában a 125-ösök, nem kell annyira forgatni, 2 személlyel is kényelmes.
Szóval attól függ, kinek mire kell a moci...
Tudom nem szokták nézni az ilyen tuningolt gépeknél a fogysztást. mert levegőből nem lehet teljesítményt elérni. De nekem áruld már el, mennyi gázolajat eszik 100km-en? Átlagosan.
kapott egy turbót, egy intercoolert, meg egy direktszürőt, az 1,6 td golf szivó-kipuff csonkot, meg a td adagolót.
olyan 100 körül mozgott az átalakitás.
össz.
Az a baj Agytagito, hogy el kell küldeni a plexitet, mert nincs nekik evo mitohoz, meg mito 1-2-höz, én már beszéltem velük, és annyiban maradtunk, hogy majd elküldöm, nekik, és legyártják, vagy megnézik, hogy m,ilyen az övéké. Csak az a baj, hogy akkor dupla postaköltség. És kúrvára nem olcsó a posta! Szerintem!
DennyM: én is keresek mito evo-hoz plexitet, tehát ha találsz valahol ahol gyártanak írd már meg légyszives! Mert az enyémet az ökrök lefestétték tükrösre Svájcban, és nem lehet rajta átlátni :-(
Dadis: Elérhetőségét írd már meg annak a komának akinek ven plexitje.
A szatunánál:
Színes motorplexik is rendelhetők (füstszínű, piros, sárga, neonzöld, kék, lila)! Igényét kérjük jelezze telefonon: 88/451-249 vagy 88/451-648
Esetleg egy lila plexit a matt evo-ra vagy neonzöld???
De DennyM-ére os jól mutatna egy neonzöld. Nem???
Így is jó a szélvédelem, egyébként pedig szerintem mito-hoz nem illene a buborékos plexi. Ha szerintetek jól állna neki, cáfoljátok meg egy képpel és akkor elhiszem :)
egyébként legyártatnám még akár 20ért is, de akkor legyen olyan nagyon tuti, hogy az egész országból zarándokolnának hozzám megnézni
Arra nem gondoltál, ha esetleg külön legyártatnád a cuccot, akkor már lehetne mindjárt egy nagybubis túraplexi? Ilyen kis pöcsköszörűkön még nem láttam ilyet, de biztos tuti lenne szélvédelem ügyben.
Valaki meg az Odüsszeiát ismeri, nekem fogalmam nincs róla...
Az én 1.6-os szívódízelem 5 lityóval megy el százon, és a gyári TD-nél ugyanez a helyzet. Az ugyan igaz, hogy a TD több gázolajat s levegőt kap, de hosszabb a váltója, és ebből adódóan kevesebbet eszik. Tehát végeredményben ugyanott van.
Előbb vagy utóbb tényleg kiutálnak innen az OFF-ért.
Mint mondtam, én nem akarok az enyémre turbót. A kamrás gépet nem szívesen tölteném turbóval. Inkább majd akkor, ha TDI, közvetlen befecskendezésű lesz. Ha lesz egyáltalán, ami költségvetés szempontjából kérdéses...
A szívódízelben nincs dugóhűtő olajspricni, így nem lehet valami megbízható a cucc... Gondolom nem próbáltátok végig 170-el végigtaposni az autópályán, mert akkor simán besült volna a dugó...
Nekem ezzel a szívóval kellene kezdeni valamit, hogy fürgébb legyen. Aztán ha nem adom el, akkor át lesz alakítva a jelenlegi blokk 1.7 TDI-re zsugorhajtókarokkal, és akkor kap bowdenes váltót hidraulikus kupplunggal, meg szervót is.
De egyelőre így szívóként kéne egy kis plusz teljesítményt piszkálni bele, egyelőre plusz 10 paci elég lenne. Legalább addig, amíg suliba járok, aztán majd nyár végefelé eldől a többi is.
Tényleg nem érdekel senkit tavasszal az elefántocskám? Nem hibátlan a gép, de korához képest nagyon jó állapotban van. Persze nem versenygép, de alacsony fordulaton sokkal erősebb mint általában a 125-ösök, nem kell annyira forgatni, 2 személlyel is kényelmes.
Szóval attól függ, kinek mire kell a moci...
olyan 100 körül mozgott az átalakitás.
össz.
ami a 400 m es gyorsuláson alázt a 2,0 16V benzines szutykokat
DennyM: én is keresek mito evo-hoz plexitet, tehát ha találsz valahol ahol gyártanak írd már meg légyszives! Mert az enyémet az ökrök lefestétték tükrösre Svájcban, és nem lehet rajta átlátni :-(
Dadis: Elérhetőségét írd már meg annak a komának akinek ven plexitje.
A szatunánál:
Színes motorplexik is rendelhetők (füstszínű, piros, sárga, neonzöld, kék, lila)! Igényét kérjük jelezze telefonon: 88/451-249 vagy 88/451-648
Esetleg egy lila plexit a matt evo-ra vagy neonzöld???
De DennyM-ére os jól mutatna egy neonzöld. Nem???
SATUNA 8141 Fűzfőgyártelep, Szállás u. 11/a
Tel: 06 88 451 249
Szatuna
Közvetlen link a motorplexikhez!
ezentúl ha emilt irsz akkor a kishapsi@vipmail.hu -ra irjad
ok??
az emilre holnap válaszolok, me most fárad vok.
a mellékelt képen meg egy 55 lovas szivódiesel motorterét látod a belepiszkálás utánn.
most olyan 100Le körül van
Küldtem egy ímélt a fríméles címedre!
nah látványosság:dennyM plexije,megnézni 500 ft ért leeht..:)::)
safee,nemtecik a megnevezése a 25ös mociknak...
egyébként legyártatnám még akár 20ért is, de akkor legyen olyan nagyon tuti, hogy az egész országból zarándokolnának hozzám megnézni