Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom ki mondta neked ezt a 110-es gyengébb a 90-esnél dolgot, de Te tudod...

Amúgy meg milyen baleset?
DennyM
a carbon rovatban irta carbonmad hogy van plexikészítőhaverja és hogy mindenfajtát megcsinál bármien szinben, és hogy ha carbonmadon keresztül csináltatsz akkor kedvezmény.
a műanyagot meg szerintem azért nem fesd le, mert lehet hogy nem patogna le a festék, de feltételezem rólad hogy töbnyire nem rövidgatyában motorozol.
és probáld meg hogy felveszed a ruhát és felülsz, szerintem 100% hogy dörzsölni fogod a lábaddal az meg előbb vagy utobb de inkább előb megadgya magát.

szerintem keress valami mitos-t akinek sötétebb a muanyaga, és cseréld el vele.
a 110 lovas tdi nem tom mér de hamarabb szétmegy mint a 90Le ls tdi arra a leg érzékenyebb ha hidegen megütöd mert egyből gátrepedésses lesz.
a pd pedig gyárilag van húzva 136-ig, és gondolod el mien emberek közlekedenek az utakon, nem hogy aturbot megvárják hogy viszalasuljon leállítás előtt hanem még aztse várják meg hogy langyos legyen a víz.

a husky nak nincs papirja sajnos.városi játszósmotornk nagyn jó.már utánna néztem én is az sm átalakításának, csak jött a baleset.
DennyM,,, És a régi plexidet eladod akkor? mert érdekelne.
ja és mitogeri
ööö bár ezt lehet visszavonom, mert mito7gang bátyja elég jó haverom így inkább azt hiszem pártatlan maradok :)
mindenesetre ha jól tudom geri csinálta annó az enyémben is a dugót és eddig bírja.. bár vmi zörgés van, de nemtudom eldönteni hogy most az blokkból jön-e vagy honnan. majd nemsokára kiderül, mert átlesz nézve
na látom ma volt mozgás...
izé vki mito evo-ra új plexit nemtud (nem olaszból gondoltam), vagy helyet ahol csinálnak korrekt áron? füstszín előnyben...
másik meg, hogy vkit érdekelne esetleg vmikor szezon előtt egy köbö 1000km-ert futott első Pirelli Dragon Evo abroncs? csak mert megegyezhetünk.. most az enyémen, van és vadiújan tetettem fel nem olyan rég, csakhát hátulra kap új papucsot aztán gondoltam előre is akkor már olyat mint hátulra, úgy mégiscsak jobb.. bár nem esek kétségbe ha marad a pirelli. nem olyan rossz, csak érdeklődök :)

ui kérdés.: a tank alatt van az a műanyag idom, az a vékony hosszú elnyúló (nekem világosabb szürke). na most azt lefogom fújni szépen fasza eszközzel nagyon sötétszürkére, ilyen majdnem feketére és arra lennék kiváncsi hogy szerintetek egy minőségi modellfesték+jó képességű lakk kombó az működne nem? elvileg teljesen műanyag, szóval nem látok kivetnivalót, de ha van gyorsan beszéljetek le róla
nem baj az,h másról bezéltek,engem nem zavar,legalább van téma,ha már a cagiváról nem ír sneki,van mit olvasni..:)
"meg olyat még nem csináltunk" Ez volt a kulcsszó. A kísérletezés a lényeg. Azt, hogy ütheted vághatod nem lesz baja, nem állítanám, bármelyiket hengerfejesre tudod rúgni. Egyébként a széria 110 lovas TDI-ket is biztonságosan el lehet húzni 200 ló köré. Bár általában ilyenkor bekerül a PD hajtókar dugó...

Hogy megköveznének? Nem hiszem. Ha én OFF-olok, mindig beírok egy a témával kapcsolatos kérdést is. Így most visszakerestem, és berakom még egyszer a Husqvarnáról szóló dolgot:

"De engem nagyon érdekelne az a Husqvarna. Mekkora ccm? Papírja van? Ha egyszer tényleg úgy állok anyagilag, szeretnék majd magamnak egy városi mocit. Mégpedig egy Supermotot, ezért kérdezem, szerintem nagyon jó alap lenne egy ilyen is."

A Husa pedig ugyebár Cagiva rokon...
én nemtudom hogyan kell telót csiszolni,de állítólag tudok.na mind1,most végre újra evo nyeregbe huppanok..
Aki hülye az haljon meg! Az ilyen looserpalántákat ott huzzák le ahol csak lehet.
azz igen..:)
hát én ki nem attam volna annyit érte,az biztos..
mondjuk megnézném hogy lehet fölcsiszolni egy villát??
iolyat láttam hogy a szimeingnek a rugóját kicserélték egy kisseb szimeringér ehogy nem fojjon míg megveszik , de telot csiszolni?
valaki mutasa már meg hogy kell?
Mitogeri: NAgyon szépek lettek a motorok :) És iggen majdnem végig ottvoltam míg csinálta és nem csiszolt villát, nem barkácsolt.
mito7gang irta, de meg is kérdeztem az Aszalóstól
végre elkéészült az egyik mitom,most már várom a jóidőt,meghogy a másik elkészüljön.talán lesz újra evom,végre újra csiszolhatok teleszkópszárakat:DDDDDDDDD
ki írta,hopgy 170ér vett hengert?
ki lehet hozni 200 at a 125 ösből, csak kell neki egy Martonvásár-Zamárdi táv az M7-esen

jó hogy nem forditja meg a fogaskereket rajta előre egy 42 est hátra egy 14-est

nagyon sok ember gondolkodás nélkül ír.
az meg hogy megvete 170 ezerér a mitóra hengert.pffff.
beszéltem az Aszalóssal P. el és mondta hogy olyan 55 lett volna hengre+25 a dugó, és max egy héttel lett volna később meg, az meg most télen nem mindegy?
Mito7gang írta:
Egyébként egy széria 25 öst somán fellehet 200ig is nyomni, veszel rá lánkereket azt kész!!
deh 180-190 ig tuti!!
Csak a gyorsulásod ratyi lessz!!



ÁÁÁÁÁÁÁ Hallod Zsoltika ezmár fáj!!! Ahoz nemcska lánckerék kell hanem erő is. DE te biztos jobban tudod.. Ennyi erővel dobjunk fel egy cbr 125 re hátra egy pici fogaskeret és 200 at fog menni,, vagy mégkisebbet és akkor 260-at nem???

U.I.: olajat akarok tölteni a mitom elsővillájába,, mennyit rakjak bele?
kurvaszép cucc..
9.d-s gyereké,szín ádám nak hívják...
a két mgas nagy az trabanté
az első lapos meg má nem emlékszem mien autóé.

mi is volt azzal a husqvarnaval a kérdés, mert már elfelejtettem.

azért pdtdi mert az gyárilag 136-Le és azt össze vissza ütheted akkor se megy szét anyira túl van méretezve gyárilag.
meg olyat még nem csináltun

de szerintem vagy msn, vagy menjünk a csevebés topicba ,mert megköveznek a cagivások
Gondolom az alsó polcon lévő dugók nem motorból kerültek bele...
Bár végülis a bratyó 650-es Pegasojában is 100 mm-es dugó volt, de egész alacsony, jó hülyén nézett ki. Talán olyasmi lehetett, mint ott a bal alsó dugó. (mondjuk nekem a képen sokkal nagyobbnak tűnik)


Ja, és nekünk is ugyanez a gyagyi brigéciolos pisztolyunk van...
Én is tudok ám egy üres 3 ajtós Golf 2 kasznit. Ezüst színű, 2 oldalajtó van rajta meg a 2 hátsó oldalüveg. Tényleg jó állapotban. Egyébként miért PDTDI? Miért nem TDI mechanikus adagolóval?


És még azzal a Husqvarnával kapcsolatban sem kaptam felvilágosítást...
az utóbbi 3 év dugattyú termése
ya meg a 80 as dt henger.
na akkor ott a golfos forumon, meg én vok a husky 610 nevű srác, mi csináltuk a 1,6 td-ket a gof3 as 1,9tdi.
ya és holnap megyünk megnézni egy üres kasznit, amibe ha minden jól megy egy chippelt 1,9 pdtdi kerül majd bele.