Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Romet!

Azt emailt megkaptam, de megint össze-vissza betűk voltak csak.
Ez nem akar összejönni!
És még valami: 165 CCM? Új láncot de gyorsan, nehogy kiszedj a mostaniból és rajtahagyd! Nézd meg a 250-es TZR lánckerékméreteit, ha áttételben passzol (vagy csak nagyon picikét hosszabb) akkor rá kell varázsolni azt. Ha a lánckerekek közepe nem u.az, akkor ki kell esztergáltatni a mostaniak közepét és behegeszteni az újba, hogy passzoljon a felfogatás. Én is így csináltam a régi gépemre áttételgyorsítást. :)

Vagy valami 125-ösnél nagyobbét!
165-ös? Az már nem lehet rossz. De akkor is csak 7000-től megy. Power elektronikája egyébként rendben van? Figyeld meg, be lesz járatva, és a 165-ös hengerrel ki fogja nyírni a kupplungod... :)

Én is gondolkodtam régebben egy 125-ös döglött sportgép megvásárlásán, aztán rá egy 180-as vagy 200-as henger, sportkipufogó, valamelyik 250-es karbija, esetleg egy pici áttételgyorsítás. De akkor még mindig picike, hiába megy nekem 190-et (ami óra szerint már 220 lehet), állandóan fordulaton kell tartani, ezzel sokat zabál, túrák kilőve, az élettartamot meg ki tudja... Meg amúgy is túl nagyra nőttem egy ilyen motorhoz. :( Bezzeg ha én is picike lehetnék! Akkor én is sportmocival száguldoznék!

Inkább nem eszek egy évig, és spórolok egy nagyra.
tudom,még csak 1× próbáltam,mivel bejáratós,van benne 500km,monták,h egyszer egyszer odahúzhatom 9ig...1× kipróbáltam,mondom,azé érezzem már,miaz a power,oan 80nál,4be tő...fordulat elkezd fölmenni ,nézem 7nél van,kibaszottul elindul,kurva hangos,aztán már 9nél is volt,rögtön 100fölött voltam,aztán viszaengettem a gázt,mégiscsak bejáratós,de kibaazottul megy,főleg,mer 165ös polini,arow,meg 32es karbi..van ereje,főleg 4le -s robogó után..:)hú a végén de utnáltam már a robogót...:)de végre sikerült lecserélni
Egyébként bátyámnak volt egy nagyon ritka szériás Freccia C12R-e. Nem 7 sebességes volt, hanem 6, nem 12000-ig volt a ford.számmérője, hanem 11000-ig. És nagyon ment, bármelyik Mitot agyonverte, pedig nem is volt annyira pörgős. Mondjuk álló helyzetből nem ugrott annyira, de 100 felett sokkal rugalmasabban és dinamikusabban lehetett vele gyorsítani. Mondjuk bátyám akkor még nagyon állatul motorozott, a bejáratás után megzabáltatta vele a 12-13 litereket... :)
Az enyémnek 135 a vége. Hátsó lábtartó lehajtva, segg hátra, láb hátra, "tökön ülés", speedes pozíció. :)
De ezt csak egyszer próbáltam, abszolút nem érdekel a dolog. Nekem az a lényeg, hogy 4500-nál igazán megjön az erő, innen visszaváltás nélkül lehet előzni. Ez kb. 75-ös tempó. Mondjuk ha nagyon kell menni, akkor vissza kell pöckölni, 5800-nál megindul még egyszer, és a legvégső esetben is elég 7000-ig huzatni. Onnantól felesleges tovább menni, már nem tud többet.
Viszont a Mito 7000-nél meg nagyon elindul...
hát igen,az enduro nem száguldozásra van...én próbáltam, az én mitom 3 ezer alatt nem ment szépen,rángatott...onnantól már egyenletes volt:)
húú én is mentem haver hard endurojával,az vitte a 130at,volt menet szél..
meg va n1 haverom,akinek a faterja ien megszállott régi motor gyűjtő,a tanyájuk oan,hogy 1 szemét telep elbújhatna mögötte...:)elég van,kurvasok régi moci...meg choopert épített az öreg..kicsit kettyós a csávó.:)na mind1..
és vettek 125ös ts-t,azt megfingattuk a gáton,speed moci pozíctóba megvégeltem,monnyuk vitte úgy a 110et,jú állapotú a block:)de úgy járt alattam az egész,mintha szét karna hullani,monynuk szét is akart..:)aztán 110nél 1 tőfák,nyiknyik,megálok,kipörgettem vagy 8ig,már semmi ereje nem vollt,aztán elég jól izzott a block,azátn jött haza apja,pont látta,h száguldounk,csak azt nem látta,én én ülök rajta..aztán gyorsan visszavitte haver a mocit...
ha és az öreg semmit se ad el...akármi kéne,ne madja el,pedig tuti nem kell neki,vmi régi sztérohatt szar block beállva meg mindent,de nem adja el,vagy mond 1 oan árat,ami iszonyúan irrálisan magas..hát az öreg ien..:):)):)
A környékünkön is van egy rendszám nélküli. Tudomásom szerint 4-ütemű, és közepes fordulatszámtartományban nagyon teccik a hangja. :)
De nagyon nyurga az egész motor, hurka gumikkal, inkább 50-esnek néz ki. Egy Mito sokkal szebb, bár nekem nagyon kényelmetlenek a fapados sportmotorok.

Az Enduromon meg 110-nél leviszi a fejemet a szél... :(
Viszont az én régi Endurom 8500-nál nem forog többet, alacsony fordulaton is használható, városban 6.-ban 2000-ről lehet vele haladni. Ezt a rugalmasságot egy fordulatra hegyezett sportmotor soha nem fogja tudni.
Mi kizárólag Fuchs láncsprayt használunk. Kurva jó kenőanyag, nem dobja le a lánc. Bár a kerék mindig takony lesz a fújásnál... :)
Jó ronda fehér lesz tőle a lánc. Annyira ragaszkodk a fémhez, hogy szinte le se lehet mosni. Brigéciol is csődöt mond, csak a Fuchs nagyon erős alkatrészmosóval szedjük le mindig, az újabb fújás előtt. Asszem 2100-2200 körül van egy rendes méretű doboz, bár fater is viszonteladó, boltban nem tudom mennyi.
maj rádköszönök,aha,monta vki,hogy vettt vmi 124ös cuccot..és mien moci?mennyiér vette?és mit tud?
Most már tudom hogy ki vagy (talán ) fireball. Budai Ádámot nem ismered?
Ő is most vett motort. 125-ös cbr-t.
szeki!
szarvas 4ever,amúgy vajdás vok,sztem ismersz is:)
hosszú hajam van,9.c..
szoktalak látni mindig..:)
maj rádköszönök,és akk jobban képbel leszel...
oké,maj veszek oan sprét is,gyűjtögeek 1 kcisit iesmire..:)fasza,hogy pont most esik a hó,holnap hozom haza a mitot a telkünkön van a garázsban,mer itthon sajna nem fér el..:(
lehet,h 15centis hóba fogok hazamitozni..az izgi lesz..:)
Nekem az egész hátsó rész tiszta gané lett a sprétől. Lese lehet rendesen takarítani .
Fireball: Nekem egy mito evom van és én 500km után fúlyom a láncot a sprayt 3600-ért vettem és nagyon jó ert nem csapkodja szét annyira a cuccot . És így nem lesz toszta gány a motorod.
A fogaskerék lötyög, de csak nagyon kicsit. A lánc se túl feszes mondjuk.
Maga a lánckerék lötyög? Mert akkor gáz van!

Fire: bátyámék (nagymotoros sok haverral, az övé is 1.2-es Bandit, van még Hayabusa, 1000-es SV, 1000-es Gixer, egy rakás Kawa meg minden) 1000 km-ként fújják a láncot. Vagy ha muszáj akkor még gyakrabban. Nem elég csak fújni, mosni is kell előtte, aztán száraz állapotban jöhet a kenőanyag. Úgy az igaz!
a fogaskerék lötyög vagy a fogaskeréken a lánc?
mert nem mindegy
Erről a fogaskerék dologról nekem is lenne egy kérdésem: Hogy a hátsó fogaskerék oldalirányba lötyög egy kicsit 2-3mm. Az nagy baj?
Hé fireball!!!!! Végre egy szarvasi . Te nem a vajdába jársz?
aha.hát mitoval azé em így közlekedek:)
maj beszélek haver keresztapjával,ő nagymocis,900as kawát hajt,meg xr 600al crossol..:)
nem időnként hanem ránézel a láncra és ha már kezd száradni akkor fujni .
de kérj vmi speedestől ez ügyben tanácsot mert én az enduroban vok otthun láncspré ügyben.
ott naponta kell fujni ha úgy járkálsz
és mien időnként kell befújni a láncot??
Egyébként egyik ismerősöm asszem júniusban törte össze magát mocival. Bár amúgyis mindig ész nélkül ment, a láncát már vagy 8-9000 km-en keresztül nem fújta be. Amikor tolta a motort, ropogott a lánc, annyira szar volt, de így is 250-260-al járt. Aztán egyszer elszakadt a lánc, és valahogy nagyon szar módon befeszült. Lábtörés.

Mondjuk az egy 1.2-es Bandit volt, de Babettával is meg lehet halni...
És nekem anno 50-es motorral is sikerült eltörönöm a lábam...
hát az nem lenne jó vicc ,ha elsuakadna,de cak nem fog..tehán akor 14 körül van ami nomális?
polo! Én küldöttem egyet,de válaszként visszajött az első emiled. Érdekes rendszer ez az internet de most elküldtem még1szer