Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy ezek a soprtmotorok milyen picikék! (csak a képről jutott eszembe)
Egyszer mentem Mitoval, utána 1 óráig fájt a hátam... :((
Mungyuk erre én is kivi lennék, hogy mennyi pénzé oldanának meg egy 125-ösre szíjhajtást, mármintha lehet.
Eu-s dolgokra nem kell Áfa, csak regadó!
Viszont Svájc az EU-n kívül esik, és az onnan származó dolgokra azért kell plusz áfa
Én adtam telefonszámot, és kb. emléxem a Freccia láncárakra is. 7000 volt egy tök egyszerű lánc, 14000 az O-gyűrűs. Ami 20 felett van, hülyeség vagy átbaszás. Esetleg pofátlan nagy haszon...
Háj!

Srácok! Hol lehet leengedni a mitoból a hűtővizet. Asszem ma megcsinálom. Aki tudja írja meg légyszi! Kösz!

Üdv
igen de te a lánfeszességet mondod a 20-30 és azt a lengővillánál kell mérni.

de leszarom nem kötekszem, azt cserél amit akar, csak nehogy menetközbe szakadjon el ,mert az fájdalmas. és ezt tapasztalatból mondom.
Sziasztok!

Lánc ügyben: Én a napokban kérdeztem meg a székesfehérvári RMC-ben, hogy kb. mennyiből jönne ki a Super City láncszettje. A legolcsóbb (bár én nem azt venném meg) kb 14.000 Ft, amit már érdemesebb megvenni az kb. 23.000 Ft (Iris o gyűrűs lánncal).

Romet!

Irtam neked mail-t! Nem kaptad meg? Csak kriksz-kraksz jön válaszként.
Én úgy gondolgodtam, jövőre hozok magamnak mocit németből. Idén még 160 ezer volt a regadó, most ugyanezt felemlték a jövő évre 300ezer fölé. Nem szivatják ám a motorosokat, á dehogy!
Ha eu-n belül hozol motort kocsit akkor is kell regadó meg áfa meg minden kutyafityet fizetni.
Hát én úgy tudom, hogy az EU-n kívül ről származó motorokra,kocsikra kell regadó+ az ÁFa is... és svájcz az pont ilyen...

De ne kövezzetek meg, ha nem így van....
megy a nagy lánc téma..:)
már párszor leírtam,hogy a fogakerék nem cápafogas,nem is lenyalt,nem is hegyes...nincs elkoptva,az tuti,h jó,a kerék hátra van spanolva fullra,és a lánc így is kicsit laza,még épp elmegy,de határeset...
szval akkor vki összegezze,h mi lenne a leg gazdaságosabb megoldás:)
amúgy ez a lánc spré,ez mi?:) vagy ezt mien időnként kell fújni a láncra?és mennyi 1 doboz belőle?
öcsém,annyi a kiadás,..
hajátok,fogjunk össze,és raboljunk ki 1 bankot,elosszuk a lét,és mindenki tunigolhat kedvére,meg cserélgetheti a láncot hetente..
nah mit szóltok?bankrablás?:)kinézünk vmi jó kis bankot,és kicuccoljuk..
beszélhetünk az indexről is,mivel megrepedt az indexem,kéne 1 másik..:)
"nem szab asszem 4milinél jobban kitudni huzni"
5mm. A láncot alul mozgatva függőlegesen 20-30 mm. Ez mondjuk hülyeség, a motor gyári adatai alapján kell beállítani.

De: ez nem a lánckerék kopottsága, ez a láncfeszesség. Nem kötexem, ez így van. :)
na most vitatkozunk a aaaaaaaaaa indexrő

na jó hát vmive el kell tölteni az időt ilyenkó mikó nem lehet motorozni.
eghy csomoan csak olvasnak nem szónak hozzá.
na nem találtam meg a kresz könyvet a lényeg az hogy oldalról nézve a fogaskerék közepénél(hátsó) kell meghuzni hátrafele a láncot és nem szab asszem 4milinél jobban kitudni huzni, ha ettől jobban kijön akkor kopott mert akkor már át is tud ugrani.

amúgy én megtanultam hogy nem szabad a láncl sporolni, mert vagy 2 honapig sántikáltam meg jártam vissza kötözésre mert egy darabka hust kiszakitott a lábamból ,meg a gatyámból a menet közben elszakdó lánc.
olaj, aztán lánc, utána mi jön?
O.K. Én csak Cagivát meg Gilerát néztem.

Fire: a lánckereket oldalról nézve nem lehetnek hegyesek a fogak, és nem lehetnek görbék a fogai. Ilynkor valójában nem a fogak görbék, hanem uygebár ferdén, egy oldalról kopik, és ezért látszik görbének.
nem kinézetre kell jónak lenni
hanem mérd le, benne van még a kresz könyvbenm is hogy hol kell nézni de megkeresem és beszkenelem ha meglesz, mert lehet hogy ránézésre jó a fogaskerék de lehet hogy már úgy ki van kopva hogy nem.
és ha kiszednék pár láncszemet,az úgy mennyit bírna?lefényképezem maj a láncot,meg a lánckereket,és maj megnéziktek,h mien áll ba van,és monyátok,h mi legyen...
haver gileráján új lánc+ lánckerék van,néztem a lánckereket és az enyém is úgy néz ki...:)szval nem hinném,h oan kopott lenne...
és akkor menyni lenne az egyszerűbb did élánc+ lánckerék?de ha kompletten cserélem,elötte megvárom ,még ez szétmegy,kiműtünk pár szemet,ne vesszen kárba ,ha még műxik..:)
meg a dt, meg a suzuki tsr-n, meg az rx en meg az af1-en
meg még a faszom tudja hány motoron van428
Múltkor néztem egy internetes oldalon láncot és lánckerekeket, természetesen most nem találom az oldalt. Pedig nagyon jó áron voltak a dolgok és ku**a nagy választék. Az összes 125-ösön 520-as lánc van, kivéve az Elefántomat és a régi Gilera RX-et, ezeken 428-as van.

Fire! Ha nincs 25 rongyod se, hagyd a francba az egészet. Ki kell szedni egy szemet, egy darabig még jó lesz, az egy-egy jó idős napon tudsz vele menni télen. Aztán majd nyár előtt veszel rá komplettet. Nemrég csináltuk ugyanezt egyik haverom Mitoján.
Hello!

Valaki meg tudja mondani a mitoba mennyi hűtővíz kell? Mert asszem le kell cserélnem. Csak 13 fokos. Legalább 20 kellene. Csak nemtom mennyi kell bele. Köszi!

Üdv
az amit mito7gang irt, az gyári adat attól jóval olcsóbban be lehet szerezni.
nekem a did 520 o ring volt 18700ft és ez egyhenger 600ccm
nem vok benne biztos de a miton 428-as lánc van, az meg olcsóbb, és ha esetleg nincs anyi pénzed akkor vegyél sima did-et az olyan 6000 körül van és 2 évet az is kibir max sürübben kell fujni sprével.
figy egyelőre tél van, és nagyon úgy néz ki hogy egy darabig az lesz még... szóval mivel ilyenkor nincs motorozás, gondolom egypár hónap várakozás ráér lánc meg lenckerék ügyben, szóval szerintem várj és gyűjts össze annyi lóvét, hogy amjd a jó idő előtt közvetlenóül megtudd csináltatni.. én tuti nyugodtabb lennék ha új lenne rajta... én is gyűjtögetek és majd márciusban szerelünk... na de ez csak egy nagy "szerintem" volt