DennyM! Én csak aszt akartam, mondani ezel a nagyobb kipuval, hogy szerintem jobban néz ki vele a motor! Persze, hogy a hozzáértők, kinevetik vagy meg kérdik, hogy minek, de én csak annyit mondok erre, hogy nekem így tetszik! Mondjuk, mikor az apriliam volt, nem egy ember jött oda meglesegetni, és mondták is, hogy nagyon jól meglett csinálva, vagyis teccett a népnek is!
Szeki: szép szép, de a visszapillantói ocsmányak .
Egyébként szerintem nem gáz a mito kipuffja. Jó mondjuk az alu nekem sem tetszik, de nem a méretével van bajom, a karbon viszont egész korrekt. Én ha cserélni akarnám (bár most is karbon van) akkor tuti egy rávaló 2T-s karbon dobra voksolnék (pölö Arrow), az a tuti! Hülyeség illetve kicsit műmotoros dolog (nem sértésként mondom) lenne nagyobbat ráaplikálni, hiszen a mito hangja szerintem egyértelműen kisköbcentis 2T, és így hangban nehéz utánozni a "nagy testvéreket", szóval nemhogy dobna rajta a nagy böszme dob, de szerintem a hozzáértők vágnák az arcokat, hogy minek?! . FOGADJÁTOK EL, HOGY A MITO EVO EGY 125-ÖS SPEED MOTOR, és arra akarjátok használnálni amire kitalálták. Megmondom őszintén nem értem, hogy az miért van, hogy mindenki egyből azon töri a fejét, hogyan nézzen ki nagyobbnak, meg hogy menjen többet végre meg hasonlók... Még nem is ment vele az illető 100km-ert sem, de már tuningolni akarja.
Én abban hiszek, hogy ha változtatunk a motoron az elsődleges szempont az, hogy semmilyen tulajdonsága se romoljon, sőt ha lehet inkább pozitív hatású változtatásokon gondolkodjunk legelőszőr, mert az a fő, hogy motorozás közben minél nagyobb legyen az élmény. A "cicatuning" meg szerintem csak másodlagos, mert igaz egy kicsit saját magunknak is, de jó része csak a külvilágnak szól (a "legyen minél vagibb" címszóra gondolok). Szóval ha van pénzetek amit a motorra költhettek, akkor ne nagy dob, meg újrafényezés, meg polír, meg króm meg mittomén, hanem fémfékcső, karbi, légszűrő, 2T dob, gyújtáselektronika, komolyabb power-szelep, rendszeres kontroll, jó gumik (nagyooon fontos!!!), erős lánc, fasza motorolaj, stb..... Legalább is nekem ezek fontosabbak, és ne higyjétek, hogy azért mondom mert nekem tökéletes a kinézete. Nyáron sikerült kicsit megborítanom és nekem is karcos az oldala. Sőt mindkét tükröm is levan csiszolva, a plexin nem lehet átlátni.. szóval sorolhatnám. Na nem tépem a szám
Amúgy, ez nem marhaság!
Aki szeretne a mocijára "igazi" nagy dobot tenni, de nem akarja elkúrrantani, mert
2T a gép, az sem gond!
Szermányolni kell egy tetszőleges dobot, és rá "kókányolni" az eredetire, vagyis ráhúzni, hogy a dob belsejében legyen az eredeti dob!
Igaz ettől nem lessz erősebb a gép, de a dizáj az biztosan, sőtt talán a hangja is mélyebb lessz!
Klikk rám, és ott a volt AF1 50-esem
A sok tírpus, a matricamiatt (250 pénz volt ) aszt hitték, hogy igazi Akra van rajta!
Szevasztok!Szükség lenne a segítségetekre.Van egy mitom,Lucky Stricke.Két honapja elestem vele és az oldalsó idomok megkarcolódtak,ezeket ujra kell festeni.A baj az hogy sehol sem találok Luckys matricát,ha tudnátok segíteni ide irjatok:ecsacs@freemail.hu
köszi szépen..:)
hát de azér is jó volt,mer gabi beszámította a robeszom,és így megoldódott annak az eladása is....amúgy télleg jó gép,hát nem evo,de nem vagyunk gazdagok,nem futja oan drága mocira,erre is 3éven át gyűjtöttem a pénz-t,helyesebbben másfél évig a robeszra,aztán a mitora is másfelet,3év alatt sikerült összeszedni 300k-t és megvettem:)
hé,vkinek nincs véletlenül km spirálja mitohoz??:)
megvenném
Gratula fireball !
Szóval a tied lett ez a "szerintem" szép mito!
Régebben én is gondolkodtam, hogy megvegyem-e, de a TZR-t ólcsóbban megkaptam
Igaz, hogy nem at új EVO, de nagyon jól megvan csinálva!
Üdv!
Van egy cagiva prima tipusú motorom és azt akarom kérdezni hogy milyen motor tuningokat lehetne beletenni a lehető lenagyobb teljesítmény eléréséhez???
Szia Zotyavfr ezt nekem írtad az utóbbi üzit mert tényleg voltunk kint a haverommal mi is az auto motor piacon csak a haverom adta el a az rs 50-ét én meg a mitoval elkísértem. Mi
Félegyháziak vagyunk és mentünk is egyszer a gokartpályán tök király volt. Majd tvasztól megint menni akarunk.
Amúgy, felénk ez a menő!