Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

addig ennyi amíg a szivató rajta van, meg indításkor egy 5 percig, amíg be nem melegszik, meg miután nagyon meghúztad, de utána is csak 10-20 mp-ig
szivató nincs rajta?
amúgy olyan 1200-1500 szokott leni
És az alapjáratnak mennyinek kellene kb lenni? Mert nekem most 2-3 ezer között van. Vagy ez most lehet hogy a hideg miatt van?
sztem persze hogy normális, deh nem ártana sztem egy kartonlapot a hütő elé tenni és akkor egy kicsit melegebb lenne.

Hidegben a benzin kicsapodik a hengerfalra és nem nagyon ég el, összebassza agyertyát, meg az olaj sem olyan kenést ad(olajviszkozitás)!!!!!
Szal sztem csak óvatosan a gázkarhuzogatással.
Én ma voltam motorozni. Mentem kb 45 percet de a hőfokmérő nem ment 40 fölé. Ez normális?
hát nemtudom...
én úgy emlékszem, hogy nekem hidegebb időkben , is 60 körül mocorgott az a fránya mutató..
mondjuk csak így emlékszem, nem kell kp-nak venni...
atcsi125!

A VFR tuti, hogy nem érte el! Nyáron minden rendben de télen ott tanyázott a hideg mezőben szinte ki sem mozdult a hőmérő! Enyém azalatt a kb 10perces motorozás-járatás alatt melegedett fel 60fokra. De tényleg didididergős hideg volt!
a trükk a szivatón múlik meg hogy közbe ne húzz gázt rá...
Tzr-t könnyű tolni sajnos volt alkalmam amikro taliról hazaakrtam menni reggel 7-kor és a hőmérséklet még a gatyámat is megfagyasztotta, nha de alényeg, hogy kö nnyen be lekeht tolni...
Ha rendbe jött a lábam áthozhatod a motor ha gondolod van garázs meg szerszám
gyertyát kivettük, megpucoltuk meg minden... friss benzint kéne az úszóházba juttatni akkor esetleg.. már elég régóta nem mentem vele sajnos :(... de egyébként van még egy jópár dolog amit megkéne csinálni a mocin. ilyenkor jól jönne egy kur.. garázs
szerintem ne legyél nyugott inkább most ragd rendbe mint nyáron keljen álni mert nincs hozzá alkatrész.
azért van a termosztát hogy megfelelő üzemi hőfokon tartsa a motort.
szerintem, ha neked nem éri el a üzemit akkor valszeg meghalt a termosztát vagy lehet hogy csak be van ragadva.
szedd szét és kideül.
ugyis ilyenkor jobb lecserélni a fagyállót benne.
brobáld meg egy csepp hideginditóval, akkor elvileg kell indulnia, vagy gyertya ki és megtakarit ki zellőztet és vissza.
mert egy cseppet nagyobb köbcentui azért
én kitolom, szivató, onon van és aztánnyomom a gombot, smemi nyomom semmit csak kínlódott, na de erre felhívták a figyelmem, beraktam 4esbe át toltam az utca másikoldalára és addig a benzin bekeveredetté pöcre dörrent
Amúgy furcsa hogy az NSR-t 1-be 2-be még 3-ba is nehéz tolni mert akad kuplunggal persze, a TZR meg 1-be simán tolhatóvolt kuplunggal
Basszus ma volt hosszú idő után száraz az aszfalt, felénk még a hőmérséklet is elviselhető volt dél körül... na gondoltam megpróbálok életet lehelni a motorba (mert múltkor nem sikerült és le is szopódott az aksi és ma tettem vissza), de nem sikerült :((( mégcsak bese röffent, és tolásra sem kapott életre. Szóval most az lesz, hogy szétkéne kapni kicsit hátha vmi kis apróbb bibi (mert egyik pillanatról a másikra lett ilyen) vagy várok tavasz elejéig és akkor szerelővel megcsináltatok rajta mindent... háát nem lett jó kedvem :(( akartam egyet motorozni
Helló!

Valaki akinek mitoja van tudna küldeni cuccot hogy milyen hangja van??????

kösz. jamal...@freemail.hu
hát annak minden esetben el kéne érni a 60 fok körüli hőmérsékletet szerintem
Ilyen időben, eleve több kell neki, de mindenképp 60 kürül kell lennie
hály
tudja vki hogy Mito-okat milyen főtengelycsaőágyakkal szereli mosta gyár?
Ja én is kb egy 5 percet járattam alló helyzetbe, utána meg kb mentem 2km-ert. Akkor ment fel 40 fokra.
A mitomra még nem tudok semmit se mondani amikor elhoztuk didergős hideg volt és kb 400m mentem vele előtte járt egy 5percet de még nem érte el a 60fokot sem amikor visszaértem!
Akkor megnyugodtam. Kösz
Ilyen időben mit vársz??? Nekem VFR-en ki sem mozdult a hőmérő ilyen időben!
Hello!

Végre jó idő volt úgyhogy ma először tudtam kipróbálni a kicsikét. Hát mit mondjak. Nem semmi a gép. Úgy érzem jó barátságba leszünk. Amúgy nektek is negyed óra után megy fel a hőfokmérő? És nekem akkor is csak 40 fokig. Nemtom hogy ez természetes-e.

Üdv
Én aztmondom hogy Piros Igol- jo ár eléggé jó a minőség
Kék igol- elég jo ár- jo minőség

De nekem azt mondták hogy ha huzod neki egyszer kétszer akor jobb ha piros.
A Hringen a Rs tanfolyamosok is ezt hazsnálják