sztem persze hogy normális, deh nem ártana sztem egy kartonlapot a hütő elé tenni és akkor egy kicsit melegebb lenne.
Hidegben a benzin kicsapodik a hengerfalra és nem nagyon ég el, összebassza agyertyát, meg az olaj sem olyan kenést ad(olajviszkozitás)!!!!!
Szal sztem csak óvatosan a gázkarhuzogatással.
hát nemtudom...
én úgy emlékszem, hogy nekem hidegebb időkben , is 60 körül mocorgott az a fránya mutató..
mondjuk csak így emlékszem, nem kell kp-nak venni...
A VFR tuti, hogy nem érte el! Nyáron minden rendben de télen ott tanyázott a hideg mezőben szinte ki sem mozdult a hőmérő! Enyém azalatt a kb 10perces motorozás-járatás alatt melegedett fel 60fokra. De tényleg didididergős hideg volt!
a trükk a szivatón múlik meg hogy közbe ne húzz gázt rá...
Tzr-t könnyű tolni sajnos volt alkalmam amikro taliról hazaakrtam menni reggel 7-kor és a hőmérséklet még a gatyámat is megfagyasztotta, nha de alényeg, hogy kö nnyen be lekeht tolni...
gyertyát kivettük, megpucoltuk meg minden... friss benzint kéne az úszóházba juttatni akkor esetleg.. már elég régóta nem mentem vele sajnos :(... de egyébként van még egy jópár dolog amit megkéne csinálni a mocin. ilyenkor jól jönne egy kur.. garázs
szerintem ne legyél nyugott inkább most ragd rendbe mint nyáron keljen álni mert nincs hozzá alkatrész.
azért van a termosztát hogy megfelelő üzemi hőfokon tartsa a motort.
szerintem, ha neked nem éri el a üzemit akkor valszeg meghalt a termosztát vagy lehet hogy csak be van ragadva.
szedd szét és kideül.
ugyis ilyenkor jobb lecserélni a fagyállót benne.
én kitolom, szivató, onon van és aztánnyomom a gombot, smemi nyomom semmit csak kínlódott, na de erre felhívták a figyelmem, beraktam 4esbe át toltam az utca másikoldalára és addig a benzin bekeveredetté pöcre dörrent
Amúgy furcsa hogy az NSR-t 1-be 2-be még 3-ba is nehéz tolni mert akad kuplunggal persze, a TZR meg 1-be simán tolhatóvolt kuplunggal
Basszus ma volt hosszú idő után száraz az aszfalt, felénk még a hőmérséklet is elviselhető volt dél körül... na gondoltam megpróbálok életet lehelni a motorba (mert múltkor nem sikerült és le is szopódott az aksi és ma tettem vissza), de nem sikerült :((( mégcsak bese röffent, és tolásra sem kapott életre. Szóval most az lesz, hogy szétkéne kapni kicsit hátha vmi kis apróbb bibi (mert egyik pillanatról a másikra lett ilyen) vagy várok tavasz elejéig és akkor szerelővel megcsináltatok rajta mindent... háát nem lett jó kedvem :(( akartam egyet motorozni
A mitomra még nem tudok semmit se mondani amikor elhoztuk didergős hideg volt és kb 400m mentem vele előtte járt egy 5percet de még nem érte el a 60fokot sem amikor visszaértem!
Végre jó idő volt úgyhogy ma először tudtam kipróbálni a kicsikét. Hát mit mondjak. Nem semmi a gép. Úgy érzem jó barátságba leszünk. Amúgy nektek is negyed óra után megy fel a hőfokmérő? És nekem akkor is csak 40 fokig. Nemtom hogy ez természetes-e.
amúgy olyan 1200-1500 szokott leni
Hidegben a benzin kicsapodik a hengerfalra és nem nagyon ég el, összebassza agyertyát, meg az olaj sem olyan kenést ad(olajviszkozitás)!!!!!
Szal sztem csak óvatosan a gázkarhuzogatással.
én úgy emlékszem, hogy nekem hidegebb időkben , is 60 körül mocorgott az a fránya mutató..
mondjuk csak így emlékszem, nem kell kp-nak venni...
A VFR tuti, hogy nem érte el! Nyáron minden rendben de télen ott tanyázott a hideg mezőben szinte ki sem mozdult a hőmérő! Enyém azalatt a kb 10perces motorozás-járatás alatt melegedett fel 60fokra. De tényleg didididergős hideg volt!
Tzr-t könnyű tolni sajnos volt alkalmam amikro taliról hazaakrtam menni reggel 7-kor és a hőmérséklet még a gatyámat is megfagyasztotta, nha de alényeg, hogy kö nnyen be lekeht tolni...
azért van a termosztát hogy megfelelő üzemi hőfokon tartsa a motort.
szerintem, ha neked nem éri el a üzemit akkor valszeg meghalt a termosztát vagy lehet hogy csak be van ragadva.
szedd szét és kideül.
ugyis ilyenkor jobb lecserélni a fagyállót benne.
Amúgy furcsa hogy az NSR-t 1-be 2-be még 3-ba is nehéz tolni mert akad kuplunggal persze, a TZR meg 1-be simán tolhatóvolt kuplunggal
Valaki akinek mitoja van tudna küldeni cuccot hogy milyen hangja van??????
kösz. jamal...@freemail.hu
Ilyen időben, eleve több kell neki, de mindenképp 60 kürül kell lennie
tudja vki hogy Mito-okat milyen főtengelycsaőágyakkal szereli mosta gyár?
Végre jó idő volt úgyhogy ma először tudtam kipróbálni a kicsikét. Hát mit mondjak. Nem semmi a gép. Úgy érzem jó barátságba leszünk. Amúgy nektek is negyed óra után megy fel a hőfokmérő? És nekem akkor is csak 40 fokig. Nemtom hogy ez természetes-e.
Üdv
Kék igol- elég jo ár- jo minőség
De nekem azt mondták hogy ha huzod neki egyszer kétszer akor jobb ha piros.
A Hringen a Rs tanfolyamosok is ezt hazsnálják