Egyébként amikor telcsiztem hogy kéne segitség akkor meg nem tudtál segiteni, szal nem kell takarozni a segitségnyujtásodról, És megint elmondom hogy nekem az az egy motorom van és nincs nyáron a szezonban nincs időm arra hogy várjam az igérgetéseket, stb.
téma lezárva részemről, csak kérdezték hogy miért a 2. blokk? és leirtam!
Szal kezdjük ott hogy a gyári mito dugattyú az Lapos!!! tudod amelyiknek vízszintes a teteje.
Amit meg te beleraktál az meg KÚPOS!!! tudod aminek domború a teteje, ha nem hiszed akkor nézd meg a képen!!
Deh ez még nem baj hanem ha beleteszel egy x dugattyút akkor x hengerfejet kell beletenni, tudom hogy te okos vagy meg nagyon értesz a motorokhoz deh ezt elbasztad.
A teleszkopról meg tudtommal nem kell levakarni a krómréteget deh lehet nállatok ez megoldásnak tünt.
A telót meg nem én szedtem szét szal azt nem vágom, vszont Mo-on 1db!!!!! telót lehetett abban a pillanatban kapni és az 40 rongy volt, nekem meg kellett a motor(nem lehetett teloszárat kapni)
egyébként a motort elhoztam tőled és 500km er után összeakadt.
Én meg hiába karburáltam mert akkor már a kompresszió ment el és nem a karburálással volt a gond!!
A gumikat is ott fényezted hogy így jo gumi ugy jo gumi aztán vettem rá Dunlopot és te meg 3 rongyot akartál adni érte, szal kicsit nevetséges vagy.
A törzskönyvet meg 1,5 honapon át küldted és még te néztél engem hülyének, szal én az igazat mondom nem pedig össze vissza magyarázok mint te!!
ui: Az Aszalóséknak nagyobb a referenciájuk mint neked!!!!
sok sikert a tákoláshoz az uj esztendőben is!!!
abszolúte igazad van, sajnos én is jártam már így, csak én nem hívtam fel hogy menjen a faszba meg stb., 130ért vettem egy robogót amin hamar előjöttek, node bármilyen motor ami nem szalonból jön, annál erre SZÁMÍTANI KELL SAJNOS, és sok esetben még az eladó sem tud a motor hibájáról, ami mikor kijön a kedves vevő az eladót basztatja, áhh, nem kell már megtörtént dolgokot filózni, ennyi
én nem akarok senkinek se igazat adni és senkire azt mondani hogy szemét, de mikor majd krasy átesel te is ezen a dolgon akkor rájössz hogy Gerinek van igaza.
én tom tapasztalatból beszélek
mikor eladtam a cr-125-ösöm amiben mellesleg 13 bar os kompresszió volt és még lazán 1-2 szezont elment volna, a gyerek a vásárlás napján beállította, és este felhivott hogy átbasztam gecivagyok és szar moort attam el neki. ő állította hogy 20 percet motorozott vele, és hogy nem is forgatta meg tette bele olajat is.
azt szép lassan kiderültek hogy olajat se úgy tette bele mint egy kroszba kell, meg nem is úgy közlekedett vele. utánna hovott az apja is hogy akkor járok én a legjobban ha elmegyek a motoroért és visszaadom a pénzt.mert külömben rosszul járok.
elküdtem a kurvaanyába. erre az öreg feljeletett hogy én nem tájékoztattam a gyerekét a motor állípotáról, mert ugye van egy olyan pont az adásvételiben hogy "az eladó a vevőt a motor állaporól tájékoztatta és az tudomásul vette.
továbbiakban az eladó kijelenti hogy a motor további hibájáért felelőséget, szavatosságot nem vállal"
mikor az ügyvéd megtudta hogy az öreg nem volt ott a vételkor és hogy az öreg úgytudja hogy az eredetileg 125-ös köbcis telikorssz az 100 köbcis enduró, akkor meg elzavarta.
magyarul anyit akartam ezzel leirni hogy senkit nem kényszerit az eladó arra hogy vedd meg azt a motort, de ha megveszeed és az adásvételi aláirása utánn már nem indul el akkor is ez van igy jártál.
magyarul senki nem hibáztathat senkit
az viszont télleg csunya dolog hogy mást nyilvánoy helyen szidni.
Hello!
Szívesen. Amúgy nem tudom hogy ez a felvétel milyen dobbal készült. De az enyémen még a gyári van és igen szépen szól. Sokkal jobb mint amire számítottam. De tényleg.
Üdv
HUH kösz a hangot a mitoról............ Kellemes csalódás ért mivel élőben még nem hallottam vagyis sehogy sem hallottam a mito evo hangját, de télleg nem az a "pöcsköszörű" hanem ahogy DennyM is mondta sportos 2T szal kifejezetten TETSZIK!
Télleg nagyon vad.............. egyébként ez milyen kipuval volt felvéve, sima alu vagy valami tuning???
Várom már hogy tavasszal élvezhessem én is a hangját
Hol van olyan bontó, ahol vannak Cagiva (Super City ) alkatrészek? Sajna idáig nem sok sikerrel jártam. Vagy érdemes olyan emberrel felvenni a kapcsolatot aki esetleg jár olasz motorbontókba?
Haverom például bement egy szimering boltba és ott vette meg az akkora méretű szimeringet ~1000ft/2db (márkás), az RS125-öséhez! Nekem a VFR400-ba Ariet szimering került ~3000ft-ba! Tehát egyik megoldás sem vág nagyon oda anyagilag! LÁTOD LÁTOD A SOK ELSŐKERÉKEN GURULÁS!!! :-D Én mondjuk megvenném bele a szimering boltosat! Szerintem csak a csomagolás más a minőség nem!
Ez az! Mond meg nekik! Egyébként nem tudja valaki mennyibe kerül a mitohoz egy első teleszkópszimering? Mert asszem kifeküdt. Eléggé engedi az olajat. Köszi!
Sziasztok!!!
Hahó! Miért kong a topic? Ne veszekedjetek! Sérelmek elsimítva, vissza a motorokhoz!!! Szeretném látni a Cagivás összetartást! Idáig nem csalódtam bennetek, ne most jöjjön el az ideje! Irgumburgum...!
Figyelj,van amikor már sok.Erre ennyit mondok.ezt a dolgot ezerszer letárgyaltuk-Engem meg ne ócsároljon a fiatalember.eddig én befogtam a szám,de ez már hitelrontás-
Nagyon furcsa tudod az,hogy azzal a motorral egészen addig semmi baj volt,amig nem került Zsolti kezébe,és nem gondolta úgy,hogy kicsit vékonyabbra karburálja.
Már elegem van abból,hogy fiktív dolgokat irogat fórumokba,és ha szép szóra nem reagál,akkor ez van.
Én már sok ideje nyelem a szöevegt,és tudod betelt a pohár.
És az,hogy bunkózok,,,igen,bunkózok!de sajnos manapság szépszóval és normális beszéddel semmire nemmegyek!
Nem fogom túlragozni,sajnálom hogy gond lett a motorrral,mégjobban sajnálom,hogy Zsoltit anyagilag legyalázták,de mindenki vállalja a tetteiért a felelősséget-
Én felajánlottam anno,hogy bármi van,szóljon,és segítek..anno a telóban is tudtam volna segíteni,de ha valamit kettéfürészelnek,annak már vége.
Költi itt a 200ezreket a motorra,és ennek így nem lesz vége-
És Zsolti,én többször nem mondom el,,az a dugó-henger-hengerfej szett egy bontatlan cagiváról lett leszedve,mitogabi orra előtt húztam le a hengert,ugyanis tőle vettem.-
Szóval mondhat neked akármit akárki,én azt a motort magamnak csináltam,jókat motoroztam vele és semmi bajom nemvolt vele-
nekem ehhez nem sok közöm, de mito7gang hozzászólásában nem találtam semmi fél csámcsogást és igazi suttyómódon történő szidást, rád nézve!ellenben veled...szóval nem akarok védeni senkit, mindenki hibázott, de aki bunkó és ahogy te mondtad paraszt módon viselkedik az az aki olya módon szidja a másikat mint Te...ja, meg a 125világa fóumban is így nyomod a kritizálást, bunkó módón?ha igen, akkor nem tom hogy miért is hagyták már páran ott...de ha Te se tod, akkor az ilyen kedves hozzászólásaid előtt gondolkozz el...meg mielőtt valamit eladzs, és ha meg úgy adsz el valamit hogy látszólag nincs baja, de mégis, akkor vagy szólsz hogy ez meg ez a baj vele, vagy meghúzod magad a történtek után jó messze, ha mégis szóltál az meg már más...
SZervusz Drága Biel Zsolti!
Látom,drága kedves parasztságod még mindig nemsikerült elnőnöd!
Ezerszer letisztáztuk már a dolgot,és te még mindig itt ocsmánykodsz,te gerinctelen surmó!!Ha nem értesz a motorokhoz,és ilyen balfasz vagy,akkor ne nyúlj hozzá!Tudtommal te karburáltad át a motort,és ha nem sikerült,hát sajnálom!TE spóroltál a dugattyúcserén,nem én!Te vagy a lúzer öcsém,aki ketté fűrészel egy teleszkópot,mert nemtudja szétszerelni!!!Az mega másik nevetséges balfaxságod hogy képes vagy 160e forintot fizetni egy új hengereért dugóval,ilyen emberekből élnek meg a szakszervízesek!!
És az hogy bejáratás után mégeccer megakadt alattad a motor,ez megint sokmindent mutat!Alád akármilyen motort lehet rakni,mert tönkre cseszed!!!Még hogy mondogattad,hogy így milyen frankó lesz,,meg stb!!És erre mivan?megint kifektetted.
Akkor ki is a balfasz Józsika?????Nembírsz 2000km-t menni egy motorral úgy hogy nem akasztod meg!!
És még te bepofázol nekem??te???
Iszonyatosan pofátlan vagy,és magadat égeted,főleg ezzel a teleszkóp mizériával,amit 6e forintért újra galvanizáltak volna,de te ügyesen megszerelted.és nem azon a tetves 6ezer forinton spóroltam volna,ha tudtam volna hogy gáz van vele,mert nem eladásra szántam azt a motort!!
Ekkora egy surmót,mint te,még ennyi idő után is ezen csámcsogsz,szánalmas vagy!De komolyan!Nézz már kicsit magadba!
Nem csodálom,hogy már nem lehet téged látni a 125világa forumon,ott már elástad magad a butaságoddal.....
nembaj,osszad itt az észt.-
További jó motorozást.
üdvözlettel:Bakonyi Gergő,állítólagos motorszerelő,motorbarkácsoló.
Elmehetsz a Búsba te divatmotoros----------
DHL el nagyondrága!Én egy bukosisakot akartam münchenből hazahozatni 35 ezer Ft ot mondtak rá!
Sima póstai küldeményként olcsó!/päkchen/ Lehet rá kötni külön biztosítást, de akkor drágább!Legegyszerübb, hogy az eladót kérdezed, hogy menyni postaköltség terhel téged!
Nekem egy 20*40*8 cm es dobozban küldtek egy cuccot, azért 9 eurot fizettem!/päkchenként/
Nekem 10eFT volt a sport pro-mhoz a 34mm-es dellorto karburátor (Bontottan)! Amikor vettem rá! Mert nekem egy 28-as karbi volt átfaragva 30-asra más fúvókákkal meg ilyenek! Úgy ment vele mint a Qrva anyja, de a hasát is nagyon szerette mert olyan 8l alatt nem jött ki 100kmerenként, De amikor felreaktam a 34-es síktolattyús karbit akkor a fogyasztásom átlagosan 6l körül lett, és semmivel sem ment rosszabbul! Csak azért cseréltem le a 30-ast mert nem bírtuk normálisan beállítani és nem volt frankó vele! Ezért kellett eszközlni a cserét!
Úgy a 2. hogy Novemberben vettem tavaly és tavszzal mentem vele 500km ert és a motorja olyan szinten összeakadt hogy nagyon!!( tisztelt Bakonyi Gergő motortuladonos, motorkerskedőtől, motorbarkácsolótól vettem)
Olyan a csávó hogy szétszedte a motort és a lapos dugattyú helyett beletett egy kuposat ugy hogy a hengerfej maradt a régi!! és mindezt a motorszerelői tanfolyam után!!
Szal Én tőle motort soha nem fogok venni és nem ajánlom senkinek!! én már megbántam!!
A Telószárat felcsiszolta ugy hogy ne látszodjon hogy lejött a krómréteg róla és elkezdett rozsdásodni az megette a telószimeringet és egy komplett telószárat kellett vennem 40 rongyért:( + utiköltség
Szal a blokkot megcsinálták( uj hjtokar, henger, dugo, csapágyak, szimeringek, stb, stb)
170rongyba került
aztán bejárattam elemntem vele össz vissz 1500km ert és az olaj nem volt megfelelő neki aztán megakadt és szerencsétlenségemre belekapott a nicasilba
De most megkapja az uj gyári cuccokat és most mát Pöpec gép lessz.
Normál körülmények között hazsnálom, nem pályázok vele, stb deh ami kell neki zat megadom.
Eladni csak 2006 év végén vagy 2007 elején fogom, és aki megveszi az jol jár vele mert már meg lett csinálva a gép!!
A Karbi kb 20rongyba kerül sacc, deh nehéz találni.
a német Ebay en szokott lenni 15 körül csak + postaköltség stb+ bele egy fuvoka az is 2 rongy körül van + beállitás
szal cakk pakk 25 - 35 között úszod meg!
téma lezárva részemről, csak kérdezték hogy miért a 2. blokk? és leirtam!
Szal kezdjük ott hogy a gyári mito dugattyú az Lapos!!! tudod amelyiknek vízszintes a teteje.
Amit meg te beleraktál az meg KÚPOS!!! tudod aminek domború a teteje, ha nem hiszed akkor nézd meg a képen!!
Deh ez még nem baj hanem ha beleteszel egy x dugattyút akkor x hengerfejet kell beletenni, tudom hogy te okos vagy meg nagyon értesz a motorokhoz deh ezt elbasztad.
A teleszkopról meg tudtommal nem kell levakarni a krómréteget deh lehet nállatok ez megoldásnak tünt.
A telót meg nem én szedtem szét szal azt nem vágom, vszont Mo-on 1db!!!!! telót lehetett abban a pillanatban kapni és az 40 rongy volt, nekem meg kellett a motor(nem lehetett teloszárat kapni)
egyébként a motort elhoztam tőled és 500km er után összeakadt.
Én meg hiába karburáltam mert akkor már a kompresszió ment el és nem a karburálással volt a gond!!
A gumikat is ott fényezted hogy így jo gumi ugy jo gumi aztán vettem rá Dunlopot és te meg 3 rongyot akartál adni érte, szal kicsit nevetséges vagy.
A törzskönyvet meg 1,5 honapon át küldted és még te néztél engem hülyének, szal én az igazat mondom nem pedig össze vissza magyarázok mint te!!
ui: Az Aszalóséknak nagyobb a referenciájuk mint neked!!!!
sok sikert a tákoláshoz az uj esztendőben is!!!
én tom tapasztalatból beszélek
mikor eladtam a cr-125-ösöm amiben mellesleg 13 bar os kompresszió volt és még lazán 1-2 szezont elment volna, a gyerek a vásárlás napján beállította, és este felhivott hogy átbasztam gecivagyok és szar moort attam el neki. ő állította hogy 20 percet motorozott vele, és hogy nem is forgatta meg tette bele olajat is.
azt szép lassan kiderültek hogy olajat se úgy tette bele mint egy kroszba kell, meg nem is úgy közlekedett vele. utánna hovott az apja is hogy akkor járok én a legjobban ha elmegyek a motoroért és visszaadom a pénzt.mert külömben rosszul járok.
elküdtem a kurvaanyába. erre az öreg feljeletett hogy én nem tájékoztattam a gyerekét a motor állípotáról, mert ugye van egy olyan pont az adásvételiben hogy "az eladó a vevőt a motor állaporól tájékoztatta és az tudomásul vette.
továbbiakban az eladó kijelenti hogy a motor további hibájáért felelőséget, szavatosságot nem vállal"
mikor az ügyvéd megtudta hogy az öreg nem volt ott a vételkor és hogy az öreg úgytudja hogy az eredetileg 125-ös köbcis telikorssz az 100 köbcis enduró, akkor meg elzavarta.
magyarul anyit akartam ezzel leirni hogy senkit nem kényszerit az eladó arra hogy vedd meg azt a motort, de ha megveszeed és az adásvételi aláirása utánn már nem indul el akkor is ez van igy jártál.
magyarul senki nem hibáztathat senkit
az viszont télleg csunya dolog hogy mást nyilvánoy helyen szidni.
Szívesen. Amúgy nem tudom hogy ez a felvétel milyen dobbal készült. De az enyémen még a gyári van és igen szépen szól. Sokkal jobb mint amire számítottam. De tényleg.
Üdv
Télleg nagyon vad.............. egyébként ez milyen kipuval volt felvéve, sima alu vagy valami tuning???
Várom már hogy tavasszal élvezhessem én is a hangját
Hol van olyan bontó, ahol vannak Cagiva (Super City ) alkatrészek? Sajna idáig nem sok sikerrel jártam. Vagy érdemes olyan emberrel felvenni a kapcsolatot aki esetleg jár olasz motorbontókba?
Haverom például bement egy szimering boltba és ott vette meg az akkora méretű szimeringet ~1000ft/2db (márkás), az RS125-öséhez! Nekem a VFR400-ba Ariet szimering került ~3000ft-ba! Tehát egyik megoldás sem vág nagyon oda anyagilag! LÁTOD LÁTOD A SOK ELSŐKERÉKEN GURULÁS!!! :-D Én mondjuk megvenném bele a szimering boltosat! Szerintem csak a csomagolás más a minőség nem!
Ez az! Mond meg nekik! Egyébként nem tudja valaki mennyibe kerül a mitohoz egy első teleszkópszimering? Mert asszem kifeküdt. Eléggé engedi az olajat. Köszi!
Üdv
Hahó! Miért kong a topic? Ne veszekedjetek! Sérelmek elsimítva, vissza a motorokhoz!!! Szeretném látni a Cagivás összetartást! Idáig nem csalódtam bennetek, ne most jöjjön el az ideje! Irgumburgum...!
Nagyon furcsa tudod az,hogy azzal a motorral egészen addig semmi baj volt,amig nem került Zsolti kezébe,és nem gondolta úgy,hogy kicsit vékonyabbra karburálja.
Már elegem van abból,hogy fiktív dolgokat irogat fórumokba,és ha szép szóra nem reagál,akkor ez van.
Én már sok ideje nyelem a szöevegt,és tudod betelt a pohár.
És az,hogy bunkózok,,,igen,bunkózok!de sajnos manapság szépszóval és normális beszéddel semmire nemmegyek!
Nem fogom túlragozni,sajnálom hogy gond lett a motorrral,mégjobban sajnálom,hogy Zsoltit anyagilag legyalázták,de mindenki vállalja a tetteiért a felelősséget-
Én felajánlottam anno,hogy bármi van,szóljon,és segítek..anno a telóban is tudtam volna segíteni,de ha valamit kettéfürészelnek,annak már vége.
Költi itt a 200ezreket a motorra,és ennek így nem lesz vége-
És Zsolti,én többször nem mondom el,,az a dugó-henger-hengerfej szett egy bontatlan cagiváról lett leszedve,mitogabi orra előtt húztam le a hengert,ugyanis tőle vettem.-
Szóval mondhat neked akármit akárki,én azt a motort magamnak csináltam,jókat motoroztam vele és semmi bajom nemvolt vele-
Látom,drága kedves parasztságod még mindig nemsikerült elnőnöd!
Ezerszer letisztáztuk már a dolgot,és te még mindig itt ocsmánykodsz,te gerinctelen surmó!!Ha nem értesz a motorokhoz,és ilyen balfasz vagy,akkor ne nyúlj hozzá!Tudtommal te karburáltad át a motort,és ha nem sikerült,hát sajnálom!TE spóroltál a dugattyúcserén,nem én!Te vagy a lúzer öcsém,aki ketté fűrészel egy teleszkópot,mert nemtudja szétszerelni!!!Az mega másik nevetséges balfaxságod hogy képes vagy 160e forintot fizetni egy új hengereért dugóval,ilyen emberekből élnek meg a szakszervízesek!!
És az hogy bejáratás után mégeccer megakadt alattad a motor,ez megint sokmindent mutat!Alád akármilyen motort lehet rakni,mert tönkre cseszed!!!Még hogy mondogattad,hogy így milyen frankó lesz,,meg stb!!És erre mivan?megint kifektetted.
Akkor ki is a balfasz Józsika?????Nembírsz 2000km-t menni egy motorral úgy hogy nem akasztod meg!!
És még te bepofázol nekem??te???
Iszonyatosan pofátlan vagy,és magadat égeted,főleg ezzel a teleszkóp mizériával,amit 6e forintért újra galvanizáltak volna,de te ügyesen megszerelted.és nem azon a tetves 6ezer forinton spóroltam volna,ha tudtam volna hogy gáz van vele,mert nem eladásra szántam azt a motort!!
Ekkora egy surmót,mint te,még ennyi idő után is ezen csámcsogsz,szánalmas vagy!De komolyan!Nézz már kicsit magadba!
Nem csodálom,hogy már nem lehet téged látni a 125világa forumon,ott már elástad magad a butaságoddal.....
nembaj,osszad itt az észt.-
További jó motorozást.
üdvözlettel:Bakonyi Gergő,állítólagos motorszerelő,motorbarkácsoló.
Elmehetsz a Búsba te divatmotoros----------
Sima póstai küldeményként olcsó!/päkchen/ Lehet rá kötni külön biztosítást, de akkor drágább!Legegyszerübb, hogy az eladót kérdezed, hogy menyni postaköltség terhel téged!
Nekem egy 20*40*8 cm es dobozban küldtek egy cuccot, azért 9 eurot fizettem!/päkchenként/
Olyan a csávó hogy szétszedte a motort és a lapos dugattyú helyett beletett egy kuposat ugy hogy a hengerfej maradt a régi!! és mindezt a motorszerelői tanfolyam után!!
Szal Én tőle motort soha nem fogok venni és nem ajánlom senkinek!! én már megbántam!!
A Telószárat felcsiszolta ugy hogy ne látszodjon hogy lejött a krómréteg róla és elkezdett rozsdásodni az megette a telószimeringet és egy komplett telószárat kellett vennem 40 rongyért:( + utiköltség
Szal a blokkot megcsinálták( uj hjtokar, henger, dugo, csapágyak, szimeringek, stb, stb)
170rongyba került
aztán bejárattam elemntem vele össz vissz 1500km ert és az olaj nem volt megfelelő neki aztán megakadt és szerencsétlenségemre belekapott a nicasilba
De most megkapja az uj gyári cuccokat és most mát Pöpec gép lessz.
Normál körülmények között hazsnálom, nem pályázok vele, stb deh ami kell neki zat megadom.
Eladni csak 2006 év végén vagy 2007 elején fogom, és aki megveszi az jol jár vele mert már meg lett csinálva a gép!!
A Karbi kb 20rongyba kerül sacc, deh nehéz találni.
a német Ebay en szokott lenni 15 körül csak + postaköltség stb+ bele egy fuvoka az is 2 rongy körül van + beállitás
szal cakk pakk 25 - 35 között úszod meg!