Hát nekem sincs semmi bajom a motorommal meg kipuffal. Nem is akarom növelni a teljesítményét meg hogy nagyobbnak látszódjon. 2 év múlva ha minden igaz úgyis lesz egy nagyobb motorom. Most meg a Mito bőven elég. Ameddig nem volt meg a motorom én is azt néztem minden motornál, hogy hány lóerős meg mennyit megy. De rájöttem hogy sokkal többet számít pl.: az hogy kényelmes legyen(Mito ebben kicsit hiányt szenved ), meg nem a lóerő a fontos hanem a nyomaték. A következő motorom nagy valószínűséggel nem is sportmotor lesz. Nem fog nektek tetszeni , de egyre jobban a chopperek nálam a nyerők .
Egyébként egy Mito-t nem lehet kinyírni /Mitokilerről jutott eszembe/, ha normális olajat teszel bele, meg van némi eszed...
Ez a Motor / Mito/ ilyen esetben kinyírhatatlan!Ez direkt erre van kitalálva, hogy maxon pörögve repesszen...
gondolom csak kívülről van ráerősítve a rendes dobra a nagyobb, magyarul a nagy dobban nem lesz gázáramlás, ergó nem változik semmi a teljesítmény téren... csupán csak design, semmi több és semmit kevesebb.
Sziasztok de ha rá kókányolunk egy ilyen nagy dodbot akkor az nem folytaj? És kivel lehetne egy ilyen nagy dobot csnáltatni? Mert ugye azt rákell mérni fogatnistb.
Eeeeez durva
Nagyon komolyak azok a lufik vagy mik :D
Nem veszünk össze propuls kipuff ügyben, mindenkinek más tetszik és ez így van jól. Szerintem 125-ös 2T-n egy állat karbonos 2T versenydob (+rendszer) a legászabb... ha nagyon különlegesek akarunk lenni, és sok a pénz akkor két dobot egymás fölé, bár annak szerintem se füle se farka, mert egy henger van... jobb nem lesz tőle talán semmi. A másik dob árából inkább csináltatnék rá digitális vízhőfok és km/h kijelzőt :)
ez lesz a következő hsz..:)
Ez a Motor / Mito/ ilyen esetben kinyírhatatlan!Ez direkt erre van kitalálva, hogy maxon pörögve repesszen...
ááááá
megvagy te húzatva
3.nyélgáz!!!! úúúúgy az igazi
Mitó azt szereti
Deh most már mind1!
Tavasszal szépen be leszs járatva a gyönyörű új cucc aztán lehet majd mászkálni, turázni, stb
Tudodmit?
2T arrow kipu RENDSZER!
A dobra, meg rá borításnak, egy arrow carbon "nagy" dob!
mani mani maníí...
amúgy, hiddel nekemsincs bajom a 2T dobokkal (az aprilim, már úgy vettem )
ha annyira utálnám a 2T-dobokat, már GYÁRKÉMÉNY lenne rajta!
Nagyon komolyak azok a lufik vagy mik :D
Nem veszünk össze propuls kipuff ügyben, mindenkinek más tetszik és ez így van jól. Szerintem 125-ös 2T-n egy állat karbonos 2T versenydob (+rendszer) a legászabb... ha nagyon különlegesek akarunk lenni, és sok a pénz akkor két dobot egymás fölé, bár annak szerintem se füle se farka, mert egy henger van... jobb nem lesz tőle talán semmi. A másik dob árából inkább csináltatnék rá digitális vízhőfok és km/h kijelzőt :)