Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért el tudnám viselni, ha ilyen kép tárulna a szemem elé, amikor kimegyek a garázsba!
Én kezdetben Mito ba, anno Motul-t raktam mindíg! igaz, 3700Ft/l ért vettem, de jó volt!egyedül az az egy hátránya volt, hogy rohadt büdös volt, és ahol elmentem , ott utána még 20 perc mulva is tudták, hogy jártam arra...
Jól tudod! Enyémen még az van!
Srácok akkor összegezzük!
Mivel most én is elbizonytalanodtam!
Tehát Castrol R2 már elég szar minőségű lett!
Repsol nem ajánlatos!
Igol-ból csak pirosa jó!
Ipone???
Motorex???
Motul???

Látom változnak az idők! Akkor az aktuális helyzet melyik olajok a jók???
előre már felraktad azt a pirellit?hátsó hogy bírja?
Ha jól tudom az új mito-kon Michelin Pilot Sport gumi van, ami egyébként szerintem is telitalálat! És általában amit a gyár rak a mocikra az jó szokott lenni. Csak ajánlani tudom! De egyébént Pirelli Dragon is állat!
nem, csak rosszul fejeztem ki magam bocs, én nem akarok le minősíteni semmilyen másik terméket, nekem az nem jött be mert az én közlekedési modom mellet a 2 vel ezelőtti motorom 2 szer is megszorult.

elnézést attol aki a repsolra esküszik, kicsit roszul fejetem ki magam.
Most te azt mondod hogy a Repsol olaj az szar?
én tartos teszt alá vettem a mol daemon 2T is és és a 2 éves teszt alatt nem kellet a blokhoz nyulni, oedig megkapta a magáét.
szerintem veri a repsolt meg ezeket a gagyi 2T olajakat, mind minőségben és árban is asszem 2800 ft/liter.
utánna néztem neten és a legszigorubb japán előirásoknak is megfelel.
nekem ez bevált ha lesz ujra 2t-t akkor bizt ezt veszem bele.
ya és ne keverje össze senki az arol synt 2t-vel, mert az egy rakás szar.
Én Igol Full sintetikus olajat nyomtam bele- közuti és versenymotoroknak az olaja literje 2500-2800 körül van és megakadt a dugó.
Ujévi fogadalom: csak a Piros Igolt!!!!
3500-4000 körül van deh megéri!!!
(tapasztalatból mondom)
Most jött meg a hengerem- dugattyúm)
inkább nem mondom mennyi volt mert hanyattestek és ti is adnátok neki drágább, jobb minőségű olajat.
Egyébként a Castrol R2 az már nagyon szar minőségű lett!!!sajna:(
nekem elöl Dunlop d208 van rajta hátul meg dunlop d 207 és sztem nagyon király gumi!!!
Még soha nem csuszott meg az eleje, a hátulja se nagyon járkál még keményeb használatkor se!!
Sziasztok!

Bocsi, ha már volt róla szó, de gumi ügyben mik a tapasztalatok? Melyik márkát és típust érdemes megvenni? Lényeg, hogy tapadjon és az esőben se érezzem úgy, hogy koripályán vagyok.
pár képnem kelt még el, az a baj aknek kellene lehet az balatonnál lakik én meg jászberényben
pontoan ne tom, mert jóideje nem megyek vele, 8000körül van a km állás, 2004ben toltal ki a szalonból, azóta használom de nem mondanám h nyúztam, ez látszik is rajta
pár kép
krasy, a tzr50 t eladtad már?mert lehet érdekelne
mert most ha nem nyerem meg a robogot :D :D :D akor lehet megvenném
menyi a km benne?és te hány éves kortól nyúzod?
Ciao!

Én nem mertem volna bele venni ilyen olajat! De ami full szintetikus az már elvileg jó! Én még nem öntöttem bele semmitse, még a svájci olaj van benne! Ott nem hiszem, hogy valami okádás olajat öntenek bele. De a Sport Pro-mba egy ideig CASTROL R2 racingbike-ot használtam, utána MOTOREX CROSS POWER ment bele. Mert nálunk már akkoriban az R2 olyan 4eFT körül kezdett betanyázni 4éve, és azt sokaltam. Az AGIP full szintetikus 1szer volt benne, de attól füstölt. Ezekkel semmi füst. De majd a kis hercegnőmbe ki szeretném próbálni IPON-éktól azt a bizonyos eper illatú 2T olajat is (mondjuk az is elég drága). A lényeg szerintem, hogy full szintetikus legyen. Jaa meg a MOTUL, mert az csak motorokhoz gyárt olajokat nyílván tudják, mi a jó neki! Meg majd lehet, hogy be vállalom a REPSOL-t is! Csak egy valamit nézz meg vagy kérdezz meg, hogyha ilyen verseny olajat veszel, hogy szivattyús rendszerhez vagy keverékes motorhoz való-e. Az egyik srác így akasztotta meg az RX-ét mert szuper verseny olajat öntött a külön olajzás tartályba, csak nem tudta, hogy az csak benzinbe keverve használható, és megakadt a paripa. De egyébként nem akarok reklámot csinálni a srácnak de nekem most NINCS PÉNZEM, mert a rendszámozás meg elfogja vinni mindenemet, DE a teszveszen hírdet CASTROL R2 RACINGBIKE-ot2300ft/l bontatlan kiszerelésben.
Én most full szintetikus agip speed 2t-t használok. Ez most 2600 HUF. Azelőtt Castrol Super TT-t ami félszintetikus, de kb semmi különbség nincs a kettő között(a castrolnak jobb az illata ). A castrol 2100(ha jól emlékszem)
Az én Mitom az idén kap egy uj festést
2 honapja kijött elém egy kutya,3napig voltam korházban,a motor meg csuszott 3-4 métert .
De a kutya gazdája állja a festést (uj Lucky-Sticke),tavasszal meg fel lesz ujjítva a főtengely.Majd küldök képet.
Köszi srácok!
Így már könnyebb lesz megtalálni, mert tudom hogy kb hol keressem.
Amúgy ma vettem hozzá olajat. OMV full szintetikus 3450Ft-ért.
Szerintetek mennyire b***tak át? Ti milyen olajat használtok és az mennyibe kerül?

Üdv
Motorszám a karbi alatt van a blokkon. Bal oldalt olvasható!
Az alvázszám az a Kormány alatt van a Vázon (Stücnin:) )
Jobb oldalt.
Motorszám az részemről passz.
Helló!

Valaki meg tudná mondani hogy a vázszámot meg a motorszámot a mocin hol találom meg(mito)? Melyik részen keressem? Kellene mert az eredetvizsgán azt meg akarják majd nézni. Köszi

Üdv
Kellene Cagiva mitorol adatok...
Valki tudna segíteni?
Hello srácok!

Tegnap meghoztuk a mocit. Jó idő volt de azért utánfutón:)
Szuper a gép. Délután majd rakok fel róla képet.

Üdv
Ciao!

Na mivan báttya??? Hol van már a mito??? Kiváncsian várom ám a képeket! Azonnal!!!!!!! Remélem megvan, és gratulálhatok hozzá! Az idő engedte, hogy akár lábon is elhozd a "kis" gépállatot!
Háát nekem sajnos mostanában nem is lesz zsetonom! Ezért maradni fog a MITO-m egy jó darabig! Mert majd csak akkor tudok venni egy 748--998-at ha lesz munkám, de addíg is le kell végeznem ezt a tetvedék főiskolát!