Azért annyira ügyes nem vagyok hogy elemeket gyártsak, de kijavítani barkács módon tudok ezt-azt :) Most száradnak a mosás után az elemek, aztán nekiállunk. Elég sok fül-fal törött le. Szép móka lesz itthon gyantázni. Még szerencse hogy asszony nincs itthon :)
Te ilyen ügyess gyantázós üvegszálazós manusz vagy?Mert akarok ledes lámpát hátra, de enyémbe egyik se passzol,ezért gondoltam ,és javasolták hogy a megvásárolt lámpát építsem bele,és vagy lefényeztetem vagy gyönygyház fólia rá és kész:))))
sZIASZtok kérhetnék egy ksi segitséget? Cagiva mito 1 motorom ban msot szereltem be a powermotort meg elektronikát de amikor kiszedtem hogy megcsiszoljam a nyelvet akkor sajnos aztvettem észre hogy a nyelv az nem mozog annyira mármitn behuz kézzel probáltam nézni mert elvileg 1 1,5 centit bekéne huznia nekem ezt modnták de az enyémaz fél centit se huz be és nem tudom miért szétszedtem nézegettem de hát sehol semmi hiba nincs semi letörve mégis megakad sé nem huzza be jobban pedig még van hely :S valaki segitene? esetleg szeméyles talival is hogy élöben megnézze milehet a baj :S
Pfff. Ma reggel jövök be, a csorsforgalmi előtt sorra dudálnak a kocsik és mutogatnak lefele. Lenézek, gumi rendben, lábtartó nincs kint, semmi nem folyik, gondoltam lényegtelen. Az ecseri útnál megállok a kútnál tankolni, nos a spoilerem két füle letörött, az egyetlen vázhoz rögzítő csavar hiányzik és csak a maszk tartja fent az eglsz oldalát/alját. (az is elkezdett már törni ami érthető) Pffff. Egy csavar áttéve hogy a vázon maradjon, és este jöhet egy kis gyanta/üvegszál paplan móka a letörött fülek és a törött műanyagok kijavítására. :(
ennyi erovel veszek a teszkoban egy olcso szivargyujtorol mukodtetheto ulesfutest, kiveszem belole a futoszalat, belevarrogatom a cordura ruhaba es kesz a futheto ruha. a legzsakrol meg majd a telefingassal gondoskodom - bar annak is van futoerteke
nos,egy kis helyzet jelentés: kábelek mindenhol leszigetelve,csatik befújva kontaktsprével,vezláncot kidobtam,kapott 4 egyforma gyertyát ami belevaló,belőttem újra a szelephézagot,és lőn csoda,nem győztem lobogni a szarva után kicseszett jót ment az öreglány,és visszatért a fütyülős gixxer hang,imádom a hidegindítás még mindig x aktás,de arra már van ötletem,ezt leszámítva,öröm vele menni újra.viszont a gum az ön és közveszélyes,2.es negyedgáznál is tolja a farát,gurulóból
en is megprobalom ravenni fatert, hogy hetvegen hegesszunk ossze valami hatso emelot, aztan taknyosra fujom a lancot, feltoltom a tankot csurig, kiveszem az akksit, meg felfujom a kerekeket es joejszakat!
Hát igen,úgy vannak beállirva,pont ma nézegettem a motorrevűn hogy kb 4 liter marad a kigyulladástól,nekem 19 liter a tank de 17,5nél sosem tankoltam még többet bele.Holnap én is bakra állitom,láncot bekenem,aksit ki...és meg rá a takaró:((((nem fogok má motorozni szerintem idén.
a 80 km felvillanas utan az nem gyengen jo! nekem 18l-es tankom van, es 14l-t szoktam tankolni altalaban, amikor felvillan, de 45km-nel nem mertem tobbet menni vele es akkoris nagyon economy modon