Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok arra mar csukott szemmel is
Az ercest annyira nem kedvelem, inkább Akrapovic hangzás párti vagyok, a mély duruzslós...!
Viszont ha van kedved, akkor a szezon folyamán hozzánk csapódhatnál, mert jópárszor szoktunk felétek menni a Dunaparton Letkés felé, vagy a 2/A-n Rétság felé...!
ez igy van es nagyon szep mely erces hangja is lenne
Az jó lenne!
Szép dörrentőket árulsz, jól mutatna a Busmanon 2db!
na ott majd akar ossze is futhatunk godrol nem nagy mutatvany
hat nekem az hogy egy blokk felujitas ami egy ilyen gepben eleg esedekes szokott lenni kb 250-300 hat az nem palya
mar alig varom hogy szerda legyen mint egy ovis mar csak 2-t kell aludni hogy mehessek ktm-et nezni
veletlenul pont ugyan az
lehet nekem a tuono egy kurva a masik not le akarja vetni magarol
A Tuono levegőszűrője nem kompatibilis véletlen az Rxv/Sxv szűrőjével?!
Pedig a környéketeken(Pl.: Fóti homokbánya,...) szokott rajtam kívűl még 2-3 Rxv sarat túrni...
Hát az tény, hogy volt 1-2 gyerekbetegsége (alul tervezett önindító, rossz tömítőpaszta miatt viz/olaj összerotty), de viszont egy adrenalin bomba, főleg az 550 a 70 lóerejével!
Akitől vettem azt is beutalta a korházba ezért adta el, és sajnos már engem is kivont a forgalomból 7 hónapra...!
A márkaszervízes szerelő mesélte, hogy akinek 550-ese volt és hozzá hordta szervizelni, azokat mind összetörte már a "Power"!
Állítólag a 450-es jobban bírja a strapát (és kezelhetőbb is terepen), mert kisebb terhelésnek van kitéve, de szerintem ha foglalkozik vele az ember és megadja neki időben amit kér, akkor meghálálja (legalább is remélem )!
Én is lassan vissza merészkedek a terepre és akkor kiderül, hogy bírja/bírom a strapát! Egyenlőre másfél éve csak simogatom a garázsban...
Fogalmam nincs, de ha minden igaz, akkor egy Wagon R-je van, amin egy motornak a sportdobja van keresztben felrakva hátul és 2011-ben született talán a gyereke, mert azért likvidálták a motorját a családból...!
Praktikus egy kocsi legyen, mert azzal jár az ember munkába, bevásárolni,.... A motor első sorban élmény legyen és csak másodlagos a praktikum! Én a "bokorugróval vagyok így, hogy mindig megfogadom, most nem jön belőlem elő az állat, most nem, most nem,...., !
Viszont a Busában pont azt szeretem, hogy pont ugyan úgy szeretek vele nagypapásan gurulni, mint állatkodni !
Sushit is japánból.

Amúgy nem kell hozzá Lacosz, én is megyek 2-3OOas kört a csajommal. Nem a motor hibája minden, a gazda gyenge... . Sőt már a pakoló rendszer is megvan, nyáron irány Bosznia 2 személlyel.
hááát a Te bulid de az a motor szerintem egy félresikerült darab a részletei szörnyűek, nehéz le van butítva a blokk.. hát nem tudom
pont gondolkoztam én is egy rxv vásárlásán de végül elvetettem fosok tőle hogy nagyon szar lesz és marha drága hozzá minden úgyhogy maradok a ktm-nél
Hol fényez? Mert egy motoros fényezőt ismerek az edzőteremből, csak nem tudom a nevét. Viszont tudom, hol dolgozik.
És ez így is van amennyivel durvább egy tuono a busától annyival durvább a tuonotól egy supermoto! És igen annyival keményebb megülni is! Ezt én abszolult így gondolom, azt mondjuk már nem mondtam vagy ha igen akkor rosszul hogy akinek sok4-e van az nem férfi de azon jobban el lehet kényelmesedni mint ezen.

Hát hogy őszinte legyek veled a tuono az nem egy praktikus motor, pakolni igazából nem lehet - majd mindjárt jön Lacosz - két személy az felejtős 100km fölött, szóval ha ilyet keresel ez nem az. Ez egy élménymotor minden egyes gurulás egy adrenalinbomba lesz, ki lehet vele menni pályázni, lehet vele huligánkodni. Írod a túra tempót hát ezzel az nem fog menni, ez a moci állandóan kurválkodni akar és menni mint a barom a nyugis gurulás marhára nem fekszik neki
A hibák amiket leírtam olcsón javíthatóak és tényleg akár melyik japó vason is simán előjönnek, én teljes magabiztossággal állítom neked hogy az rsv/tuono széria simán tudja egy japán vas szintjét! Van olasz ami nem de ez egy üdítő kivétel.
Amúgy meg TV-t japánból motort európából bocsi ez nem lehetett kihagyni
Most látom csak a képeid közt, hogy a te ereibe is keveredett "benzin/sár"!
Hááát a WR-el nem nagyon lehet egy lapon említeni, se teljesítményben , se megbízhatóságban !
Nem ismered esetleg azt a srácot (Némedi János), akitől a motort vettem?
Ha jól emlékszem festő vagy fényező?!
ja, az jobban tetszene. Gondolom jobban harap mint a WR, aztán az is egy állat.
Deee, az még belefér. :)
Most nézem, hogy Veszprémi vagy, onnan vettem a Busát!
Ezért nem értem a "Hondásokat", mert ezekről nem regélnek a "magas lóról"..., tisztelet a kivételnek !
Köszönöm, benne vagyok a csere próbakörben ha véletlen összefújna bennünket a szél!
De ha igazi vigyort akarsz az arcodon, miután túl vagy a "halál közeli élményen", akkor ne a Busát próbáld ki, hanem a "bokorugróm"!
lehet hogy "népellenség" leszek
de lehet a héten elviszik a pegát is
és Tigris 1050-felé kacsintgatok
akkor szóba...se álltok velem ki leszek tiltva
hm
még jó hogy