pedig ebből lessz
Figyu most jöttem angolból,belgában kellett vennem texaco-kúton olajat saját márka mert muszály volt...22-24 ero/lit a legmocskossabb legutolsó olaj....akkor mi a drága?mi a jó?
van aki a motulra esküszik,és más pl a castrol-ra egy kutyafasza mind...kis tulzással se te-se én,se más igazán nem megy pályatempót sose igy a különbség az árban van ugyis lecseréled 6-7 E-kén,vagy évente akkor?egyébként pár éve mindenki a repsolt imádta mert az igy -ugy...és a honda gyári beszálítója szóva?akkor?lessz ebből itt még...sok-sok komment
Sziasztok,
Egy nagyon hülye és gyors kérdés. Lassan itt a tavasz az olajcserék ideje. Ti melyik olajat veszitek a vasba?
- Agip I-ride Moto 20w50 - full szintetikus
- Repsol moto V twin 20w50 - ásványi
- Motul 7100 20w50 - full szintetikus
Az addig rendben, hogy mind teljesíti a szükséges követelményeket. Nekem a szívem nagyon is a motul felé húz, csak bazi drága, de viszont jó olaj. Repsolt ki is ejteném legszívesebben mert ásványi olaj valahogy nem szimpi valami oknál fogva. Agip ot meg ajánlja a szervizkönyv is, de az mégiscsak a benzinkutas olaj típus. Szóval tojjak rá és irány a motul? Nem akarok nagy vitát kavarni, csak gondoltam rákérdezek ki mit fog választani.
nem crossro
beszelek ktm 450sx-f, kawa kx450f, crf450 kb ezekben gondolkozok egy rxv-vel indult a dolog de azt nem merem megvenni fosok tole hogy szar lesz
Erről tudtok valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_r-6842951
Nagyon vennék egy Tuono-t, de a világon nem találok normálisat. Hétvégén felkerült egy, de gyorsan el is ment :) Bizakodok, ha van valami tipp, kérlek jelezzetek!
Köszi!
Akkor sport enduroról beszélsz, mert a 4t cross is keményen üzemórás és azt vastagon mérik. Szerezz egy Yamaha wr 45O-t. Az patent masina, ha nem crossoztál a képességeidet úgy is messze meghaladja majd, és az nem üzemórás asszem.
nah mejöttem a moci közelében se jártam szopás volt minden kurva nagy vihar-kapkodás-a kocsit kiütötték alólam Calais után a pályán persze a paraszt szó nélkül tovább ment szóval ez az út katasztrófálisra sikeredett ürültem hogy 1-ben hazaértem és ez most nem vicc
a hirdetés még fut nem adta oda az angol villámáron
Figyu most jöttem angolból,belgában kellett vennem texaco-kúton olajat saját márka mert muszály volt...22-24 ero/lit a legmocskossabb legutolsó olaj....akkor mi a drága?mi a jó?
van aki a motulra esküszik,és más pl a castrol-ra egy kutyafasza mind...kis tulzással se te-se én,se más igazán nem megy pályatempót sose igy a különbség az árban van ugyis lecseréled 6-7 E-kén,vagy évente akkor?egyébként pár éve mindenki a repsolt imádta mert az igy -ugy...és a honda gyári beszálítója szóva?akkor?lessz ebből itt még...sok-sok komment