Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig ebből lessz
Figyu most jöttem angolból,belgában kellett vennem texaco-kúton olajat saját márka mert muszály volt...22-24 ero/lit a legmocskossabb legutolsó olaj....akkor mi a drága?mi a jó?
van aki a motulra esküszik,és más pl a castrol-ra egy kutyafasza mind...kis tulzással se te-se én,se más igazán nem megy pályatempót sose igy a különbség az árban van ugyis lecseréled 6-7 E-kén,vagy évente akkor?egyébként pár éve mindenki a repsolt imádta mert az igy -ugy...és a honda gyári beszálítója szóva?akkor?lessz ebből itt még...sok-sok komment
Sziasztok,
Egy nagyon hülye és gyors kérdés. Lassan itt a tavasz az olajcserék ideje. Ti melyik olajat veszitek a vasba?

- Agip I-ride Moto 20w50 - full szintetikus
- Repsol moto V twin 20w50 - ásványi
- Motul 7100 20w50 - full szintetikus

Az addig rendben, hogy mind teljesíti a szükséges követelményeket. Nekem a szívem nagyon is a motul felé húz, csak bazi drága, de viszont jó olaj. Repsolt ki is ejteném legszívesebben mert ásványi olaj valahogy nem szimpi valami oknál fogva. Agip ot meg ajánlja a szervizkönyv is, de az mégiscsak a benzinkutas olaj típus. Szóval tojjak rá és irány a motul? Nem akarok nagy vitát kavarni, csak gondoltam rákérdezek ki mit fog választani.
A kép alapján mennyire áraznád be a te motorod?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_1000-7658906
jól vissza csöriztél
van még hely ha érdekel?adom a szervező elérhetőségét!
A létszám korlátozott találd ki hogy érdekelne a túra
Ez nagyon jól hangzik! :-)
nem crossro
beszelek ktm 450sx-f, kawa kx450f, crf450 kb ezekben gondolkozok egy rxv-vel indult a dolog de azt nem merem megvenni fosok tole hogy szar lesz
Sziasztok!

Erről tudtok valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_r-6842951

Nagyon vennék egy Tuono-t, de a világon nem találok normálisat. Hétvégén felkerült egy, de gyorsan el is ment :) Bizakodok, ha van valami tipp, kérlek jelezzetek!
Köszi!
az jó forrás.. mindenképpen emészthetőbb egy 4t.
Akkor sport enduroról beszélsz, mert a 4t cross is keményen üzemórás és azt vastagon mérik. Szerezz egy Yamaha wr 45O-t. Az patent masina, ha nem crossoztál a képességeidet úgy is messze meghaladja majd, és az nem üzemórás asszem.
http://www.ebay.co.uk/itm/2006...
ez lett volna...de már sok...és elviszik bizt,jó árról indult csak nem adta oda villám áron:(
hat en egyenlore csak okoskodok azt mondom amit a baratomtol megtudtam aki 15 eve versenyzik 2 meg 4t-vel is eleg jo forrasnak tartom
Át kell számolni. 300 az sok szerintem.

4t szelepek. stb
4t meg 100 csak 2t-ben 100 uzemora utan dugocsere 4t-ben meg 300
Szerviz a drága.

2t 50ezerft körül fel van újítva.
Pont az olcsobb fenntartas miatt szeretnek 4t habar vetelar lehet tobb nem tom mert 2t-t nem is neztem egyalralan
Én is azt akartam de győztek az anyagiak.
adjál neki
En 450 4t szeretnek
Nekem 2t 250es volt. nagyon király. azért vagyok most kórházban. túl király volt ;-)
Nem a masik tuono
Ktm nem lesz meggondoltam magam egy "sima" turaenduro lesz pl caponord meg melle egy cross ami lehet hogy ktm lesz
Ktm?
Gratula hozza majd szamolj be az elmenyekrol

En is elhoztam a masikat hetvegen mentem is vele mind a ket nap parapapapaaaa aaaj lavin it
nah mejöttem a moci közelében se jártam szopás volt minden kurva nagy vihar-kapkodás-a kocsit kiütötték alólam Calais után a pályán persze a paraszt szó nélkül tovább ment szóval ez az út katasztrófálisra sikeredett ürültem hogy 1-ben hazaértem és ez most nem vicc
a hirdetés még fut nem adta oda az angol villámáron
Akkor kicsibe....
Persze hogy a jó minőségű kép nem ment fel!Ááááááááááááááááá!4