Ezt valhogy sejtettem..., mert van személyes tapasztalatom az Olasz V2-es "vérmérsékletéről", csak ~fele ekkora szívvel!
Igen, a Busa egy "kezes bárány " a kis Olasz csődörhöz képest és ez gondolom nincs másként a Tuono-nál sem?! De nem egy kategória, így kár is hasonlítgatni őket! Mindegyiknek meg van a pro és kontra oldala...!
Mennyivel igényesebb vagy kényesebb a Tuono, mondjuk a Japán társaihoz képest?
Hát röviden,és tömören a Busa csodás moci a maga nemében,a Tunci más világ"sokkal makrancosabb..az Isteni V-2 miatt"
ezáltal parasztból adja magát,makrancos "picsa"fék-futómű csodás-parádés én igazán rosszat nem tudok mondani...kivéve a szakszervíz...jobban mondva...nehézkessen jönnek megg a gyári cuccok ezt igazán nem értem mért is
Szerintem próbálj ki 1-et..és döns te magad a vigyor nem fog elmaradni a végén
Sziasztok!
Az elmúlt időben egyre gyakrabban motoszkál a fejemben a gondolat, hogy a Busát le/becseréljem egy túra enduróra vagy Naked Bike-ra és ezek között az egyik favoritom a Tuono!
Már az elejétől fogva tetszik mióta megjelent és a hangjától szabályosan libabőrös leszek!
Most jön a klasszikus kérdés, kérlek legyetek készséges motorostársi megértéssel és türelemmel felém.
Mégpedig: Mennyire megbízható (van személyes "Olasz" tapasztalatom és az "Urban legendák" is keringenek...), mik a típus hibái és azok orvosolhatóak e és milyen módon, mire kell odafigyelni vásárlási szándék esetén, milyen módosításokon ment keresztül mióta piacra került és mikor történtek a model frissítések?
Fogyasztás, kényelem (tudom szubjektív), szervízháttér, alkatrész ellátás/alkatrész árak,...?
Ha jól látom, akkor 2005-től radikálisan változott a fejidom..., mert a régebbi verzió nem áll annyira közel az ízlésvilágomhoz?!
Rendszer az igencsak ritka dolog habar atmeroben stb nen kulombozik a gyaritol csak anyagaban mert hogy titan
Dobokert a 80 nem sok inkabb 100-120 korul szoktak lenni
az istenek ereje van a gépben. na jó hat a gyógyszer...
egy bajom van ezekkel, hogy ha ereszkedek akkor a rendőr már messziròl hallja.
Viszont a pillantások, hogy ki ez az állat, mi a fasznak van ilyen hangja az megfizethetetlen ;-)
Idomrögzítő/plexi rögzítő csapokat, illetve a hozzájuk tartozó tengelyvég lezáró alátéteket honnan lehetne beszerezni 2005-ös mennydörgéshez?
Egyáltalán az új és a régi modellhez ugyan arra van szükség?
Már 5320km van benne! Szét hajtottam a tavalyi szezonban(2300km).
Igen, a Busa egy "kezes bárány " a kis Olasz csődörhöz képest és ez gondolom nincs másként a Tuono-nál sem?! De nem egy kategória, így kár is hasonlítgatni őket! Mindegyiknek meg van a pro és kontra oldala...!
Mennyivel igényesebb vagy kényesebb a Tuono, mondjuk a Japán társaihoz képest?
ezáltal parasztból adja magát,makrancos "picsa"fék-futómű csodás-parádés én igazán rosszat nem tudok mondani...kivéve a szakszervíz...jobban mondva...nehézkessen jönnek megg a gyári cuccok ezt igazán nem értem mért is
Szerintem próbálj ki 1-et..és döns te magad a vigyor nem fog elmaradni a végén
vagy Marc.közepén telon mert akkor leszek otthon Mo.-n.
Az elmúlt időben egyre gyakrabban motoszkál a fejemben a gondolat, hogy a Busát le/becseréljem egy túra enduróra vagy Naked Bike-ra és ezek között az egyik favoritom a Tuono!
Már az elejétől fogva tetszik mióta megjelent és a hangjától szabályosan libabőrös leszek!
Most jön a klasszikus kérdés, kérlek legyetek készséges motorostársi megértéssel és türelemmel felém.
Mégpedig: Mennyire megbízható (van személyes "Olasz" tapasztalatom és az "Urban legendák" is keringenek...), mik a típus hibái és azok orvosolhatóak e és milyen módon, mire kell odafigyelni vásárlási szándék esetén, milyen módosításokon ment keresztül mióta piacra került és mikor történtek a model frissítések?
Fogyasztás, kényelem (tudom szubjektív), szervízháttér, alkatrész ellátás/alkatrész árak,...?
Ha jól látom, akkor 2005-től radikálisan változott a fejidom..., mert a régebbi verzió nem áll annyira közel az ízlésvilágomhoz?!
Dobokert a 80 nem sok inkabb 100-120 korul szoktak lenni
mondom ez hülye. aztán rájöttem, hogy ez két dob. úgy már jobban hangzik azért
az enyém katalizátoros. szondás. nem szódás ;-)
az istenek ereje van a gépben. na jó hat a gyógyszer...
egy bajom van ezekkel, hogy ha ereszkedek akkor a rendőr már messziròl hallja.
Viszont a pillantások, hogy ki ez az állat, mi a fasznak van ilyen hangja az megfizethetetlen ;-)
Akkor minek még egy pár akra?
Vagy ülés púpra cserélném!
Idomrögzítő/plexi rögzítő csapokat, illetve a hozzájuk tartozó tengelyvég lezáró alátéteket honnan lehetne beszerezni 2005-ös mennydörgéshez?
Egyáltalán az új és a régi modellhez ugyan arra van szükség?
mondjuk én mikor a kamon-busz kuplungja megellett,sose hagytam azért ott az úton érzés kérdése az egész