szépek vagytok a motoroddal de tényleg picit sok a 310, szerintem ha neked még megéri akkor vidd lejjebb egy kicsit :) mondjuk 290 ugy h max 270-280-ig engeded az perfekt ár egy ilyesmi vasra
nem sok kicsit érte 310?
am monta a csávó akitől vettem mito acucokat,h tud rendszámos vázat 30ér.. csak átirás még 30..meg mekroa melo 1 váz csre,emg blokközép csere? rohattnagy..nulára szét kel szedni a motort
jah elég nagy az a gumi de annyi gumi van rjta h azt 1 életen át lehet égetni ,farolni,meg iesmi..sztem sm ezni gyakorolni jó az... h tuggáyl pol ugy kanyarodni h farolsz meg ienek...
kerékkel meg ovatosan, könyen hátra leeht takarani és nem tudod megfogni ezt a nagy motorrt
hát annyira még nem próbálgattam de lefékezgetni fasza sztem de osztálytársam bátyja szegeden supermotozik versenyez tudok tőle fasza vágott gumikat szerezni ami már versenyre nem jó de nekem még fain... majd az lesz rajta.. amúgy nem nagyon tetszik ami most van rajta olyan nagy ballonos
ma gyakorolgattam egy kicsit az egykereket mondjuk még csak 1be meg a féket először kezelni.. már 3-4 méter megy mondjuk csak a féket próbálgattam h hogy reagál dolgokra meg szoktam h nem lerakni a lában hanem a féket nyomni
hát jah látnád egyszer motorozni.. nem nagyon sajnálja a gépeket múltkor a suzukijukat ott szabályoztatta a garázsba kb 1perc járatás után de fain volt tetszett...
am monta a csávó akitől vettem mito acucokat,h tud rendszámos vázat 30ér.. csak átirás még 30..meg mekroa melo 1 váz csre,emg blokközép csere? rohattnagy..nulára szét kel szedni a motort
kerékkel meg ovatosan, könyen hátra leeht takarani és nem tudod megfogni ezt a nagy motorrt
de majd begyakorlom