Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugodtsááágvaan...
Itt vagyok csak a netem rakoncátlankodott kicsit... elment és csak most volt hajlandó visszajönni...
azóta semmi változás...
Elissa ha megoldható akkor mondjuk csütörtökön vagy pénteken amelyik neked jobb elugrok a cuccokért... csak hogy akkor eltudnál szaladni Kapeszhoz érte vagy elvitetni azzal a haveroddal... 2 dolog kell: "89 es Tuareghez kiloóra spirál (fekete gumicső benne egy szögletes végű bowden) meg egy Power bowden (olyan 30 centi hosszú egyik vége golyó másik ilyen lyukas franc) és ahogy beszéltük a manusszal olyan 2000 HUF körül mondta ... 2-3 valahogy így.... Na majd szólj hogy tudnánk megoldani...
na tanulok már kicsit mert holnap vezsga.... úgyhogy lehet írok még 3 kor de csak Fire kedvéért
de érezhetően jobban megy,ha szintetikus olajat teszek bele?
mer ak maj 1× kipróbálom
de drága az a szintetikus oil,2500ft,a szimóbam eg 800
szimók a világ legjobb motorjai,azoknak semmi se árt,mindent kibírnak!!és még nem is esznek sokat
Az simóba se való, sokkal jobban megy legalább félszintetikus olajjal, haverébe is motul olaj van
hát jó 1 darabig megy vele,aztán csak 1× kel megragadnia
az alap elgondolás hibás volt,h szar olajat teszel bele.iesmin nem szabad spóráolni,mer aztán látod,csak nagyot szopsz
ez is ment 200 - 300 km-t vele :d, de valahogy éreztem hogy nem akar rendesen pörögni
na de elmentem jóéjt
hát, ki monta,h rakj ásványi olajat egy nikasilos hengerbe,aminél am is kicsi az illesztési hézag,meg elég pörgős... nekem a szimóm megy oan oillal,az megy vele faszán
mer enyhén megszorultam, köszönhetően a 700 ft-os challoils olajnak amit 1:35 -be kevertem
de most magamat útálom mert én csesztem el
pedig a rotax blockok jók!
me mé van szerelőnél?
de amikor húzom neki és gyönyörűen felbőg a főtér közepén akkor szeretem a mocit:D csak akkor utállom ha szerelőnél van... mert nem tudom nyúzni :D
például amikor meghuztam egy csavart a blokkon és megpattant a blokk én megutáltam a rotax 123-as blokkot !!!
szerintem a dr 350, japánok jobb mocikat csinálnak mint az olaszok meg a felépítése is könnyebb ezáltal stabilabb, ugyhogy dr 350
de hülyeség volt feltenni itt,enyhén részre hajlóak az emberek
Eduárd: Az volt a kérdés h szted melyika jobb?????? Tuareg350 vagy Suzuki DR350??????
hol lehet szavazni tuaregre?????
maxi,hamar felattad
mien bovden rövid amúgy?
jah én a Tuaregre szavazok, mer havernak volt egy DR-je 500as, és ritka....volt bár lehet hogy ő ezt csak kifogta, de nem tom....az a lényeg, hogy a Tuareg kapott még egy szavazatot
nah bye
nah szóval....Elissa- tessem fordítja, de nem naon hald, emr közbe spanyolt tanul.....de már télleg nemsokára meglecc....a mocc még a szerelőnél, de ma beszéltem vele és azt mondta, hogy holnap vagy holnapután kapom meg, mert a spirált vissza kellett küldenie, mert rövid volt.....
nah nagyjából ennyi
lépek is alukálni
bye, jo8 all
széles utat!
Szépjóestét!! Na mizu??? Hogy áll a Tuareg - DR szavazás?????????????????
majd a héten lesz szétkapva a hneger addig imádkozzatok értem hogy ne legyen komoly baja
megfigyeltem tegnap,h mi a különbség a gyári és az arow rendszer között...
az én gépemen kb úgy mutatkozik,h kb egy 1000essel följebb tevődött az erő tartomány..eddig 6-9közt ment,most 7-10közt az igazi
meg joban veszi a fordulatot az arowal..ja meg ez a gyári rendszer oan kis nyusziként szól,oan halk,mint egy 50esnek
de az arow+ a végdob ,amit csináltam,azzal azé szól rendesen,meg sztem szép a hangja is,de maj talin eldöntitek,kinek tecick kinek nem
na én itt vok
nem etx ezek,nincs benne benzin
de más dolgom volt,fontos fürdőbe voltam vkinel
CSak egy kis gumicső van elöregedve, de hát ez már egy 17 éves gép, ez a velejárója.
Megcsinálom megy is a moci
mi van a gépezettel?
Én is mentem ma egy kört, de szar a mocc
ilyen hidegbe...meg szélben???...